Turkisch Tea Time deel 6 2012

Thuis van een showdagje met Botan. Hij heeft t goed gedaan, nu ik nog hihi

@Amira sorry, dat je niet bij de mannen kan zitten ok. Ik begrijp de cultuur daarin, maar daar gaat t voor mij al fout. En dan me gaan "verbieden " een hobby te hebben… Luister schat(zou ik zeggen) of je laat me… Of ik laat jou…terug naar je moeder gaan…

En ontspannen, Game of Thrones kijken vanavond op Rtl4(tenslotte heet Botan zo op z’n stamboom) en morgen eens de laatste dingen regelen…

Zo daar ben ik weer…
Ik kan beter werken, heb ik voor mijn gevoel meer tijd dan nu met vakantie … :wink:

@beps: het gaat opschieten! Lekker
@mexx: nogmaals gefeliciteerd! En voor jouw gaat het opschieten. Verhoogde leverwaardes hoeft niet 1 2 3 iets te betekenen hoor. Daarom wordt er over 2 wkn weer geprikt. Je kunt iets te weinig weerstand hebben of je hormoonhuishouding was even van de leg.
Ik heb het regelmatig en gelukkig is er steeds niets aan de hand :smiley:
Maar goed wil het niet goed praten hoor, maar ik zou ook niet willen als je in de rats zit namelijk.
@amira: aan het knutslen… en lekker eten aan het maken
@bloem: hopelijk gaat het een beetje.
@Roanna: Is lekker aan het genieten, ikke ook bijna!!!

Zo vandaag naar plopsaland geweest en nu kapot! Morgen koffer inpakken en dan 's avonds richting schipholie!! Zo fijn!

@JAC
En was het een geslaagde dag?

Mogge all
Alle vakanties weer voorbij en nu het reguliere leventje weer zien op te pakken
Deze week wordt een prachtige nazomerweek dus probeer er van te genieten, ziet er zeker gezellig uit met zo’n :zon02: erbij
Fijne dag all :dag:

mogguh :dag:

:turkey:
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi:TURKEY:
:turkey:Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis:TURKEY:

Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Drukdrukdrukdruk…met niets doen haha
Koffers nagenoeg klaar, laatste wassen draaien.

Lekker dagje. Nog even met de dames en heer wandelen en doorbrengen naar pension.
Eten bij een vriendin en dan morgen weer zo een ontspannen ochtend haha

beps,hoe laat vliegen jullie?

@beps: ik moet nog mijn koffer inpakken…dus jij loopt voor
hahahaha.
straks zal ik langer reageren…

Wie doet er wel eens boodschappen bij de plus supermarkt en zou voor C,de clubknallers willens sparen?

JAC: we waren gister begonnen, onder t mom: morgen lekker rustig opstarten… We waren er zoooo nog niet mee bezig dat we echt elkaar aankeken en zeiden:wat moet er ook al weer mee??? Lol2
We zitten nog lekker ontspannen koffie te drinken haha

TRL: we vliegen pas in de middag 14:30, gaan op tijd richting Schiphol, snel de koffers weg, shoppen en lunchen…

Beps,oke,dan wens ik jullie vanavond wel een fijne vakantie :wink:

mexx,alles goed?

goeiemiddag zie op fb allemaal berichtjes van mama’s wiens kinderen naar school vertrekken

TRL: ja hoor!! :slight_smile:

Zo… en dan nu…

Beps: een hele fijne vakantie toegewenst!!! Geniet er lekker van, jullie hebben het verdiend!!! :kus:

Jac: ook al ben je er nog niet helemaal klaar voor… Hele fijne vakantie ook jij in ADR!! :kus:

1 like

@ll: nou het begon weer lekker :slight_smile: ik pak mijn koffer van zolder val ik halverwege met koffer en al de trap af. auwwwww maar goed koffer was inmiddels beneden. En nu is de koffer ingepakt. en beps zelfs ik
wist niet wat ik mee wilde nemen. meestal ben ik daar dagen mee van te voren in de weer nu niet dus
Ach ja soms heb je dat. Straks hondje wegbrengen en tegen een uur of elf vanavond richting schiphol.
Vliegtijd staat gelukkig nog steeds op 03:30 dus we slaan een nacht over.
@mexx voor jouw schiet het ook op hoor… nog eventjes geduld
@ bloem gaat het met jouw al iets beter?
@viva en roanna hoef ik denk ik niet over te beginnen die genieten!!!

@ mexx en wendy: ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie toe!!!

1 like

beps en jac morgen is het zover ik wens jullie een heeeeeel fijne vakantie toe

1 like

Goedenmiddag ladies.

Zijn net boven… nouja boven… we zitten maar op 1 hoog, dus gewoon met de trap. Hebben net weer het gezellige thee/koffie/alcohol/lach uurtje gehad en maken ons weer op voor de avond.

@Raak: Heerlijk dat het weertje daar ook goed is en blijft. Da’s fijn thuis komen vrijdag. Maar eerst hier nog even genieten. Hihihihi.

Beps: He, he, het is (bijna) zover. :cheer: Ik wil jullie een hele fijne vakantie wensen. Ga er weer van genieten met je hubsie en ook een hele goede reis. :vak01:

@Jac: Jij ook een hele fijne vakantie gewenst en ook lekker uitrusten en genieten in jullie zo geliefde ADR. Ook jullie een goede vlucht gewenst morgenochtend. :vak01:

@Mexx: Nou…ben jij zo aan de beurt. Eindelijk bovenaan het lijstje. Joepie.

Verder iedereen weer even de groeten van ons allen uit een nog steeds zeer warm Alanya (47 graden in de zon) en tot laters weer. Btw… ik blijf netjes in de schaduw en onder het solletje. :vak02:

:dag:

1 like

Zo alles is klaar voor vertrek om naar het mooie turkije te gaan.
Straks douchen omkleden en dan relaxen en als het tijd is richting schiphol. HEERLIJK

@beps: Jij ook nog he een fijne vakantie en een goede vlucht!

Ik sluit alles af! dus ik kom weer als ik in turkije ben! :smiley:

1 like