en daar zijn we dan…verhuist.
Dat is een zware klus in je eentje zeg…
Ik wacht wel even op het kraambezoek…
jezus viva!!
waarom re: ttt 34
weet je een beetje hoe je een topic moet openen??
Hahahaha Viva,moest wel lachen hoor dat heb je knap gedaan in je uppie:king:
Dece,en proberen niks te zeggen he tegen je vriend;)
@ cris, beggen doe ik echt niet hoor! hoe ist?!
@ cyn, makkelijk toch, geef je dat hotel met de legionella de schuld, en je kunt pochen dat je nu al een super hotel voor ze hebt geregelt, met al die omboekingen vanwege die legionella was het anders vast vol geweest ![]()
@ roanna en viva, dat van ons was ook een moetje hoor!! ivm de hypotheek, anders hadden we een samenlevingscontract moeten nemen, en dat was duurder!!
hahahaha
ikke ging eerst netjes bijlezen en in de tussentijd doet viva ff het licht uit… nou ja!!
had je niet kunnen wachten???
ikke droog… trein half uur vertraagd, zo’n honger, doner gehaald, jammie jam jam, nix koken hahahahaha
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:TURKEY:
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
Ohhhhhhhhhhhhh zo zielig. Die Viva… in d’r eentje de bevalling gedaan. Ja sorry, ik was even eten. Ik heb nog geen laptoppie die je over mee naar toe kunt nemen… dus.:biggrin:
Maar ik vind het knap van je hoor Viva, zo in je eentje. :zon:
Nou, op maar weer in dit nieuwe deel dan. Ik heb leuke sokjes voor je meegenomen Viva. Zal je nu met dit k*tweer goed kunnen gebruiken. Zijn wel rose. Is dat de goede kleur? ![]()
@ Viva: wordt de man niet gelijk de vader? Als moeps het loodje legt krijgt hij niet de kinderen? Wat voor gekkigheid is dat?
@ Bloem: doner gesmaakt zeker?
Ik moet zometeen naar vriend toefietsen en het heeft hele dag met tussenpozen geregend. Tis nu akelig lang droog. Ben bang dat de regen op mij zit te wachten.
@ cris, zou goed kunnen… ikke had echt mazzel net, maar die wind is ook niet mis! wowie… pokkeweer!! arch!
he he nou een beetje bijgekomen hoor…
was heel lang aan het puffen…best wel zielig eigenlijk…had nog goede hoop maar helaas 8x puffen in je eentje moet te doen zijn…
Dank je
roanna…rose helemaal goed toch…voor dit kleintje…
Cris…nee …de man is de vader op papier…maar heeft geen voogdij…ondanks dat de kinderen zijn naam dragen, hij bekend is als de vader…jammer dan…
Bloemmie…is de kleine een beetje gehandicapt om het zo maar te noemen…hij heet toch re:Ttt…of ben ik abuis.
Bloemmie, een bevalling kun je nu eenmaal niet tegenhouden echt niet, heb er alles aan gedaan, maar floep daar was het.
heb nog wel mijn benen bij elkaar gehouden maar er was geen houden aan…hahahaha
nu genoeg onzin uitgekraamt toch!!!
ach ik zie het al…ik had geen re: ervoor moeten zetten…nou ja…boeiend
http://www.taliha-turkije-forum.com/images/smiles/eusa_clap.gif
volgende keer beter, smaakte het Bloemmie je doner
:lol::lol::lol: Je bent me er eentje Viva. Doe de benen maar weer bij mekaar. :vak02: Tis gebeurd!
Nee hoor, 1 A4-tje invullen en op de bus en klaar is kees.
Geen kosten aan verbonden, oh ja een postzegel.
MK…behalve als er iets met de moeder gebeurt dan zijn de rapen gaar. Als vader en moeder er alle twee zijn is het geen probleem,
Hee dames, ik ga!
Toedeloe en een fijne avond nog.
@ Viva: rustig aan jij he, na een bevallig moetje altijd rust nemen ![]()
@ MK: nu jij nog…
@ Bloem: leuk he, dit weer heeft altijd een negatieve uitwerking om mijn humeur.