Je ziet Brenniej,het gaat hier altijd alle kanten uit.
alleen is er helemaal niks leuks op tv…
haha
behalve de goede…
Beps,morgen is je hubbie er weer nog wat leuks in de planning??:unibrow:
Bloem lukt het nog een beetje met je foto’s
Meisjes toch! Gedraag jullie een beetje hier. Komt er net een nieuwe gast bij… Wat moet ze niet van ons denken? :lol:
Nou, zo gaat dat hier dus zo ongeveer Brenniej. :biggrin:
Roanna, nog gelezen, hoe ik sambal goreng maak???
Ja Bep, kijk je wel goed uit? Morgen komt je hubs weer thuis en dan moet je wel weer fit zijn. :vak02:
probeer het maar eens is echt lekker…niet van conim*x nemen, die is niet lekker, boemboe heet het geloof ik, zijn van die zakjes met natte kruiden mix…je hebt ze in allerlei smaken, te koop bij de supermarkt, maar ook bij een goede toko.
zo is blado ook zo lekker, maar wel een stuk pittiger dan sambal goreng.
nou meiden ik ga stoppen met praten, heb een paar lamme vingertjes van het typen…dochterlief gaat op het forum (bokt)verder op de flaptap…dus ik zou zeggen tot morgen…en voor iedereen straks…
welterusten…slaap lekker.
Ja zekers Viva, maar het komt ons niet bekend voor onder die naam. Heb het mijn manneke ff laten lezen en ja die noemt het zoals jij dat maakt, sambal ladoh, oftewel zoals de hollanders zeggen, sambal lado.
Sambal goreng kent hij dus wel, maar niet met vlees bereid. Maarja, als maar lekker is toch!!
Truste :kus: :slapen: Slaap lekker zo!
Nou, zo te zien is bijna iedereen in ruste, dus ga ik ook maar.
Truste dames en see you all later or tomorrow. :slapen:
:dag: Truste
Nou ik vond het wel leuk op tv…
Een of andere serie. Maar nu gaat mijn :idea: uit
Allemaal lekker:slapen: en tot morgen
MORGEN: hubbie komt in de middag, geen plannen gewoon genieten van het feit dat hij er weer is… heerlijk!
Ben weer thuis van trainen, ijseten en een drankje
ola
laptopje tijdens de film helemaal gescand en bijgewerkt, hij gaat nu al sneller, mooie film, de moeite, afgelopen, laptop nog niet klaar, tandjes gepoetst, laptop NOG niet klaar, in bedje, laptop bij de hand (moet af en toe klikken)
en toen was ie klaar!! jaaaa ehj!!
moest natuurlijk ff bijlezen
@ brennej, hoe heb je ons kunnen missen???
als je ww opent, en naar beneden scrolt voor turkije forum, dan zie (bijna) altijd TTT staan als laatste post op het forum…??
ikke nie snap hoor maar welcome…join the gang!!
@ beps, moguuhHH!! was je nou vrij?? en dan vrijdag half dagje? wel ff poetsen he? verwacht hubsie denk ik wel
@ linda, hoe was het??
@bloem: was best gezellig
en nu kijken of ie nog op msn komt en vraagt hoe het was??
loop je buiten de club ooknog? of alleen die training op woensdag??
@bloem: hij moest werken tot 23 uur dan nog terug naar huis, denk niet meer dat ie op msn komt, ga tijdens vakantie wel doortrainen op de baan zoveel mogelijk loop dit moment alleen nog op woensdag maar wil proberen na vakantie meer te lopen evt samen met mijn vader