Beps,sterkte vandaag :kus::kus:
Raak,ben op tijd hoor
C bij opa en oma geslapen,ik gisteren bij vriendin geweest…Dus nu geen gehaast in de ochtend,op donderdag meestal niet want dan komt oma altijd bij ons ![]()
Beps,sterkte vandaag :kus::kus:
Raak,ben op tijd hoor
C bij opa en oma geslapen,ik gisteren bij vriendin geweest…Dus nu geen gehaast in de ochtend,op donderdag meestal niet want dan komt oma altijd bij ons ![]()
Bloem,misschien wat voor jouw News and Advice on the World's Latest Innovations | ZDNET
alle beetjes helpen ![]()
Leidinggevende kwam net naar me toe,en stond was wel positief over me mailtje van gisteren ![]()
klinkt positief TRL… lekker C naar school brengen/afhalen en toch dezelfde uren omdat je dingen thuis kan doen…
Trl : kijk dat is al iets gewonnen he, blijven doorduimen
Beps: sterkte vandaag!! :kus:
Pfff hier nog een heel gedoe… Mag pas officieel vanaf 1 novr weg, en het bedrijf wil me hebben op 1 okt. Hoe gaan we dat nou oplossen?
Mexx,oeiii balen,houden ze je aan je opzegtermijn vast? Wel vreemd dan aangezien ze gaan sluiten en jouw dan misschien wel de kans op een andere baan ontnemen. Misschien heeft Beps hier een antwoord…
Ja klinkt positief,morgen een kort overleg met me andere collega…
Hehe dames ik geraakte dus niet meer op de wereldwijzer gaf altijd een error dat de site niet bestond hoe het komt geen flauw idee. Ben er nu eindelijk terug op en nu ga ik even heel veel bijlezen
Ikke nageltjes klaar. Over 2 uur naar de DA. Brrr
Latersss
Zo gesprek gehad, keuze gemaakt… Ikke blij! ![]()
güle güle proficiat en veel geluk
Hier lekker het huishouden gedaan en kuru fasuliye gemaakt
vanavond nog pilav maken
We hebben afscheid genomen van onze bibi… het is goed zo…
Nu ga ik eten koken enzo…terug naar de orde vd dag(lijkt het… maar geloof me het is niet zo…)
sterkte beppie
Sterkte Beps, het blijft altijd rot om afscheid te nemen van je geliefde huisdieren.
Mexx, gefeliciteerd met je nieuwe baan…
Wij ook nog wel nieuws, gaan ons huis proberen te verkopen en als dat lukt gaan we op zoek naar een grotere woning. Nu hebben we maar 2 slaapkamers en niet zo’n grote woonkamer, dus voor Lucas en straks eventueel een 2de is het echt veeeel te klein… Nu maar hopen dat het lukt.
Spannend Wendy!!! Maar als het goed is, komt het goed zeggen wij altijd!!!
Dus ik ga voor je duimen!!!
Hier is het goed… af en toe een traan, en vervolgens lachen…
Nu op naar DE VAKANTIE…zeg maar ![]()
Wendy: spannend!!! Succes meis!
Beps: :kus:
Zo ik naar huis, bij paps en mams eten en dan daarna even kijken in het kantoor… Ben benieuwd! ![]()
Mexx : kijk eens aan, in deze tijd zo snel een baan, prima :cheer::cheer::cheer:
Beps : afscheid genomen van Bibi en nu toeleven naar de vakantie
Wendy : kijk eens aan op zoek naar een groter huis, veel succes bij de verkoop en uiteraard gaan we met zijn allen ook voor jou weer duimen
Amira : jij het huishouden gedaan en alleen straks nog even de pilav, afiyet olsun !
@beps: :kus:
@mexx::cheer::cheer::cheer: Super!!!
@wendy: spannend hoor! Succes en wie weet hebben jullie geluk dat jullie huis snel verkocht wordt
@roanna en viva: :zon02:
vandaag kwam er niets uit mijn handen…echt toe aan zon zee en strand.
Kreeg wel te horen dat het warm is en dat er her en der bosbrandjes zijn in turgutreis. Dus even afwachten
nou pilav staat op. Kuru fasuliye zijn klaar huis is aan de kant nuja de dingen die ik vandaag wou doen zijn klaar morgen gaan we stofzuigen
enne ik ga helpen hier op de reisredactie voor de peilingen nuja niet hier maar bij het algemeen wereldwijzer forum dat vind ik ook weer erg leuk
Manlief komt zo en ik ben hyper
hi girls
weer thuis
@ amira awh daar ben je al, ik dacht die is toch niet afgehaakt, kan wel googlen maar wat is kuru fasuliye?
@ wendy mooi nieuws! nu duimen dat jullie huis snel verkocht is en dan op zoek naar jullie 4 pers. gezin huis ![]()
@ beps :kus:
@ mexx goed nieuws! gefeliciteerd! 1 okt dus? en toch niet de switch naar iets anders? groot gelijk heb je, je kent de org. al dus super hoor. een hele geruststelling!
@ trl kijk! gewoon positieve reactie en niet meteen van tafel geveegd! goed hoor
hopelijk kan het doorgaan zoals voorgesteld.
@ raak :dag:
@ mk, ik zwaai gewoon even naar de overkant ![]()
hiero echt op… kan nie meer, wil nie meer. heb rust in mn hoofd nodig maar ben nog niet zover en lijf werkt totaal niet mee. strax slapen. morgen praten voor vaccinatie, dus kan een beetje uitslapen (soooooo kijk ik naar uit) en dan zien we wel wat ze zeggen, ben in ieder geval zeer benieuwd.