Turkisch Tea Time deel 6 2012

:turkey:
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi:TURKEY:
:turkey:Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis:TURKEY:

Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Raak,nee hoor ikke niet ziek,was wat later op het werk,C kdv altijd haasten dan en soms lukt dat niet.

Bloem,nu al gehad met werken?? Of het invallen voor collega’s? Denk maar zo het is voor een goed doel.

Beps,veel plezier.

Mexx,dus het reiswereldje blijft toch wel trekken?Is ook leuk werken denk ik. Maar bij de bank kan je met je opleiding boekhouden wat je nu doet misschien ook wel ver komen.

Trl : ok, gelukkig, snap best dat het 's morgens druk is voor je om alles te regelen

pssst… Ik heb in ieder geval een baan!! :slight_smile:

Mexx,SUPERRRRRRRRRR Gefeliciteerd… Ben heel benieuwd.

1 like

Net een heel verhaal zitten typen, valt de verbinding weg. K*t zeg. Alles goed hier. Warm erg warm maar ik klaag niet.

Iedereen blij ons weer te zien. We hebben toch een familie kamer dus 2 kamers. Hahahahah… en niet voor betaald. hihihi

Vliegreis super gegaan. Leuk klein vliegveld dus zo klaar en miss een half uurtje tot 3 kwartier naar het hotel. Goed geregeld zo.

Jammer dat ik niemand meer kan sms en wapppen, dus dan maar even zo, maar de verbinding is erg traag hier.

Iedereen kusssssssssssssss.:dag:

Geniet Roanna!! En de groeten aan Viva! :slight_smile:

Roanna,lekker genieten en een extra duik in het zwembad verkoelt wel… Groetjes aan Viva.

Pfff collega van de overkant (zelfde afdeling andere functie) wil nog minder gaan werken,maar daar waarschijnlijk geen uren voor inleveren… Denk dat ze zit te denken aan wat thuis te gaan werken dan s’avonds maar dat kwam er niet uit… Dus ik dacht als jij dat kan zonder uren in te leveren ga ik ook eens een balletje opgooien… Dus me chef gemaild of het mogelijk is dat ik de 4 uurtjes waar ik ouderschapsverlof voor op zou nemen in de avond kan doen. En een mogelijkheid gezegd wat ik dan zou kunnen doen… Dus ben beniewd…

TRL: heel goed, gewoon proberen!!

Mexx hihi zo ist

Roanna: lekker hoor geniet maar

TRL: dat zou lekker zijn!!!

Ik haartjes klaar. Zo hapje eten en naar Zwolle!!!

zo ikke is thuis en vakantie!
Geen minimeeting gehad redde het allemaal niet…

@mexx: gefeliciteerd en succes!
@beps: je hebt vakantie!!! hahahaha :smiley:
@roanna: even pech maar jullie ZIJN al op vakantie!
GENIET en groetjes aan viva

Mexx : die is binnen, proficiat :kus:
Trl : gaan we voor jou ook duimen dat dat lukt, wie niet waagt die niet wint he
Roanna : zit heerlijk in de warmte te genieten
Beps : heeft nu echt toch ook vakantie en nu haartjes ook weer in de plooi en onderweg naar Zwolle
Jac : geen tijd voor mini meeting maar nu dus in de vakantie minder tijd, druk druk druk hifi

hi girls

ff dutje gedaan

@ mexx super gefeliciteerd. kiezen is altijd beter he?
@ trl goeie zet, gewoon proberen. wie weet lukt het
@ roanna :dag: geniet lekker
@ beps train ze
@ jac owh lekker vakantie! geniet ervan
@ amira, bent u daar…? alles goed?

Zo thuis, trainen ging redelijk.
Nu te bed, morgen nagels, dan is Beps er lichamelijk wel klaar voor. Koffers staan nog op zolder, maandag(middag) denk ik lol2 …

Tot morgen

Mogge
Beps : vandaag weer nieuwe nageltjes, dan ben jij er alvast helemaal klaar voor, dan de koffers nog, half uurtje werk toch ? Ik ben er altijd ook zo klaar mee :))))
Bloem : ff na het eten een dutje gedaan, kan soms lekker zijn, maar niet voor mij, als ik dan in slaap val ben ik meteen in mijn nachtslaap lol2lol2lol2
Ik vanmiddag naar accountant, fijne dag all :dag:

moge, ook weer op… Gelijk met Rubbie want de dag ā€˜komt uren te kort’ vandaag…

Ik zo de nagels, dan schapejs, huis, en met de kat naar de arts(Jemmig ik zie er tegen op…pffff heb niet veel met deze kat maar toch…bah…)
Dan komt een vriendin met haar man hier eten(lekker afleiding) en J&H komen ook nog een bakkie halen

@Raki: Ja ik maak me ook geheel niet druk om de koffers haha… alles is schoon en in huis. Dus als ik maandagmorgen ergens die 2 dingen ā€˜ff’ op bed mik ben je met een uur klaar(incl het bed en de slaapkamer doen haha)

Beps : zelfde dus als hier :)) Was helemaal vergeten dat je vandaag gaat voor de kat, sterkte, snap dat je dit moeilijk vindt :kus:

:turkey:
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi:TURKEY:
:turkey:Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis:TURKEY:

Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

mogguh

weinig geslapen ugh, nog ff wakker gelegen, maar goed, weer een nieuwe dag… het weekend is in zicht

@ raak ja ik slaap ook diep dan, en dan daarna nog eten en dan dus beetje wakker worden als het bedtijd is… niet slim maar was zo nodig

@ beps sterkte dan met de kat :kus:

voor de rest, ik ben weeeeerrrr werken…!