Ttt deel 34

erkennen is geen voodij aanvraag

@ viva, ja, ikke snap niet hoe die re: ervoor komt, heb ik nooooit en heb al zeker 20 topics aangemaakt… was de vorige keer ookal

ikke snap ff niet waar jullie het over hebben, maar het heeft te maken met kindderen krijgen en da wil ik nie, dus hoef het ook niet te weten :smiley:

@ mk, hebbie goed opgelet… 8x puffen en het is gebbeurd volgens viva

@Cris: Veel plezier met je vriendje vanavond en niet op glad ijs hoor!

Fijne avond nog. :wink:

We gaan poolen :smiley: en morgen naar Walibi. Dus duimen maar dat we daar niet verzuipen…

Ook gezellig. We zullen voor goed weer duimen hoor, maar ik denk dat je het niet droog houd. Veel plezier in ieder geval.:thumbsup:

cris…hopelijk heb je beter weer morgen als vandaag, anders kun je beter gelijk in de vijver gaan liggen daar ben je alvast nat.

scheelt een hoop irritatie van het gevoel ik wordt nat…

Snel volkletsen en bij de volgende doe je het wel goed :smiley:

zo is dat, een beginners foutje mk…de eerste keer dat ik hem heb geopend…toch…er zijn ergere dingen.

wel nog meehelpen he mk…volkletsen…moet dus voor 7-7-7

is wel eens eerder gelukt om in 3 dagen een deel vol te l*llen

Weet ik, maar voogdij bij het kantongerecht regelen is tegenwoordig maar 1 formuliertje invullen. Vroeger moest je erheen, maar dat is niet meer. Het formulier krijg je al mee bij de erkenning. Heel makkelijk dus en geen kosten.

@bloem
8x puffen en floep, ik zal het onthouden.

@viva
Ik ben er nog hoor, ik zal mijn best doen om te helpen, maar tegen jullie kan niemand op. :smiley:

Nou dat is dan nog niet zo lang…
mijn schoonzus haar nichtje heeft 3 kinderen
1e keer getrouwd met de vader
2e keer samenlevingscontract met de vader en kind erkent
3e keer hetzelfde

Moeder neemt de benen…laat de kinderen achter bij vader no 3…
Vader no 1 kan zijn dochter gewoon ophalen, niets aan de hand.
vader no 2 kon fluiten naar zijn dochter…moest via het kantongerecht de voogdij ect. aanvragen, het arme kind heeft 4 1/2 maand in een kindertehuis gezeten voor dat het naar haar eigen vader mocht, die ondertussen getrouwd was en bij zijn vrouw ook al een kind had.
Vader no 3 wilde zijn eigen kind niet, dat meisje is opgevoed door haar oma…drama alom.
Misschien dat het tegenwoordig dus anders is maar dit is dus wat ik weet.
Moeder van de 3 kinderen leeft nu in een caravan, met wederom een vriend, is zwanger van haar 4e kind, en is verslaafd aan gokken en drugs…vreselijk…dit hang je niet aan de grote klok, maar ik hoor het van mijn schoonzus, wat een narigheid, dus ik waarschuw er altijd maar voor.

en een gewaarschuwd mens telt voor 2 nietwaar.

dat is waar Viva,maar wat een gedoe zeg met al die kinderen en dan alweer zwanger,dat snap ik soms nietsommige mensen doen alle moeite om zwanger te worden en dan zo 1 die krijgt ze zomaar …

Wat een drama!
Volgens mij is dit ook nog niet zo heel lang, iig meer dan 2 jaar.
Wij dachten ook dat het een hele gedoe was, maar dat bleek allemaal veranderd te zijn. Gelukkig maar.

Ja dat was/is echt verschrikkelijk, wij zeiden ook allemaal jezus wat een toestand…en ja hoor weer een kind wat daar op de wereld wordt gezet wat totaal geen toekomst heeft…moeder is ook al 2x opgenomen geweest in een inrichting…maar toch weer vrij, en ze gaat gewoon haar gang maar…Maar mijn schoonzus haar ouders, daar is het toch verschrikkelijk voor, het is wel hun kleinkind wat zo handeld.

Zo weer gegeten…buikje vol…lekker sambal goreng…

zo ga even stoppen, ff bankhangen met hubs…en dochter…lekker bakkie doen…misschien tot straks anders tot morgen…doei…