@Turkije-lover: Heel veel sterkte vandaag!!!
@Viva, ja dat doe ik… Heb net geprobeerd te bellen, maar de klanten zijn weer niet thuis!![]()
@Turkije-lover: Heel veel sterkte vandaag!!!
@Viva, ja dat doe ik… Heb net geprobeerd te bellen, maar de klanten zijn weer niet thuis!![]()
snap niet dat mensen tegenwoordig nog een thuis nummer opgeven… 06 06 06 06 06!!
jeetje…wanneer vertrekken die mensen??
Heel snel… Maar goed ik heb nog de hele dag!!
x
He Bloemmie !!! Wakker???
nee
moet dat dan?
ik ben er toch??? ![]()
Ben er nog maar zo weer weg!!!
:zon02:Goedemorgen allen :zon02:
Wat ben ik weer vrolijk he?
@ Cynthia: Ik heb gisteravond even, (nouja even?) het vorige deel bij zitten en las dat je binnenkort ook een cruisschip mag gaan bezoeken via je werk. Mooi man! Weet je al welk schip het is?
R en I gaan tijdens het Nord See Jazzfestival in Rotterdam, op het grootste schip van de Holland Amerika Lijn, de Rotterdam logeren. Lijkt mji ook wel leuk!
Verder met iedereen alles goed hier? De meesten alweer druk aan het werk zie ik :unibrow:
Het is de Costa Atlantica van Costa Cruises… Moet wel nog steeds een bevestiging krijgen, maar ja dat zien we dan wel weer… ![]()
@cyn
Hoop dat je de mensen snel te pakken krijgt en dat ze niet al te boos zijn.
@turkije lover
Sterkte met de crematie.
@beps
Succes bij de tandarts en veel plezier met hubs vanmiddag.
@brenniej
Welkom.
Mk, hoe is het nu?? Ik hoop ook dat ik ze snel kan bereiken!
Voel me niet zo goed vandaag. Heb niet goed geslapen en ben dus nog vreselijk moe. Ik kan ook niet meer lekker liggen, als ik op mijn zij lig dan word ik weer wakker van de pijn in mijn heup en dat is zowel links als rechts. Op de buik is geen optie en op je rug mag je eigenlijk niet liggen omdat je buik te zwaar is en de slagader dichtdrukt. Ik blijf dus draaien en kom 's morgens gebroken uit bed.
oei!!
nog ff volhouden!! kun je niet ff lekker een dutje doen op de bank? half zitten/ hangend?
ik check mn mobiel! hahahaa, zit de hele tijd te kijken
Mk, rustig aan… Wordt tijd denk ik dat de kleine zich komt melden!! Nog even volhouden!!
:kus:
MK lekker op bed gaat hangen…kussens in je rug…en dommelen…neem je rust…of neem die kleine bij je en ga met haar spelen in bed…vallen julie vanzelf wel in slaap. Of vraag oma…die kleine even op te halen…kun jij rust nemen…
Hubs is lekker thuis en is nu met haar fietsen.
Met haar op bed is geen optie, want dan wil ze alleen maar kussengevechten houden.
Als ik niks hoeft te doen dan gaat het allemaal wel.
En ik doe dus ook helemaal niets. ![]()
MK je bent alleen maar moe?? Of heb je nog andere dingen die zijn veranderd???
Ik zou morgen om 8.45 naar de verloskudige moeten, maar nu heeft ze gisteren gebeld of het ook om 10.30 mocht. Ik hoop dat het dat niet te erg uitloopt.
Goedzo, lekker niks blijven doen dan!! Je zult namelijk zeer snel al een zware taak moeten vervullen, dus doe nu maar lekker rustig aan!
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:TURKEY:
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis