Moet de huisarts bellen voor de uitslag van mijn bloedonderzoek (waarbij ik echt gemarteld ben en nu helemaal blauw zie haha) is mijn huisarts er weer niet… grrr
pff waardeloos zeg anderzijds als er iets was hadden ze je al opgebeld toch?
Nee zo werkt dat hier helaas niet… Je moet zelf bellen over de bloeduitslagen… pff
Zal zo even proberen of de assistente niks kan doorgeven…
Das ook behoorlijk waardeloos.
Nu mensen ik heb dus een blog he en op die blog heb ik recepten en deze keer zelf een fotovideorecept wie wil kijken …http://amira.ophetweb.nu/index.php/kuru-fasuliye-ve-pilav-oftewel-bonen-met-rijst-recept/ commentaar is altijd welkom ![]()
Nou ze hebben me net terug gebeld…Leverwaardes zijn niet helemaal in orde dus moet over 2 weken opnieuw prikken…
Mexx : oh dat is minder dan he,even misschien 2 weekjes opletten wat je eet of drinkt
Beps : hoe was de lunch geweest ? Leuk idee !
Trl : gaat het nu alweer wat beter met je ?
Bloem : niet alleen uitgeslapen, ook nog verslapen :slapen: slaapkoppie:)))
Lekker bijgekletst, broodje gegeten, maar vooral quality-time saampjes. We hebben er saampjes van genoten.
Rubbie nu ook vakantie. Nu ff eten en saampjes vast dingen voorbereiden. Rubbie is dingen op m’n tablet aan t zetten, films aan t meenemen en dergelijke.
Mexx: wat een ramp zeg. Hopelijk gaat t dan beter met prikken
Mexx,balen… wat zou je daaraan kunnen doen dan?
Raak,ja hoor,beetje slaap tekort de afgelopen nacht,en dan de twijfel van doe ik het wel goed… Maar goed vanavond er vroeg in denk,C heeft zijn speen aan de kassamedewerkster van de speelgoedwinkel gegeven in ruil voor een kadootje…
maar hij mist hem wel al heel erg
dus zal vannacht ook wel weer wat worden…Kadootje had hij zoiezo gekregen,want hij had geld gehad van me ex schoonzus,dus eigenlijk niet eerlijk.
Hihi, dat zijn de gemene streken van ouders…maar die mag ik wel!! Hopelijk was dit het tijdperk speen…
Wij in de chill stand
beps,was eigenlijk het idee van me vriendin,ik had het nog netjes gedaan met een brief van spenenfee soesou die op zijn speen zat te wachten…
,maar ja wel zielig want dan pakt hij zijn knuffel en automatisch wilt tie zijn speen ook pakken… maar goed we zullen zien… Eigenlijk wilde hij hem weg doen als hij naar school ging…
Als t maar werkt toch…
Trl: geen idee… Het kan vele oorzaken hebben, pfeiffer, te vet eten (wat ik niet doe), hepatitis etc… Dus daarom willen ze het over 2 weken vergelijken… En eventueel dan verder onderzoek…
Kan er ook allemaal nog wel bij… ![]()
Een mens lijd t meest door t lijden dat zij vreest, MAAR nooit komen zal…
(we denken meestal aan t ergste, maar meestal loopt t los)
GENIET Mexx, en vrees later. Verspilde energie voor nu!!
En nu…nu gaan we naar bed truste
![]()
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi:TURKEY:
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis:TURKEY:
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Jemig!!! T komt nu wel dichtbij!!!
Eerst maar ff boodschappen doen!!
Tot straks
Beps : je zit nu al in de maand EN in de week van vertrek. Rubbie alles al voor je aan het voorbereiden
Trl : hoop dat C zijn speen snel vergeet, heb er helaas geen ervaring mee, mijn kinderen en de kleinkinderen hebben nooit een speen gehad. 1 Kleinkind heeft wel geduimd, dat lijkt me nog erger want die kun je niet meegeven aan de duimenfee he
Fijn weekend al, hier schijnt het :zon02: al
Haha… we waren op zolder met de was bezig. Dus achter ons staat het rek met de ‘voorraad’ dingen(van die mepalkisten met op dieren/vakantie/glaswerk/kabels tv/etc gesorteerd) ik van: Oh ff kijken… Dus … alles ligt op het logeerbed, 5 min werk hahahaha… Rubbie: Zo de koffers zijn nu in 5 min klaar LOL!!!
nu koffie en de schapjes
mogguh
bah weer haast… zaterdag (en zondagochtend) gaan altijd zo relaxed snel voorbij. moet eigenlijk nog boodschappen doen maar misschien maandag maar… we zien wel
fijne dag allemaal :dag:
Goeiemorgen dames beppie het begint te korten
trl hoe is het gegaan?
Wij zijn gisteravond ook weer thuis gekomen van een heerlijk midweekje weg. Dagen afgesloten van het internet, even wennen maar we hebben het overleefd.
@bloem/raak
Ik las je berichtje over een minimeeting dat we alweer thuis waren. We waren wel met vrienden, maar we hadden ook wel een avondje weg gekund hoor. We zaten in een mega huis, 9 slaapkamers, 6 badkamers. We zaten er met 14 man, dus veel ruimte. Woensdag nog een dagje naar de Efteling geweest, heerlijk weer dus wat wil je nog meer.
@mexx
Van harte met je nieuwe baan en even spannend wat je bloeduitslagen over 2 weken zijn.