ik heb dat vroeger wel vaak gedaan, maar toen gaven ze nog flinke reiskosten vergoeding, reed diesel en kon toen dus verdienen op de reiskosten (ff naar beter bed in peer… :P)
zal eens kijken of er nu nog wat voor me bij zit, zat zelf meer te denken aan een baantje erbij voor zaterdag ofzo, betaal alleen veel belasting in verhouding natuurlijk
@ trl nee tis een feest feest, dus entree en treinkaartje ernaartoe.
Even vanuit de kamer in het hotel op mijn klepdoosje. Nou, vakantie begint al goed. Ik wilde in de trein wat foto;s maken van de mooie zonsondergang, komen we in de tunnel dus doe mijn foon in een vakje van mijn tas. Althans dat was de bedoeling. Foon kwijt nu. Waarschijnlijk naast het vakje gedaan en kom er in het hotel pas achter. Dus wat nu? Zoon gebeld met een prepaid foon die ik ook bij me had, want alles zat eigenlijk al dicht. Om een lang verhaal kort te maken… douanepersoneel heeft mij geholpen aan het juiste telnr van TB te komen en alles nu geblokkeerd. ( gelukkig)
Morgen nog even hier bij de nS vragen of er wat gevonden is en anders pech en na de vakantie maar verder zien. Was best wel ff in paniek hoor. Niet vanwege de foon, maar wel misbruik van mijn abb, maar gelukkig nu geblokkeerd. Toen hier storing op internet, maar ben gewoon aan het friemelen gegaan en zie hier. lol2
wakker worden met regen tegen het raam niet leuk.
fysiotherapie, werken, sporten, eten…
@ roanna das flink balen zo’n begin van de reis. heb je ook in je voering van je tas gekeken. soms zit die los en verdwijnen er dingen in de tas, dus achter de voering. maar gelukkig nu geblokkeerd dan is dat gedaan… :kus:
Roanna : jeetje dat is wel balen dan van je telefoon : Neem aan dat je zeker wel geprobeerd heb hem te bellen toen je het merkte. ( Maar …nu hangen jullie als het goed is lekker boven mijn hoofd hahaha. Ga maar lekker genieten, komt vast goed na de vakantie
Viva : jij hangt ook nu boven mijn hoofd, nie naar de plee gaan he lol2lol2lol2
ook voor jullie : superveel plezier daar
Beps : oh meissie dat is echt niet leuk he, afscheid nemen van je huisdier, maar ik denk wel beter in dit geval
Bloem : goed gewerkt ! al een groot deel van je schuld weg. Als je zo graag naar dat feest gaat, misschien volgende week dan maar jezelf uitnodigen bij je ouders, vinden ze vast niet erg hoor. Volgens mij is MK met vrienden op vakantie, weet niet of ze dan een avondje er tussenuit kan knijpen, maar zou wel gezellig zijn een mini meeting
Mexx : jij na het eten op gesprek, nogmaals veel succes
Trl : al stiekem voor reisje volgens jaar zitten kijken, lekker lang voorpret dus
Jac : hierna nog maar 1 daagje werken en dan is het voor jou ook : vakantie :cheer:
Mexx,succes vanavond duimen draaien… Bank of reis??
Raak,ja zit stiekem te kijken,maar zal niet makkelijk worden denk ik,ga waarschijnlijk 4 uur ouderschapsverlof opnemen,dus minder inkomen,maar daarbij vervalt dan de eigen bijdrage voor het kdv en geloof dat als je ouderschapsverlof opneemt er van de belasting ook een kleine vergoeding komt,dus even kijken.
Mexx : oeps ik dacht 9.15
Trl : zou dan even wachten tot er een nieuwe regering definitief zit want anders kan alles nog steeds teruggedraaid worden, helaas. Maarre ….kijken en verheugen mag he en dat kost niets