Raak,nee hoor van het weekend niet veel gefietst.Alleen vrijdag op de fiets naar vriendin geweest,zaterdag niet gefietst en gisteren was het geen weer om te fietsen.
Amira,vind je een beetje onderdanig overkomen,sorry… Maar jouw man heeft een beste vinger in de pap,als ik het zo lees.Hoop voor jouw dat het straks echt betert als je kan gaan werken,want daar heb jij nu ook alle hoop op gevestigd.
Dat is zeker al vroeg. Bijna gelijk met de pepernoten.
@Raak: Oh, echt waar? Dat zal dan best een spektakel zijn in die appie. lol2
Zo meiden, ik ben er klaar voor. Alles staat hier startklaar. Alles net nog even nagelopen, geld gehaald en goed weggestopt, hihi… nu alleen zo even nog naar de fysio, dan omkleden ( wat zomers aan doen ) een hapje eten en dan… hopenlijk… wegwezen.
Iedereen nogmaals bedankt voor de goede wensen en voor diegenene die intussen ook gaan… jullie ook een toffe vakantie gewenst en de thuisblijvers… we zijn er zo weer hoor.
zo meiden ik ben er klaar voor alles spic en span…geen hond die dat ziet maar vooruit ik voel me daar lekker bij. Nu wachten op hubs die nog aanhet werk is. Dan ff eten en dan showeren dan kan de laatste was nog ff in de machine en de kast weer in. iedereen bedankt voor alle vakantiewensen. beps en jac geniet ook van jullie vakantie. mk jij ook nog ff lekker weg. mexx jij succes met je weet wel. tot 0ver twee en halve week…toedelsssss
Viva hier gaat ook alles spik en span hoor… heus… alleen ik ‘denk’ makkelijker denk ik ;)!!!
Stress nooit rondom mn vakantie, ben echt altijd zo chill…(denk ik haha)
Hier nog te werk. Donderdag moet ik gaan afscheid nemen van mn kat. De laatste van de ‘drieling’… Bibi… bah ben er eigenlijk al de hele dag stuk van…
owh das naar nieuws beps maar misschien beter zo… beestje heeft zijn beste tijd gehad. nu alleen mn favo lala nog? en millie natuurlijk
@ roanna goede reis, goede nachtrust en heel veel plezier
@ viev jullie ook goede reis en een hele fijne vacansie met alles en iedereen. geniet & ontspan skattie
@ mexx niet iets heel anders dan??
zo. ikke thuis en ff weer wat dingen uitzoeken… lang leve het internet waar je zoveel kunt vinden.
@beps: bah wat naar… sterkte!! @mexx: duimduimduim en succes! Spannend hoor @mk: veel plezier bij de katjeskelder!
Zo meiden de maandag is voorbij nu nog 2 dagen werken en dan VAKANTIE!
O zo aan toe. Tickets zijn binnen, restaurant is geboekt voor dinsdagavond! Ach ja alles in kannen en kruiken. Nu eerst roanna en viva daarna beps en ik
O ik vlieg al om 03:30! HEERLIJK!
@ mexx owh spannend dan. bank is dus iets heel anders, de andere hetzelfde.
@ jac leuk en gezellig! en iets om je op te verheugen. toch wel leuk je? jarig zijn.
ikke ook wel blij hiero. ff de financien bekeken en heb inmiddels mn monsterschuld weten te halveren (deels ook dankzij belasting teruggaaf en vakantie geld). helaas moet ik ook nog een flink aantal maanden door schrapen en dan ben ik er vanaf. en dan kan ik gaan sparen voor DE reis. en dan gaat het hard. ga dus nu beetje wensen dat de auto het blijft doen en er geen andere vervelende kosten om de hoek komen kijken. verder toch weer kijken naar mogelijkheden om bij te verdienen met iets of wat. voor de extra’s zeg maar… maar is niet makkelijk… zaterdag uitgenodigd voor een feestje en wil ik graag heen maar ff geen idee waarvan te betalen. hopelijk vlot het een beetje met de verkoop van kleding, dan komen er weer wat euro’s deze kant op… zucht, tis een lange weg maar het gaat me lukken. weet t zeker!