Ttt deel 34

Weer af en toe zo’n zeurbuik en dan weer een knalharde buik.

MK…is toch lekker, hoef je niet zo vroeg je bed uit…

Zit dus lekker te draaien…efin…zolang er nog geen water of bloed wegloopt kan het nog wel ff duren. toch…

Viva, jij haalt me trouwens gewoon bijna in met het aantal posts!!! :finger:

goed he Cyn…:stuck_out_tongue:

nou ja dat schelen er nog 1400 hoor…

Ik zit nu op mijn werk, ff rust, niets te doen…tot de volgende explosie van werk…dus nu ff tijd om te wwen.

Ja en Nee!!! Haha nu moet ik als een razende gaan posten om op je voor te blijven!! Nog 1400 sta ik er voor!!!

Systeem nog steeds storing, en klant nog steeds niet thuis… :tssk:

o lekker is dat…wanneer vertrekken die mensen??? al snel…anders hebben jullie echt een probleem

afwachten dus maar
hiero druK!!
bah
geen zin

Straks ben ik er 3 weken niet Cyn kun je een voorsprong op mij nemen…

gaat het wel goed met je Bloem;)

ja tuuuuurlijk :wink:

:delete:

waarschijnlijk net zo goed als met jou viva

Goede morgen.
Weer even hulp vandaag dus een gat in de dag geslapen. Shame on me!
Nee hoor, was heerlijk, heb vannacht gelogeerd bij J., vind ie altijd zo leuk en nu lag het logeerbed er nog dus … :slapen:

@Bloem
Oeps alweer verslapen. Heb ik ook vaak, als ik er eenmaal mee begin kan ik er blijkbaar niet mee stoppen :paranoid:

@Beps
En straks is ie er weer … je hubs. En zo meteen je voortand weer in orde, jou dag kan niet meer stuk.

@Turkijelover
Sterkte vanmiddag!

@Fransijn
Is me wat met dat internet, hier vliegt ie er ook regelmatig uit.
Leuk zeg die knalkleur op je dochters kamer.

@MK
Ze vallen niet mee die laatste loodjes, vooral de nachten zijn een ramp. En slaap je net na al dat heen en weer gedraai wordt je weer wakker omdat je naar de wc moet. Nog even meid … is zo zaterdag :wink:

@Cyn
Lastig dat die mensen niet te bereiken zijn. Maar je hebt in ieder geval van je collega nog een hele serie oplossingen gekregen. Zit er vast eentje bij voor hen.

geen zin dus…moe…en zin aan vakantie…dat is de diagnose toch:wereld:

ja klopt viva!

@ marion, owh wat leuk dta je gaat logeren bij je zoon, hihihi… lachen!

@Marion: Idd gaaf, logeren bij J… wat een goed idee, zie je wel: JIJ BENT EEN SUPERMAMA!!!

Kom op meiden maak ZIN!!! Want anders duurt die dag nog langer!!

wmmaaw
tis al 12 uur, werkdag al doormidden, zo ff eten en dan nog me ff door de middag slepen
ff tukkie doen thuis, nog ff de stad in en weer lekker cocooonen… mmm
alleen heb ikke dus geen hubs… toch jammer

Nou nu ben ik blij met Hubs,… maar je weet het he, er zijn van die dagen… dan ben ik Jaloux