Turkisch Tea Time 2012

Een gelukkig 2012 voor iedereen, en natuurlijk alles wat erbij hoort om een deel te openen…

http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/TTT-Lampjes.jpg

En natuurlijk ons Tooske meeverhuizen…

http://img.maanfabriekje.com/product/2878/prodvar_2878_1.jpg

Het juiste lijstje…

:hungary:**Bloem29: 5 t/m 10 januari Budapest **:hungary:
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem

Zo 2012 kan beginnen lol2

Nieuw jaar,Nieuw deel…Gefeliciteerd …

Beps,fijn dat de hondjes rustig zijn gebleven door de pilletjes.

1 like

Ja was ik ook blij mee. Dus voor volgend jaar weer een ‘nieuwe’ voorraad halen :wink:

Dankjewel Beps. :chin:

Gefeliciteerd met het nieuwe deel. …

Zo te lezen… iedereen de dagen goed en rustig doorgekomen. Morgen weer voor de meesten een gewone werkdag en werkjaar.

Nou dames… lekker maar weer proberen een deel vol te kletsen met zin en onzin. Doe jullie best. :cheer:

Een nieuw jaar en een nieuw deel. We zijn er weer bij hoor! Zo raar, had er al geen rekening meer mee gehouden naar Budapest te gaan en nu ga ik toch wel! Spannend en zin in!

Iedereen een gelukkig, liefdevol, succesvol en gezond 2012!

@bloem
Toch een kaart voor Budapest, dat gaat vast een leuk uitje worden.
Heb je al vervoer geregeld?

@beps
De honden hebben het vuurwerk overleefd. Super dat je moeder het zo goed oppakt!

@jac
Is hij gearriveerd??

@wendy
Nog lekker op reis samen nu het nog kan, heerlijk hoor.

@roanna
Hebben de oliebollen gesmaakt?

@trl
Heeft C. genoten van zijn vuurwerk?

Wij zijn de avond goed doorgekomen, eerst oliebollen gegeten, voor de buis met een hapje en drankje. M. lag te slapen en G. is de hele avond wakker gebleven zonder enig spoortje van vermoeidheid. M. wakker gemaakt, maar die geloofde het allemaal wel, dus die kon snel weer haar bedje in. Daarna een paar pijlen afschieten, G. vond het helemaal geweldig!

Een nieuw deel, de kaarsjes en vlinder zijn weer meegekomen.
Hebben we weer wat vol te kletsen.

Kijk aan een nieuw deel. Meiden de eerste 2 verjaardagen weer.gehad vannacht twee uur geslapen. Dus goed brak zeg maar.

Voor jullie allemaal natuurlijk de allerbeste wensen.

Benieuwd naar de verhalen van Jac!!

Ikke in m’n bedje tot morgen @ll

@viva
Nu al 2 verjaardagen gehad, dat gaat snel.
En maar 2 uurtjes geslapen, dat is niet veel. Wat zal je straks lekker slapen.

2 uurtjes! das niet veel. ik lag er om 5.30 pas in, maar ben er ook pas rond die tijd uitgekrabbelt… hahaha

@ mk ja had in november al een ticket geboekt, incl airporttransfer en ook hostel geregelt. had al gekeken naar omboeken/annuleren, maar dat hoeft nu niet meer. en leuk dat ik hopelijk snel mn collega weer zie, die ik destijds teruggebracht had naar budapest. leuk!

maar wat een regen zeg! het giet echt al een uur non-stop, niet normaal, alles staat blank hiero.

@Bloem: Leuke vooruitzichten weer dan. Was dat ook te regelen met je nieuwe werk dan? Dat zal dan wel he, want anders was je niet gegaan neem ik aan.

