Turkisch Tea Time deel 6 2012

Oke…kokkie wil liever wat naar achteren, vanwege 2 toiletten… terwijl hij toch bijna niet kan piesen… in een vliegtuig en bus, lol2 maar we gaan het zien zo. Anders zeg ik gewoon…al vol.

hihihihi voorin heb je ook een toilet hoor, en je hebt niet altijd middenin toiletten je hebt er meestal 1 voorin en 2 achterin…

nou ja maakt niet uit toch we kommenerwel

Ach welja…in principe maakt het mij geen flaus aus waar we zitten. Ik ga zo maar eens even kaiken daar.

Oh ja… vanaf morgenochtend zet ik mijn telefoon uit voor internet/buitenland. Blijf wel gewoon voor bellen en sms-en beschikbaar.

Heb kleine klepdoos mee, dus doe het daarginder daar wel mee.

Laterssssssssssssss:dag:

Roanna,alvast een goede reis en heel veel plezier daar met z’n allen

Viva,hahah jij hebt er goed overnagedacht waar je wilt zitten hoop dat het lukt.

Roanna en Viva en aanhang, hele fijne vakantie in GU!!! Ga genieten, uitrusten en waarschuw Turkije maar dat ook ik er bijna weer aankom!!

Ikke EERST!!!(en nog naar ‘de juiste plek’ ook LOL!!!)

Zo goedemorgen!!

Zojuist even 5 buisjes bloed laten tappen voor onderzoek, misschien dat daar iets uitkomt…

Verder niet zoveel nieuws, morgenavond ook een gesprek… Mijn oude stagebedrijf heeft mijn brief ontvangen via een dochterbedrijf van hun en willen me graag hebben… Dus morgen even bespreken… En natuurlijk wacht ik mijn andere gesprek bij de bank ook af!! :slight_smile:

Tot later!!

Lekker Mexx… gewoon ‘zeker’ weten dat er ergens iig weer werk voor je ligt…

1 like

Ja en het bedrijf spreekt me ook aan, fulltime en dezelfde reisafstand als nu… Alleen de andere kant op… :slight_smile:

Beter toch…

En dames: Al ingecheckt??(haha… neenee niet gelogd Viva)

Viva : ja hoor nu kon het opeens wel maar zij hebben gecancelled, niet ik, dus ik zeg : kan wel vroeger vertrekken dus upgrade maar, hebben ze uiteraard gratis gedaan hoor ! Jij je rondje er al opzitten, alleen nog ff achter de pannen straks, sla je de lunch over dan ??? hahaha
Beps : dankjewel, ik lees echt ook weleens ergens overheen hoor :slight_smile: Bedankt voor het rijtje aanpassen, zou ik de terugreis wel met 1 dag willen verlengen, dus als die ook niet volkomt bellen ze misschien toch nog wel, hoop alleen niet dat Wilders in tha plain zit, die was er net weer een paar weken, wil daar een huis kopen, jassessss, kom ik hem straks iedere keer bij de appie tegen
Mexx : kijk lopen er nu toch al 2 redelijk serieuze solo’s, 1 die jou al kennen en 1 voor 2e gesprek, komt goed meis !
Trl : jij lekker rondgefietst van het weekend ?
MK : heerlijk midweekje hier in het mooie brabant, zit je in de buurt ? Want dan heb je lekker :zon02: geen wolkje te zien
Roanna : hahaha gewoon zeggen dat het achterin vol zit, jij durft, straks is het vliegtuig half leeg. Grapje…komt vast goed enne de voor- en achterkant komen tegelijk aan hoor bij het landen. Althans dat is wel de bedoeling lol2lol2

1 like

@raak
De Katjeskelder.

MK : oh zit je vlak bij Bloemmie :)))))) veel plezier, dan heb je nu vast ook stralend weertje !

hehe ik schrok me rot topic op slot ik dacht huh
gelukkig vond ik snel dit topic
Veel plezier op vakantie dames
In september beginnen de scholen terug dus dan ben ik ook het huis meer uit.
Nou als we een kleintje zouden hebben zou manlief met de kleine thuisblijven omdat ik veel meer verdien

@Mexx: Kijk, je straks kun je nog kiezen wie je zal nemen. Nou, gewoon die het leukst lijkt en misschien dan ook nog goed betaald. Succes he!

@MK: Jullie toch ook nog even weg op de valreep. Fijne vakantie ook.

@Raak: En dan met zijn hele gevolg aan bewakingspersoneel de Appie in. Zie je het voor je? Hahahahaha. Misschien moet/mag hij wel buiten sluitingstijd de boodschappen doen, of laat ie het bezorgen. Hihihi.

Nou, we zitten beide op rij 8. Beide aan gangpad. Ook redelijk voorin dus… maar ach… as ge d’r meur kump. Hoorde wel dat het behoorlijk op de remmen moet bij het landen, dus goed vasthouden wordt, vanwege de korte baan. lol2lol2 Ik neem wel een helm mee.

Zo, ga showeren.

1 like

Roanna: haha ja dat klopt, de baan is vrij kort… Piloten hebben ook speciale trainingen gehad voor deze baan!! :kus:

Zo gelukt hoor helaas niet aan de rechterkant, maar ja maakt niet uit…zit op rij 2, schoonzus op rij 3 en roanna op rij 8 dus komt goed.

hehe gezellig samen mss even wisselen dat jullie samen zitten

Roanna : hij doet wel zelf boodschappen met bewaking, 7 !!! man Schoonzoon stond er laatst naast en dacht : jezus nog zo iemand met zo’n kapsel lol2lol2lol2