Turkisch Tea Time deel 6 2012

Zo op de valreep even een nieuwe geopend.

http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/TTT-Lampjes.jpg

http://img.maanfabriekje.com/product/2878/prodvar_2878_1.jpg

nooit uit onze gedachten…

en natuurlijk ons lijstje.

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Beps het slot kan op deel 5

Raak klopt hoor dat we morgen pas vertrekken, maar Roanna gaat vanavond al die kant op, want die slaapt in het hotel bij schiphol.
jij een leuke dag gehad, en met minimale regen, nou hier heeft het gisteren behoorlijk gespoeld.
Straks wij inchecken.

@amira
Alles is al gezegd, ik ben het er helemaal mee eens. Denk goed na, kies voor jezelf en neem de juiste beslissing.

@raak
Nog van harte gefeliciteerd met je moeder, een leuke dag gehad las ik.

@roanna
Vanavond alvast naar Schiphol en dan morgen naar heerlijk naar GU. Heeeeel veel plezier, geniet er lekker van en natuurlijk veel gezelligheid met Viva en hubs.

@Viva
De koffers klaar, vandaag het huis nog even op orde en naar morgen eindelijk naar GU. Wat zal jij aan vakantie toe zijn. Ik hoop dat je hoofd en lichaam eindelijk weer wat rust krijgen. Heeeeel veel plezier in jullie stamhotel. Geniet van alles, elkaar en Roanna en hubs.

MK dat gaat helemaal goed komen, Roanna en kokkie en hubs en ik dit wordt de 4e keer dat we met elkaar zijn 3x grand uysal en 1x adr. Ook gaan schoonzus en zwager mee, en natuurlijk, mensen die we daar al eerder hebben ontmoet, vrijdag komt ook nog onze pedicure met haar man, dus weer een hele grote groep…gezelligheid kent geen tijd. hahahaha.
Ja ik hoop echt dat ik als herboren terug kom, moet alles van me af zetten en gewoon gaan genieten van alle rust.

Lekker hoor… ikke vanavond pas na 20 uur thuis, morgen hoop ik dat ze al weg zijn als ik opsta…daarom vast een mooi ‘fijne vakantie’ plaatsjes zeg maar…

Slot erop…

@Viva
Dat wat flink genieten, je hebt het verdiend!
Ik weet nog niet hoe ik foto’s moet plaatsen, maar gelukkig heeft Beps dit al voor jullie gedaan.

@bloem
Keuze gemaakt en al lekker snel bginnen.

@trl
Hoe doet je fiets het?

@mexx
We duimen nog even voor je door.

Wij een midweekje met vrienden naar Brabant, zonder wifi helaas.

Proficiat met dit nieuwe deeltje
Beps : oeps dat wordt dan een lange dag voor jou, snap ik dat je nu alvast fijne vakanties gewenst hebt
Viva : lekker hoor laatste daagje zo nog even rommelen, dan tegelijk met de deur achter je dichttrekken ook even alle problemen achter je laten en gewoon heerlijk genieten van de vakantie. Raar he ik zat in Vlaardingen dus toch niet echt ver bij je vandaan en dan toch nog ander weertje gehad :))) Zijn eerst gaan lunchen en daarna door de broekpolder gaan varen met mijn moeder
Roanna : jij er strakjes al tussenuit knijpen, zalig idee he, alvast vanavond een voorproefje van de vakantie in het hotel en morgen zeker op tijd op Schiphol om met de vakantie te mogen beginnen
MK : ja was heerlijk, bij jullie alle vakanties weer achter de rug en back to school ?
Ik telefoon gehad van K.M mijn vlucht in november gecancelled, of ik een dagje eerder al kon vertrekken, nou eh ja, doe maar een upgrade dan lukt dat wel, dus…gaan we 25 november 1 weg. Moet het lijstje beetje aangepast worden :))

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Geregeld Raak: Vervelend zeg ;)!!!
Nog gefeliciteerd met je moeder(had ik gemist…) Lekker dagje gehad dus…

Nou ik ga mn spullen vast een btje pakken…

Raak echt vervelend je mocht toch maar een maand voor die aanbieding voorlopig ga je meer dan een maand…enne upgrate die mag je zeker nog even bijbetalen??? Maar bah ik zou niet willen hoor:mad::vak02:

haha ik ben niet vooruit te branden, wil eerst inchecken heb zeggen en schrijven net alleen nog maar de vaatwasser uitgepakt, nou ja hoef niet veel te doen alleen beneden ff stoffen zuigen en dweilen…en een doekkie door de plee nou al met al een half uurtje en viva is helemaal strak.

Goedemorgen piepels.

Zo er is alweer veel gezegd en gedaan hier, dus sluit me hier even helemaal bij aan.

Meiden… bedankt alvast voor de goede vakantiewensen. Zelf denk ik, dat dat helemaal goed gaat komen. :cheer:

Hier vandaag ook nog even een dag als andere. Even de boel nalopen hier thuis. Koffer al zo goed als klaar. Vanmiddag gewoon nog even naar de fysio. Thuis gewoon nog een hapje doen en dan brengt zwager ons naar het station en dan om 19.00 uur met de rechtstreekse trein naar Schiphol om in te tjekke bij het Mecure Terminal hotel.

Zit nu zo goed als klaar om zo bij Cori in te tjekke en daarna even hier aan de gang. Hoef niet zoveel meer te doen, want we hebben dat gister samen al gedaan… Hoop dat het een bietje soepel gaat zo dadelijk.

Wij hebben hier gister ook een verschrikkelijke regenachtige dag gehad en nu is het het beste weer van de wereld. :zon02:

Nogmaals meiden bedankt en ik wens allen die ook intussen weggaan… een hele goeie vakantie en ga er ook weer van genieten. >>>
Kom vast nog wel ff aan vandaag, dus tot laters… en voor de werkenden…werkze. :dag:

Oh ja…gefeliciteerd met het nieuwe deel. :cheer:

@Viva: Waar gaan jullie zo’n beetje zitten in da pleen? Veur, midden of achter?

Roanna ik zit ook in de startblokken op in te checken…hahhahaha

Ook ik ga daarna aan de gang wat ik al zei een half uurtje en dan is het klaar…heerlijk gevoel straks alleen nog even de plantjes water en dan is het goed zo, ook ik moet vanavond nog achter de pannen maar dat is zo gebeurd.

Ik hoop voorin vind het minder lawaaiig voor in de plain, en dan probeer ik ook nog aan de rechterkant te komen…hihihihi dus als je de pleen inloopt links, anders heb je de hele dag bijna de zon in je gezicht…hihihihii