Turkisch Tea Time deel 6 2012

Raak,moet 2 of 3 maanden van te voren ouderschapsverlof aanvragen dus kan niet te lang wachten. En zal zoiezo minder moeten werken,anders kan ik C niet zelf naar school brengen en ophalen,wil hem in elk geval zelf naar school brengen en minimaal 2 keer zelf ophalen. Dus inkomsten worden dan minder want dan kom ik nooit meer aan de 36 uur.

Mexx,leuk :slight_smile: bij de bank ook nog een gesprek ?

De ladies zijn trouwens om 09.52 vertrokken… Keurig op tijd dus!

Zalig…jaloerssssss :wink:

Mexx: Sterkte vanavond!!! XXX

1 like

@mexx: duimerdeduim!!!

@beps: correctie IKKE IKKE IKKE sta bovenaan en daarna pas jij eigenlijk :stuck_out_tongue: hahahaha LOL
Moest ik even kwijt! Maar goed jij hebt nu vakantie!!! Ik nog een halve dag :slight_smile:
Tot morgen :wink:
@roanna: baal baal baal mocht je dit lezen in TR
@viva en roanna: GENIET ERVAN!!! VEEL PLEZIER!!!
@raak: ja vakantie schiet op! HEERLIJK

Dus daarom staat IKKE IKKE IKkE bovenaan:

IK HEB VAKANTIE !!!L

@beps oke je hebt gelijk. maar ik vertrek eerder richting turkije hahahaha :slight_smile:

EN je komt later terug… maar dat maakt me niets uit…
Ik ga OOOOOOOKKKKKK!!! :)!!!

Nee hoor zonder dollen. Ik dacht nog vanmorgen: Eigenlijk moet Jac bovenaan,… Maar ja: JAMMERDEBAMMER :lol2:

1 like

@beps: het is je van harte gegund!!!
En daarna ga ik gelijk weer weg. Maar hoeft niet in het lijstje hoor. als we terugkomen, halen we Xandor op bij de fokker en daarna gaan we op weg naar duitsland. Kunnen we Xandor weer alle aandacht geven en hij kan achter de paarden aan en gaan vissen in de vijvers hahaha

1 like

De B komt voor de J… :wink:

Gesprek ging super, leuk salaris, krijg het morgente horen… En dan donderdag bank gesprek… En dan wellicht een keuze maken… Moeilijk moeilijk!!

Top zeg… Lekker hoor!!

1 like

Mexx,spannend en leuk,waar zou je voorkeur naar uit gaan als je de keus hebt?

welke was het 2e gesprek?

ikke moe en koortsig. bedje toe dus

Trl: reis heeft nog steeds mijn voorkeur…

Bloem: vanavond was reis, donderdag bank… :wink:

En weer een dag minder te gaan,…

Dames, ik kom weer even binnenstormen :slight_smile: Gisteren om ff voor half 3 een berichtje van Viva… dat ze in de bus zaten. WIllen jullie vast weten :wink: knuffie

1 like

Eigenlijk niet Damber lol2 … :wink:

Goedemorgen all. Ikke wakker, zo weg. Eerst VERSCHRIKKELIJK shoppen bij het wespennest(daar hebben ze wat dingen die ik MOET hebben, denk ik) door naar mn zus voor mn haar en op de terugweg eten halen en door naar Zwolle om Jac te zien(of was het om te trainen… dat kan ook ;)!!!)

Iedereen een knuf: Ik heb VAKANTIE!!!

mogguh

@ beps geniet lekker van je vakantie
@ mexx ik bedoelde eigenlijk, je mocht toch ergens voor 2e gesprek komen, is dat de banK?
ik zou gaan voor de best betalende met de meeste vakantiedagen :wink: misschien kan M. dan ook weer komen of jij die kant op

ikke heb het wel een beetje gehad met dat werken… nu al non-stop meer uren werken en voor iedereen invallen. ben het eigenlijk wel een beetje beu. zoveel andere dingen in mn hoofd ook… en mn lijf schreeuwt om rust. maar ja, we gaan er nog maar weer een dagje tegenaan. :dag:

Bloem: ja klopt dat is de bank…

Mogge
Beps : op naar het wespennest, succes enne niet teveel kopen he :))))
Bloem : moe en eigenlijk helemaal geen zin om te werken
Mexx : gisteren ook goed gegaan, dan hoop ik dat het deze wordt voor je :kus:
Damber : goed zo, dan liggen ze nu vast al aan het zwembad lol2lol2lol2
Trl : toch niet ziek ?