Turkisch Tea Time deel 6 2012

@beps
Poes weg moeten brengen, zielig.
Nog een paar daagjes en dan lekker vakantie!

@amira
Complimenten over de turkse kookkunst.

@jac
Bijna vakantie en het restaurant alvast besproken.

@trl
Zou mooi zijn als je thuis kunt werken, toch wel leuk om ook op het schoolplein te staan.

En dan nog Viva en Roanna, die genieten lekker van de turkse zon!!!

Tssss gekkenhuis, staan er ineens koffers in de slaapkamer, en t is pas zaterdag…(Rubsje moest op zolder zijn, dacht: ach pak ze vast… Ze staan nog gewoon dicht hoor!!)

bedankt mk heb er deze week echt mijn best voor gedaan

beppie het komt nu echt dichtbij geniet ervan

MK : dat is wel jammer dan, je was zooo dichtbij nu he . Maar fijn om te horen dat jullie het zo lekker hebben gehad en er ook meteen nog een daagje Efteling bijgepakt nu je toch hier was enne wat een weertje he, en het fijne is het blijft voorlopig zo tot 12 september !! Fijn weekend voor jullie
Beps : toch de koffers al beneden lol2lol2lol2lol2 Rubbie had dus geen zin om van de week NOG een keer de zoldertrap op te lopen hihi
Bloem : jouw weekendochtendjes gaan veel te snel. Je kunt eventueel ook morgen boodschappen doen hoor Appie is overal zondags open
Ik lekker relaxed weekend, J is zoon helpen met huis verven 2 daagjes, dus ik vandaag in de zon en morgen neemt ie mijn auto mee dus ik op de fiets haha
want rij niet graag in zijn auto

Amira,wel redelijk gegaan,om 12 uur wakker 2 uurtjes bij mij in bed gelegen toen heb ik hem overgelegd,toen om half 4 weer bij mij in bed gekropen…Hij zegt wel steeds dat hij zijn hammie mist… Maar ja even doorzetten…

Raak,niet overal hoor dat de ah open is hier niet.

trl: oh zielig zeg maar inderdaad even doorbijten komt wel goed
raak: lekker relaxen dat mag ook wel eens een (paar) keertje(s)

Manlief zijn vrienden zijn hier naartoe onderweg. Dus dat wordt weer een ganse avond alleen op mijn kamer zitten. Ach ja ik heb koekjes een fles limonade en ik ga lekker freubelen met oude kranten een mandje weven. Manlief heeft me dat absoluut verboden maar tja…

Hi ladies

Weer thuis
@amira wat verbied jouw man jou dan?
Frobelen? Of op de kaner zitten? Of…? Ik snap t sowieso niet

@beps. Is ie ziek ofzo?
@mk owh jammer had dus toch ff moeten smsen/ bellen
Wel mooi gehad gelukkig!

@trl doorzetten!

Hiero beetje verbrand en te veel gelopen. Nu lekker ff chillen en dan naar bed

:turkey:
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi:TURKEY:
:turkey:Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis:TURKEY:

Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Bloem,toch naar het feestje geweest?

nou dat knutselen he maar jammer dan daar luister ik lekker toch niet naar

Mogge
Bloem : verbrand en teveel gelopen, dan hoop ik wel dat je toch nog wat hebt kunnen slapen vannacht
Trl : hoe is het vannacht gegaan ? Idd wel volhouden dat terugleggen, snap best dat dat moeilijk is hoor
Amira : sorry maar ook ik snap het niet, je mag niet bij je man en zijn vrienden zitten, dat is dus verboden door hem maar dan ga je op je eigen kamer zitten en dan verbiedt hij je ook om daar te knutselen ?

Amira : vergat nog te vragen : mag je van je man dan wel op internet en hier gewoon alles vertellen ?

Ja hij vind het een belachelijk project dat alles vuil maakt maar zoals gezegd heb ik daar lekker niet naar geluisterd en ben ik nog altijd kranten aan het knippen en vouwen om er een mooi mandje mee te weven
Dat ik niet bij de mannen mag gaan zitten dat snap ik overigens wel en daar heb ik ook geen behoefte aan

op internet wel alles vertellen vast niet maar ach wat niet weet…

Mogguh

Lekker geslapen hoor. Alleen nu wel last
Van de heupen. Maar niet sporten. Nog ff lekker
In bed me thee en een ijspack op de plek

Alleen krijg spontaan jeuk van de man van Amira.
Verbieden… Tssskkk echt belachelijk. Maar goed

Fijne dag allemaal!

Raak,vannacht wel goed gegaan,om half 5 kwam C op me kamer,maar weer gelijk in zijn eigen bed gelegd,was gisteravond wel laat naar bed gegaan,hadden een verjaardag en viel hij in de auto in slaap.Ben benieuwd hoe het vanavond gaat met in slaap vallen.

Amira,Ik vindt jouw man wel heel streng en dat hij je veel verbiedt. Hij mag blij zijn,dat jij je zo heb aangepast en voor hem in Turkije bent gaan wonen…Verbieden om jouw te laten knutselen,omdat daar rotzooi van komt… Je ruimt het toch zelf weer op neem ik aan…

@trl
Wat moeilijke dagen door het gemis van de speen. Die van mij duimen, G. alleen nog een beetje in bed, maar M. het liefst de hele dag door…

nou dames ik knutsel gewoon lekker door hoor :smiley:
ik ga straks hem even heel lekker doorsteken dat mijn kamer er prima uitziet buiten de stroken papier die ik aan het persen ben onder een paar dikke boeken maar dat ik wel zijn rotzooi in de keuken heb opgeruimd

Goedenmiddag ladies.

Heb alles bijgelezen, dus ben weer bij, maar voor dat ik weer voor de 3e keer een hele ris hier neer zet, zeg ik alvast… doe ik maar niet, want elke keer als ik een verhaal getypt had en op verzenden drukte…foetsie. Alles voor niks. Het internet is hier zooooo traag en zoooo onvoorspelbaar, dat ik het maar kort houd.

Zijn net naar boven gegaan om even een dutje te doen, waar niks van kwam… maar meiden… het is ook zo warm. :zon02:Wel airco aan, maar dan weer te koud. Hihihi. Dus zo maar lekker showeren en ons weer opmaken voor het diner. Hier alles nog steeds perfect. Viva en familie vermaken zich ook supergoed. Zij gaan veelal naar het strand en wij blijven lekker bij de pool en dan rond theetijd even weer samenkomen ( alleen vandaag even niet ) en meestal s,avonds ook weer met de hele meute, als we/ze niet naar Alanya gaan. Maar de uurtjes dat we samen zijn, hebben we erg veel lol onder elkaar.

Ik ben maar even overgeschakeld op google chrome. Werkt hier toch wat sneller heb ik gemerkt. Mijn IE ligt er steeds uit.

Lieve meisjes… hele fijne dag nog en voor sommigen nadert een hele belangrijke dag. Toch Jac, Beps… enzo Raak ? Groetjes en liefs uit Turkije en hopenlijk tot gauw weer op de thee. :dag: