Ttt deel 34

Goede avond babbelaars!

@Viva
Arme stakker, helemaal in je uppie bevallen. Moeten dit deel eigenlijk maar naar jou vernoemen. Hopen dat MK zaterdag meer bijstand heeft :wink:
Mooi huis van je dochter, zou wel willen ruilen!

@Cyn
Vervelende klus voor de boeg morgen. Gebruik die legionella lekker als smoes, zijn je ze straks nog dankbaar ook. Want er wil toch niemand in een hotel zitten waar legionella uitgebroken is.

@Cris
Veel plezier in Walibi morgen. Je zou zeggen dat alle regen vandaag al gevallen is. Maar ben er bang voor morgen.

ikke word nu echt kronkjorum,
had gisteren en vandaag foto’s gemaakt met mn mobieltje, wilde ik ‘ff’ overzetten, 15x overnieuw aanmelden, pling dit, plong dat, alles loopt vast
arch!!
klote techniek, als het werkt is het fantastisch, maar anders… :retard:

ikke ga dus ff aan de grote laptop schoonmaak
kunnen jullie lekker verder kletsen over kindertjes en weet ik verder wat

Succes Bluumke :retard: !

@Viva: Wat is toch sambal goreng? Kijk, mijn manneke is Indisch en kookt ook graag en kent ook wel sambal goreng, maar niet als gerecht. Dusse… kunnen we nog wat van je leren?

@Bloem: Ik moet ook nog steeds zo’n 20 x de aan en uit knop indrukken. Ik moet hem nodig na laten kijken, maar het komt er maar niet van. :unibrow:

@ roanna, nu nog niet?? en ge heb vakantie!!??

@ marion, ja krijg echt nix gedaan, duurt uren
ben weer ff aan het klooien met foto’s… ooit gehoord van picasa!! geweldig!

Zoooo bijgelzen…

@Viva: Zo kom ik ook in no-time op 5000 posts!!! Ff dimmen ja dame (hihi)

@Bloem: lekker laten l*llen over dat kindjes krijgen. Moet ik helemaal niet lezen word ik spinnijdig… Ach ik vang de pubers maar op haha

Weet niet meer wie: Hubbie komt MORGEN pas thuis… Dus niet vanaaf… MORGEN!!!

Ik ben doodmoe. Bellen gaat goed maar ben zooo moe… Morgen dus lekker vrij. Volgende week ook lekker werken, en vrijdag vrij!!

Tot zo

@ beps… ikke dacht al, je zou er heel de week zijn en dan donderdag met hubs… ik denk… heb ik een dagje gemist??

advies:
enquete… ronde bolletjes is OF OF
vierkante hokjes is EN EN EN

uhm… jeetje mina nog maar 50 en ikke heb er alweer 6.000
was toch nog niet zo lang geleden dat ikke er 5.000 had?? :retard:

mijn werk is ECHT interessant!

Gnagna… en ik hoorde dat er niet zo heeeel streng gekeken word naar internet… In het begin maar ff rustig…

cker beps, nix riskeren… maar ja… wat willen ze bij mij doen??
en trouwens het mag… ikke ben gewoon super snel, kan ikke het helpen dat ik 4 dingen tegelijk kan ??

Bloem
Jij krijgt niks gedaan op het moment en laat ik nu zo maar, spontaan, plotseling, a la minute, opeens een enorme aanval van werklust krijgen. Vraag me af waar die zo plotseling vandaan komt. Maar goed, even snel gebruik van maken dus voordat hij weer verdwijnt. Ruk zo even de stofzuiger uit de kast, emmertje met een sopje daarna, wc-tje doen, nieuw sopje, dweilen. En klaar is ikke dan voor vandaag.
Picasa … nooit van gehoord. Dacht dat die goede man Picasso heette :D;)

Marion: Die aanval van schoonmaakwoede…niet weg laten vagen… stap in de auto rijd hierheen en HELP ME :):wink:

Beps
Voordat ik bij jou ben is die aanval al lang voorbij. En geloof me … het is hier harder nodig dan ben jou :slight_smile:

aanval??
geen last van

ikke kom thuis, sleutels in de hand, balkon deur open, lp aan, slippers uit, tas af, wc, drinken inschenken, op ww, tussendoor 15 andere dingen…
owh stik is het al weeeeeeeer 1 uur?? :retard:

neem elke nacht voor om toch echt 15 mini-uutjes op mn crosstrainer te stappen, maar ja… why? omkleden, brbrbrbr… moe maken… bah!
net ff gegeten dus, ach, heb nog 1 schoon bord voor morgen… hoef dus niet af te wassen??

waarom denk je dat ik op werelreis ga
7 mnd niet afwassen, opruimen, schoonmaken, poetsen, wassen, stofzuigen etc etc :smiley:
ja, ikke ben echt liever lui dan moe… stof op de plank? ligt er ook nog wel tegen de tijd dat ik hier weg ga… moet het dan TOCH doen, dus waarom nu ook? :wink:

en nu ga ik lekker film kijken
eens kijken of het wat is, met john travolta als advocaat ofzo
als het nix is ben ik zo weer terug, maar denk dat ik maar ff mn systeempje ga scannen

zwaai
tot later

Nou oke dan, ga ik ook iets doen… denk ik… misschien…

Klaar … en opeens ziet de wereld er een stuk stralender uit :wink:

Ik maak sambal goreng altijd met fricandeau gewoon olie in de wok, 2 van die zakjes natte kruiden sambal goreng aanbakken die handel, het vlees erbij en dan laten sudderen, ik doe dan altijd uiringen in de azijn met peper, zout, azijn en water en laat dat dan een uurtje intrekken. Vervolgens bak ik dan broodjes, maar je kunt het ook met mie, of rijst eten…heerlijk…