hee cyn ik zie net dat wij op dezelfde dag geregistreerd zijn hier.
Zoo Sev: is ikke nu lief??
@lin, Haha dat is wel toevallig inderdaad!!!
x
Het Turkije forum heeft nu als eerste forum op WW een directe link! www.wereldwijzer.nl/turkije :dope:
:beef:
zo ik heb nu ook de mail binnengekregen :teeth:
:biggrin: :unibrow: :biggrin: :unibrow: :biggrin: :unibrow: :biggrin:
hihi het is hier ook zo gezellig :nod: :smoke: :drool: :drugged:
:beef: :dope: :beef: :dope: :dope: :dope: Dit verdiend toch wel iets zeker ? Wij als eerste forum met een directe link wihiiiiiii !
@Beps: tuurlijk bep, ben je lief, altijd al geweest hé ! maar alléén als ik meemag ipv hubbie !
Feesten!!! Dat Moeten We Vieren!!!
Bubbels!!!
@Sev: zal heeeeeel voorzichtig kijken of ik hubbie eruit krijg(denk niet dat het lukt, of dat ik wil dat het lukt:hihi:) Hij is nl ZOOOOO lief!!
ohhhh Beps hoe gemeen je handtekening ! :delete: :delete: :delete:
Oke dames. Ik ga zo eten en dan maar weer eens de hort op. Vanavond weer leuke dingen te doen hier in de stad. Overal bandjes en natuurlijk weer lekkere dingen.
Ik ga er ook maar eens een soort kroegentocht van maken.
Eet smakelijk zo en een hele fijne avond nog verder.
Groetjes Roanna ![]()
Roanna Veel plezier met je eigen kroegentocht en doe geen dingen die ik ook niet zou doen :unibrow:
@Roanna: Véél plezier vanavond !
**IK HOU HET NIET MEER BIJ!!! Jeetje mina stelletje kletskousen! Wou ff snel kijken, moet meteen 10 pagina’s ofzo bijlezen! :unibrow: **
Heeft Bloem je lekker gemaakt
? Veel plezier!!!
Morgen zitten we aan deel 7 !!
Hey meiden…als het zo door gaat zitten we morgen idd aan deel 7:dope:
heel leuk die nieuwe smilies!!:unibrow:
hmzz…sorry ga niet bijlezen. ben net terug van het werk, ga nu eten en dan voetballen. eerste wedstrijd, ben eens benieuwd!!
tot vanaaf allemaal…
kus kus
hee Filiz: Voetbal ze…
dia: ik dacht doe vandaag eens beetje mee aan het geklets dan kan ik het tenminste bijhouden.