of samen met… :unibrow:
ikke ga naar bedje toe… owh wacht, hihihi
daar lig ik al in… schaam… verslaving neemt echt abominabele vormen aan :redface:
truste allemaal
tot morgen
of samen met… :unibrow:
ikke ga naar bedje toe… owh wacht, hihihi
daar lig ik al in… schaam… verslaving neemt echt abominabele vormen aan :redface:
truste allemaal
tot morgen
@bloem: weltrusten hij wilde in vakantie wel 1x per week blijven trainen, hopelijk op woensdag hahahaha
nee linda, keep the faith: HOPELIJK MET JOU!!
truste
@bloem: snap m als we weer op msn zijn geef ik me effe een hint he
jij ook truste tot morgen
ach ja vannacht maar weer lekker dromen tot morgen allemaal
:idea:Goedennacht:idea: oh nee morgen…
Heb ik weer, kan ik uitslapen, ben ik F-ing om 5 uur wakker:mad:
Nou iig de tijd. Straks naar de tandarts, boodschapjes doen voor het eten met hubbie en dan… we zien wel:redface:![]()
Heb vandaag dus idd vrij, morgen half dagje. Rooster voor volgende week is er ook. Nog ffies en dan krijgen we dat ook een week eerder dus dat is ook beter… Volgende week vrijdag gewoon vrij, ma en woe 's middags, di en do hele dag…mooi rooster…
ahhh dat leest makkelijk met het licht aan
jammer dat de oogjes nog niet open zijn
alweer verslapen, dus rennen…
ciao!!
Morgen,
Beps,dat zijn lekkere werktijden volgende week.Veel plezier straks met je hubbie.
Bloem,tis wel raak deze week,ligt je bedje zo lekker of zijn de dromen zo leuk;)
Linda,lekker dootrainen in de vakantie en misschien kan je een keer voorstellen om samen met J te gaan.
Wat vindt je van de nieuwe aankoop van je cluppie,blij mee?
Ik ga naar het werk,maar het regent weer denk dat ik dan maar ga lopen.Vanmiddag de crematie.
@Sterkte Turkije lover, vanmiddag!! Zal proberen aan je te denken…
@turkijelover, sterkte vandaag, ook voor die vriend van je en zijn familie!
ja bedje, ligt errug lekker, zo moe nog 's ochtends… dromen ook weer erg aangenaam :wub:
kan alleen 's ochtends de snooze knop niet vinden, wel de uit knop van de wekker en dan zzzzz… te laat!!
dr zit ook pudding in mn benen, merkte ik al met fietsen en er zit stroop aan mn vingers, zo traag gaat het typen…ach, het is zo weer half 4
Bloem: Rustig aan, nog een dagje en dan 2 en het is weer weekend…
Puber de deur uit, nu maar ff douchen enzo. Moet om 10.45 bij de tandarts zijn… En dan… rond 13 uur…:wub: :wub: :wub: :wub:
Dank jullie wel.
Bloem,wel droog overgekomen of ook nog nat geregent zijn echt van die dagen om de hele dag in je bed te blijven.Maar hoorde dat het van het weekend droog wordt en 22 graden dus op naar het weekend.
Beps,sterkte bij de tandarts.
Hoi allemaal,
Kom snel even dag zeggen.
Gisteravond lag bij ons het internet er weer eens uit. Balen.
Dochterlief gisteren helemaal over. Gisteren tv kastje opgehaald in Sassenheim. Vandaag komt haar bed nog. Gekocht bij IKE*. Haar kamer heeft ze erg leuk gemaakt. Ook nog even een wandje knalgroen geverfd. Erg fris.
Voor mij wel even wennen weer om rekening te houden met een ander. Maar ja, alles went. Straks ben ik natuurlijk alweer een flink aantal weken weg.
Fijne dag allemaal.
Nog 16 dagen.
goedemorgen Dames alles weer bijgelezen…weinig nieuws te melden van deze kant, het is voor de verandering hier droog!!! wel goed kijken, want volgens mij komt de volgende lading water er al weer aan.
Linda…slagroom nog gevonden?
Beps…tandarts…brrrr jij liever als ik
Bloem…in dromenland (trrrrrrrrrrrrrrrrrrinnnnnnnnnggggggggggggg) wakker worden…
Fransijn, snel gedaan je dochter weer overgehuist.
Voor de rest heb ik niets te melden…ga op meeleesmodus…
dus val af en toe even binnen.
@Viva: Ik ben zelfs blij dat ik ga… Heb een gaatje in mn voortand(uitgevallen vullinkje! Al met de meeting!!) En vanmiddag is het DICHT!! Geen zuigen meer aan die tand… joeppie!!!
Ik ga EINDELIJK douchen… Zooo moet ik gauw gaan!!!
@ beps, dacht al… wat ruik ik ![]()
gaap… tis echt weer zo’n dag… :retard:
nog ff nog ff nog ff
zucht
heb nog ‘maar’ 276 uren bij elkaar, en ik moet er dus minimaal 288 hebben :crybaby: ikke wil niet meer overwerken…:crybaby:
zucht, ik kijk in augustus nog wel ff wat ik doe…
Goeiemorgen!!!
Jeetje wat heb ik slecht geslapen zeg!! Mega onweer… en daar ben ik al zo bang van… Liggen draaien met oplossingen voor probleem… Collega gister ook ingelicht, en die kwam met een megalijst oplossingen… Dus moet goed komen!!
Deel 34 al… Weet nog goed dat we hiermee begonnen, 1 deel per 2 maanden ofzo??? Grappig, we gaan steeds meer ouweho*ren… ![]()
![]()
Nou meiden ik ga ff aan de slag, en dan zal ik zo eens terug gaan lezen!
x
succes Cyn, laat je horen hoe die mensen er op reageren.,