@MK: Oh, die G. van jullie. Wat stoer he. Hij wel wakker blijven voor het vuurwerk en M. vind het wel goed zo. Hihihi. Jullie dus ook gezellig dagen gehad. De kids nog een weekje vrij. Jij ook, of toch weer aan het werk morgen? Oh ja… de oliebollen waren wel lekker, maar ben zo snel vol…

@Beps: Fijn voor je moeder dat ze de boel zoveel mogelijk over kan nemen. Knap hoor. Zo zie je maar, als de nood aan de man komt, zeggen ze wel eens. Vooral dat auto rijden. Ik doe het haar niet na, ondanks dat ik een rijbewijs heb/had.!!!

@Viva: Tja… dan heb je ook nog wel een weekje vakantie nodig als je nu al zoveel feesten hebt gehad en nog brak bent. lol2.

Mijn broer is ook vandaag jarig en daar heb ik zojuist nog een klein uurtje mee aan de foon gezeten. Hun vieren geen verjaardagen meer, maar even feliciteren, hoort er nog wel bij vind ik.

Meiden… wat een weer he. Hier ook zowat de hele dag regen en nu storm en niet zo’n beetje ook. :mad:

Nou, ik ga zo naar boven. Nog even tv kijken en dan is het alweer bijna 2 januari. Wat gaat de tijd weer snel. Weltrusten all en tot morgen weer. :dag:

@ roanna ze zullen niet staan te juichen maar dat was mede de deal. morgen pas mn officiele werkdag, maar al wel 9 werkdagen erop zitten, omdat ik in januari 9 dg weg ben.

Gefeliciteerd met dit nieuwe deel, hoop dat er leuke verhalen en gebeurtenissen in mogen komen. En ook als het een keer iets minder gaat dat we elkaar mogen steunen :kus:
Voor allen veel geluk, gezondheid en plezier in dit nieuwe deel
MK : M lekker geslapen maar G vond het zonde en heeft genoten van de vuurpijlen, leuk hoor
Roanna : nog gefeliciteerd met je broer en een telefoontje krijgen zodat ze weten dat je eraan gedacht hebt is altijd leuk
Viva : jij al een aantal verjaardagen achter de rug, pffffff nu ff uitrusten denk ik zo hihi
Bloem : jij toch deze week je koffers pakken en gaan genieten en tuurlijk idd ook leuk de collega weer te kunnen bezoeken
Beps : hondjes hebben het gelukkig goed gedaan en wat stoer van H dat ze alles zo snel weer oppikt
Trl : jij al je afspraken en drukke programma ook weer achter de rug en nu weer alles back to normal he
Jac : je nieuwe huisgenootje goed gearriveerd ?

mogguh

:dag: back to work!

:hungary:**Bloem29: 5 t/m 10 januari Budapest **:hungary:
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem

Bloem,fijn dat je reisje doorgaat.Ik ga als het meezit eind februari een weekend met vriendinnen naar Budapest. Wat een mooie foto’s van jouw op fb.

Mk,C was s’morgens om half 7 wakker toen nog even bij mij in bed gelegen,maar hij wilde s’middags niet slapen en viel om half 12 op de bank in slaap.Dus hij heeft het hoogtepunt gemist,hij was met geen mogelijk wakker te krijgen’.Sliep door het vuurwerk en de harde muziek heen…
Hadden M en G ook zelf ‘vuurwerk’?

Raak,idd ik ben al weer heerlijk aan het werk.

Viva,goed geslapen na maar 2 uurtjes slaap van gisteren?

Zoo ik wakker en een heerlijke dag vrij…
Wat een luxe. Volgende vrije dag met J naar het ziekenhuis, dus… (hoop op veel antwoorden)

Iedereen weer een ‘fijne werkweek’

Goedemorgen meiden de eerste normale dag in het nieuwe jaar.
Beps lekker vrij geniet er van.
Mk ook nog vrij en voor de rest geloof ik iedereen weer aan het werk.
Ik ook nog deze week vrij. Heerlijk nu aan de was…er ligt weer genoeg.
En weer aan de shakes voor de laatste 10 kilo’s.

Tlr. Lag in coma geloof ik vannacht.