Daar zijn we dan…
gefeliciteerd met het nieuwe deel, ging weer soepel:D
ja zoals ik al zei, geen gepuf en gesteun…met dank aan Roanna:chin:
Makkelijke bevalling weer, en niet eens allerlei onzin uitgekraamt om het deel te vullen. Gefeliciteerd weer:thumbsup:![]()
Cris: 8 november - weekendje Dublin:IRELAND:
Bloem: 10 november- Nederland(via Duitsland)
WW: 18 november - MEETING!!
**Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+ vriendin, Filiz , Seray , Trl??, Bloem, Hans, Miere : 18 november -Utrecht
**Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: 4 juni- Gümbet voor 5 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
En toen was daar opeens deel 61 … proficiat meiden.
Kan ik tenminste zonder weeen boodschappen gaan doen ![]()
lijstje ook weer mee
ja was ook al op zoek naar het lijstje, jij was eerder dan ik Seray…dus niet meer nodig van mijn kant.
Ik ga er van tussen, de toko even stofzuigen en dweilen. Straks nog de boodschappen.
:dag::dag:
tja…Toos, we kunnen wel kwebbelen en doorgaan, zonder een keer onzin uit te kramen…hihihi…getuigd van hoe we zijn…serieus…of een stelletje randdebielen…hihihihi
Toos alles moet weer spik en span voor vanavond meis…ja het gaat niet vanzelf…ikke ga zo de laatste was wegstrijken, zijn de werkkleren ook weer kant en klaar…1 wasje dus 10 minuten en annie is klaar zeg maar.
toos fijne verjaardag vanavond…enne hou de pootjes eronder he…:dag::kus:
@ toos - poetse!
@ viva - scheelt weer zoeken voor je;)
seray succes met alle
http://www.meindomein.nl/upload/afbeeldingen/verhuisdozen1.jpg
viva- thnx! gelukkig heb ik niet zoveel dozen meer;) ga nu ff naar het dorp, wat spullen voor mijn kamertje halen, tot later!
@Viva: Randdebielen wij? Valt wel mee toch:biggrin:. Strijk ze
@Seray: Succes met de dozen uitpakken en als je er geen zin hebt laat je ze gewoon staan
hihihi…daar bedoel ik mijzelf ook mee hoor…maar ik weet daar nog wel een leuk over. Vooral voor werkgevers…hihihihi…
HET KAN GEEN TOEVAL ZIJN DAT HET WOORD BELEID EN DEBIEL UIT DEZELFDE LETTERS BESTAAT…vinden ze niet leuk hoor als je dat zegt…
Daar ben ik weer even.
Veel winkels zijn inderdaad dicht op maandag, maar ik ga gewoon even kijken of ik iets kan vinden wat open is. Dat oppassen dat ik doe ik trouwens op mn zusje van 4. Mn moeder is namelijk alleen en ze moet toch wel werken en, omdat ik tot een uur of 15.30 toch meestal thuis ben kan ik op mn zusje passen. Dat zal wel anders worden als ik dus emigreer. Ik zal ze missen, maar we zullen elkaar nog vaak genoeg zien. Ik zal eens kijken of ik nog een reis voor ze kan vinden voor begin januari zodat ze bij mn verloving aanwezig zijn.
Ja hoor! :finger: Kan nog niet eens evenjes weggaan of hupsakee…
Nou meiden, gefeliciteerd weer hoor! ![]()
Zullen we je anders even helpen met zoeken voor een reisje voor je familie? Waar moet de reis naartoe? :vak02: