Ttt deel 34

:retard:hoe doe je dat Marion?? Ga nu eerst maar eens de vaatwasser inruimen. Had er na het eten(shoarma ala Beps, vleesbakken, tomaat en komkommer erdoor, btje lauw, brood vullen jammie…) meteen foon van hubbie. Was gaan zitten met een bakkie,…en nu dus aan de slag

jeetje weetje dat ik helemaal niet wist…dat jullie allemaal hier zitten te kletsen… haha…dat is ook wat!!!

Hai Brenniej…fijn dat je ons gevonden hebt, val gerust binnen, zo vaak als je wil, en waarmee je maar wilt.

haha… ik wist het echt niet… ik heb een beetje zitten lezen maar volgens mij is het hier best gezellig…!!

en volgens mij hebben de meeste hier vast mijn naam wel een keer zien staan!!..

:slight_smile:

Ik heb net op jou topic nog een berichtje voor je achter gelaten.

heyy Brenniej,leuk dat je ons gevonden heb :biggrin:

He he, ik ben nu klaar met het bijlezen van het vorige deel. Ik moest nog even 35 bladzijden bijlezen om de stand van zaken up to date te hebben.

Wat hebben jullie toch met dat poetsen in huis? O ja, komt miss omdat ik nog vakantie heb en dan doe ik ook echt nog niks hier thuis. Nouja, bijna niks dan!

@Bloem: Ik weet het, ik weet het, ik kan makkelijk even het scherm ergens naar toe brengen om uit te testen, maarja ik ben ook een beetje lui momenteel. En ach, zolang die het nog handmatig doet!!! :biggrin:

@Fransijn: Ik las in het vorige deel dat je vroeg of het overal zo rustig was door de hitte. Nou ik moet je zeggen, bij ons hotel zat een hamam en en een kapper en zijn vrouw die pedicuurd en manicuurd. Die stonden werkelijk waar, de hele dag wat rond te hangen en te doen… en maar zien dat ze klanten kregen.

Ik zei regelmatig tegen mijn manneke, je zal dit werk toch maar moeten doen. Zo de hele dag zien dat er geld in het laadje komt. Vreselijk lijkt me dat! Het was dus erg rustig, zo niet… heel erg rustig daar.

Maarja, dan gingen we s,avons naar het stadje of een terrasje pakken en dan was het opeens zoooo druk met mensen, dat ik me dan weer afvroeg, waar komen die allemaal vandaan? Zo druk!

Ik denk zelf, dat de animo voor die extra dingen een beetje weg is bij de mensen, tenzij het natuurlijk gratis zou zijn of bij het hotelformule All Inn zou horen. Dan komen ze vast wel, maar zodra ze er voor moeten betalen, hoeft het niet meer. Dat is mijn gedachte erover hoor! Kijk, ik ben dan wel geweest, maar ik heb niemand in het hotel gesproken die er wel gebruik van hadden gemaakt. Best sneu voor die mensen, die zo de hele dag maar moeten afwachten of ze nog klandizie krijgen.

viva turkije: Ja ik las hem net… bedankt… dat jullie zo met me meeleven… het is misschien stom om zo je verhaal op internet te zetten en tegen mensen te praten die je eignlijk niet kent…
maar ik moet zeggen dat het toch een heel stuk helpt!!..

Jullie zijn allemaal zo lief!!! :D:D:D:D

Nee hoor Brennie dat is helemaal niet stom om je verhaal hier neer te zetten,soms is het tegen vreemden makkelijker praten dan tegen bekenden

Hey Brenniej.

Klets lekker mee meid. Wil je koffie of thee en met of zonder suiker en melk? :biggrin: Welkom op dit oergezellige en verslavende topic. :zon02:

Stekker in het stopcontact en zuigen maar . Dan even dom bezig met sop, een doekje en een dweiltje en klaar is kees :stuck_out_tongue:

Hierzo kun je altijd alles zeggen, het lijkt anoniem maar is het niet helemaal dus let wel op…:unibrow: nee hoor, maar hier krijg je ongezouten meningen te horen, de ene keer positief de andere keer negatief, maar wel eerlijk. Doe ermee wat je wilt, en steek er van op wat je wilt.
Maar we behandelen hier elkaar wel met respect…zonder oordeel.
Iedereen heeft wel eens wat, en soms is het schrijven op een forum makkelijker dat face to face met een bekende.

@Brenniej: Das nou de kracht van dit forum…we zijn er voor elkaar, vaker dan je lief is;) maar we hebben “geen gezicht” waardoor het veel toegankelijker is… Kom gezellig op de Turkisch Tea., en klets lekker mee!!!

???

@Viva: Schoonmaken…jij ook altijd… vunzige gedachten Hahahahaha:lol::lol::lol::kus:

haha… ja ik zal hier zeker vaker komen!!..:):slight_smile:

voor de mensen die mij niet kennen zal ik me wel ff snel voorstellen!!

Ik ben Brenda…! ben bijna 21 jaartjes jong…
Heb vorig jaar mijn vriend leren kennen in Turkije!:slight_smile:
Gokhan!.. waar ik heel erg gelukkig mee ben…
Heb hem leren kennen in Marmaris…waar ik dan ook om de 2 3 maandjes te vinden ben…:D:D

Ik woon op mezelf…werk in de zorg…

En ja wil iemand iets weten… Vraag gerust!!!:):slight_smile:

Welkom Brenniej, leuk dat je hier even binnenwipt!

Beps waaaaaaaaaaaar heb JIJ het nu weer over???:retard::lol::biggrin:

Brenniej gezelli, meer zielen, meer vreugd

En nu ga ik ff onderuit en tv kijken haha

Beps kijk uit dat je niet van de bank valt…krijg je nog meer spierpijn!!!