Ttt deel 34

WOEEEEEEEEHOEEEE… Ik mag de koopavond dicht doen vandaag!!! Hoef dus maar tot 18.00 uur!! :zon02:

Beps…tandjes weer heel??

Hoezo dat??? Wil niemand meer boeken??

Ja hoor, Viva, en zonder pijntjes… Lekker hoor, geen voedselopslagplaats meer in mn voortandje!!

@Cyn: Waarom dat dan???

Ik dacht dat er wel een run op alle reisbureaus zouden zijn met dat pokkeweer hierzo…

Altijd weer een opluchting he Beps als je bij de tandarts de stoel af mag…pffff…het gevoel van zo dat heb ik weer gehad…echt ik heb zo’n hekel aan dat beroep, terwijl mijn schoondochter tandartsassistente is…

@Beps
Doe mijn best maar ben echt geen supermama hoor! Heb ook mijn mindere kanten.

zou je wel verwachtten idd!! zou ikke wel doen ja!

@Bloem:???

Bij ons is het op donderdagkoopavond in het centrum, maar het is altijd heel rustig, en mijn collega/baas zegt dat ik dicht mag!

Gelukkig wel Marion…perfecte moeder zijn is gewoon niet leuk, niet voor jou, maar ook niet voor J

Zou ik ook denken ja! Had mijn koffer zo gepakt als ik vandaag zou kunnen vertrekken :biggrin:

Yippie

een vakantie boeken met die pokkeweer als ik wel vrij zou zijn…

Het gaat hier zo hard dat het niet bij te houden valt. Mogen jullie allemaal op je werk tussendoor op deze site?
En waar halen jullie de Tijd vandaan?

@MK denk vooral aan jou, want het zijn echt de laatste loodjes en ook de eerste seinen.
@Brenniej, jij ook vooral sterkte de komende tijd. Probeer alles goed te verwerken. Dat is een van de belangrijkste dingen bij de keuze die je nu gemaakt hebt.
@Turkije lover ook veel sterkte.

Allemaal verder een leuke middag gewenst, waar het ook zijn mag.

Nog maar 16 dagen:wub:

@Bloemmie!!! Ongemerkt de 6000 over…maar helaas geen 7de Ster

Dat is nou ook gemeen vind je niet???

x

ja ach
bij 7.000 of 7.500 denk ik dat de 7e komt
ver over de 10.000 krijg je niet eens een 8e…

ikke post er echt niet minder om hoor!! :smiley: hahahaa

ikke ben weg…doei

Doeg Viva!!

Ik heb nog steeds niks te doen!!! Haha echt stom!! Ga wel ff een spelletje doen op internet ofzo!!

x