Turkisch Tea Time deel 6 2012

komt neer op witte bonen in tomatensaus
ik zal morgen op mijn blog een post erover zetten dan zet ik de link hier neer en kunnen jullie meegenieten

Mexx,nogmaals gefeliciteerd.

Wendy,leuk hoop dat je het sneller verkoopt dan ik,pfffff …En al aan een 2de aan het denken leuk hoor.

Vandaag het grootste compliment ooit gekregen van mijn man. Mijn pilav was zo perfect dat hij dacht dat hij zijn pilav aan het eten was. Kuru fasuliye vond hij ook lekker. Ik kan het dus wel maar alleen als hij ni thuis is :wink:

Truste…ben vreselijk toe aan niets doen, eerst maar eens slapen…

Zo laatste werkdag voor Rubbie…
Ik vandaag een btje shoppen en verder NIETS!!!

Iedereen een fijne Vrijdag want:

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQGpPV5M0Y3eT0pjhKzBtDKxt4sSFqv_r8I9uxnbWfR11NIDD7fvA&t=1

Beps : 'k zie hem ook al om het hoekje kijken :)))
Bloem : klinkt toch echt niet zo positief allemaal, probeer zeker bij te slapen in het weekend :kus:
Amira : fijn dat je man het eten lekker vond, maarre als hij zijn eigen eten zo lekker vindt zou ik zeggen : kook dan maar zelf, maar ja zo ben ik :))))
fijne dag all :dag:

:turkey:
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi:TURKEY:
:turkey:Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis:TURKEY:

Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Bloem,sterkte:kus:

pfff vanmorgen al om half 5 wakker door C,ook niet meer geslapen,ben gebroken en er knakte iets op de rand van het bed even potje :crybaby:

TRL: :kus: Maar voor jezelf lieverd: ZOEK ER NU EENS HULP MEE!!! Het leven is gemeen en hard, zeker op ‘kwetsbare’ momenten als slaap te kort ed… Maar door ‘hulp’ te krijgen(die ook niet makkelijk is maar waardoor je deze momenten gewoon ‘aan’ kan) kom je verder, en zul je ook voor C er kunnen zijn als die vragen nog moeilijker worden…
ZOEK HULP!!! :kus:

mogguh

awh ikke heerlijk uitgeslapen en me zelfs verslapen, tuurlijk, alleen ik kan dat. hahaha, nu beetje haast maken. ben zelfs een beetje zenuwachtig, wijzen ze me resoluut af dan gaat het heel moeilijk worden. willen ze nog even overleggen kan ik daar heel goed inkomen… afwachten dus. ben zeer benieuwd!

@ amira, lekker gegeten dus! fijn
@ raak bijna weekend ja
@ beps laatste daggie werken voor rubs
@ trl, :kus: en dat wat beps zegt. 1e lijns psychologische hulp wordt gewoon vergoed door je ziektenkosten (min eigen bijdrage) je mag er zelf 1 zoeken en je mag over alles praten (of juist niet) wat jij wilt. ookal helpt het geen snars, je mag 1 uurtje alleen even met jezelf bezig zijn en alleen praten kan soms zoveel helpen

anyways, I’m on my way…

Beps en Bloem,deze huilbui heeft niks met het verleden te maken…

Trl mss ben je gewoon op daar moet ook hulp voor komen lieverd anders red je het niet
bloem lekker uitslapen is geweldig wou dat ik dat kom maar helaas eens de zon op is ben ik ook op
beppie voor jou begint het te korten he

TRL: :kus: rustig aan lieverd en een huilbui is helemaal niet erg… Lucht misschien wel even op! :kus:

Zo hallo meiden!! :slight_smile: Gisteravond even op het kantoor gaan kijken en ik vind het echt helemaal geweldig, leuke mensen zitten er… en het is er echt megaaaaa druk!! Dat is voor mij dus echt superfijn!! :slight_smile:

Verder nog maar iets meer dan 2 weken… Zucht… ben er zo aan toe! :wub:

Iedereen een fijne dag!

Mexx,leuk dat het je nu al bevalt,gaat goedkomen… Heb even op de site gekeken en ze hebben leuke accomodaties :slight_smile: dus 1 klant mee heb je al hahaha.

Zo net overleg gehad,met andere collega erbij en ik hoef geen ouderschapsverlof op te nemen.Moet wel ff op papier zetten hoe en wat en welke werkzaamheden ik thuis ga doen.

Yeahhhhhhhh gefeliciteerd!!!

Leuk mexx het is ook zoveel leuker als je zin hebt in je baan en op een leuke plek terecht komt!

Ohhhhhhhh meisjes: Ik ga zo iets leuks doen,…
Mijn lease-puber-meisje gaat volgende week trouwen. En ik ga vanmiddag met haar ‘de-1-week-voor-je-trouwen-lunch’ eten!! Even tijd voor elkaar, omdat ik natuurlijk in Turkije zit volgende week.

Ik had haar vanmorgen zo een berichtje gestuurd en ze belde meteen op: ZO LEUK!!
Hihihihi

Oh Mexx: ik ga ook mee hoor :slight_smile:

Altijd goed ladies!! Moet even kijken hoe en wat met kortingen daar… Maar dat horen jullie uiteraard van me :wink:

dat zou leuk zijn mexx :smiley:
ik ben een filmpje aan het maken van de foto’s van het recept van gisteren das nog moeilijke dan gedacht maar wel leuk. Als dat klaar is ga ik een filmpje maken voor mijn man met alle foto’s van ons jaar in Belgie

Met of zonder korting… Ga toch niet ergens anders heen als ik bij jullie hetzelfde betaal(minder is altijd leuk natuurlijk lol)

1 like