Turkisch Tea Time 2012

Deze week de laatste fruit dingen opmaken(ohhh dat mis ik altijd zo als ik aan de shakes ben)en dan ga ik ook weer over op ‘de modus’ …

Gelukkig nieuw jaar allemaal…! Gefeliciteerd met het nieuwe deel…!

Gaan er van jullie volgende week zaterdag nog naar de vakantiebeurs…?

Goedemorgen all.

Iedereen weer goede voornemens omtrent het gewicht en omvang. Het kan en mag weer dames… de vreetdagen zijn weer voorbij, dus doe jullie best weer.

@TRL: Nou, ik ben ook blij dat het weer gewoon maandag is en voorlopig geen feestdagen meer heb. Lekker weer normaal doen, zeg maar!

@Viva: Nog een weekje vrij. Ik ook. lol2 Maar wel aan wel aan de poets hier thuis geweest en ben nog niet klaar, maar eerst is er… koffie!

@Beps: Geniet van je dagje vrij.

@Bloem: Oh, zo ja. Nou, goed kunnen regelen dan. En ook ik heb genoten van je prachtige foto’s op FB. Het resultaat mag er wezen.

@Raak: Jij ook nog vrij, of ook weer aan het werk deze week?

@Wendy: Ik denk… dit jaar een keer niet. Ik heb het eigenlijk alwel en beetje gezien en ach ja… toen gingen we ook nog een beetje voor de gezelligheid en die reden heb ik nu even niet meer.

Zo, nu even verder. :dag: Latersssssss

Roanna : klein beetje werken he, ben me ook op het zwitserlevengevoel aan het voorbereiden :))))
Wendy : sorry nee denk dat ik ook niet ga
Viva : jij succes met de laatste 10 kilo’s maar weet zeker dat het je gaat lukken hoor ! Heerlijk nog een weekje vrij
Beps : jij na de restjes ook weer op de shake-modus, ook succes ! nu lekker aan het genieten van je vrije dag
Trl : jij misschien ook volgende maand naar Budapest, lekker hoor zo’n relax weekendje tussendoor
Bloem : jij nog eerst even voorwerken en dan toch vrij

Ik mag weer werken denk ik…en inderdaad, geen echte reden om te gaan.
Maar mocht ik voor WW nog erheen mogen/moeten ga ik natuurlijk helpen

Hai meiden!!

Ik kan waarschijnlijk uit het lijstje, mijn vriendin heeft sinds 2 dagen een lover en wil waarschijnlijk niet meer naar turkije, dus kan het app. gaan annuleren… :frowning: en M. Moet gewoon werken en dan ga ik daar niet alleen zitten…

Leuk he! :frowning:

Mexx,owww wat jammer zeg,wel leuk voor je vriendin natuurlijk,maar sinds 2 dagen dan is het nog zo pril,kan ze toch nog gewoon met jouw gaan en dan daarna nog met haar lover??
Is M s’avonds dan ook niet bij jouw?? Hij zit nu toch ook alleen bij jouw overdags;)
Dacht eigenlijk ook dat je vriendin ook een turkse lover had :wink:

Mexx : wat een rare reden als je 2 dagen een vriendje hebt……snap dat je enorm baalt

Zeker balen zoiets. En dat na 2 dg. Wie weet is het dan allang weer uit!

@ roanna dank je hoor. Al
Moet ik zeggen dat ik mezelf nog wel vrij breed vond op de foto naast mn schoonzus

Waar blijft Jac toch met de updates!??

TRL: Ze gaat waarschijnlijk in apr. met haar lover en wil daarom waarschijnlijk niet mee naar TR… En ja M. zit inderdaad alleen in huis, maar heeft daar wel alles… tv, internet, wii, etc. etc… Dus is niet echt te vergelijken… M. zou natuurlijk wel s’avonds bij mij komen, maar ik ga niet in mijn eentje naar het centrum toe s’avonds om te eten… Dus dan ga ik liever helemaal niet… :frowning:

Ik snap het ook niet hoor, vind het alleen een beetje lullig…

Mexx,is idd lullig ja. Kan je niet een goedkoop hotelletje zoeken,half pension ofzo,zodat je gewoon bij het hotel/appartement kan eten?
Of ga wat later kan je gezellig bij ons komen eten in het hotel :slight_smile:

@viva
Ik ben gewoon al het werk hoor.

@trl
Vorig jaar hadden zo’n kinderpakket, het restant moet nog wel ergens liggen.
M. vindt die sterretjes al eng. G. heb ik er ook niet meer over gehoord, hij vond die echte pijlen waarschijnlijk veel spannender.

@mexx
Oh lekker dan, als als het volgende week uit is, wil ze dan weer wel…

TRL: ik ben daar wel naar aan het kijken, maar dan nog vind ik het eigenlijk niet leuk om alleen te eten… En later zou wel kunnen, maar batihan is gewoon te duur… En M. betaald dan ook voor alles terwijl hij daar alleen slaapt en misschien 2 dagen vrij is… Ik weet het nog niet hoe ik het ga doen…

MK: geen idee, denk het wel.

Mexx,kom je alleen bij batihan eten :wink: En wie weet kom je in een andere hotelletje meer nederlanders tegen en kan je je daarbij aansluiten,gaat vaak wel makkelijk in de vakantie,maar snap je wel een beetje hoor. Wat heb je tegen je vriendin gezegd …

Mk,C vondt de knallers erg leuk…Sterretje ook wel…

Heb tegen haar gezegd dat ik dan waarschijnlijk ook niet ga, en in het uiterste geval deze maand mijn ticket wil boeken dus dat ik het snel wil weten.

Mexx,zooo dat heb je dan nog netjes gezegd :slight_smile:

ze heeft ook nog geen definitieve beslissing genomen… :wink:

Wel erg leuk: waarschijnlijk krijg ik er een neefje bij… :slight_smile: Mijn broer zag ballen op de echo haha (nog geen 20 weken echo)

Mexx : heb je trouwens het antwoord op de nieuwe vraag ook al ?