Zo, ben ik ook even weer van boodschappen doen.
Inderdaad, zo te zien hebben jullie echt niets te doen he? Nou, ik ook niet hoor! :biggrin: En ik zit nog geen eens op het werk! Werk? Was da? :eek: Moet er nog even niet aan denken.
Zo, ben ik ook even weer van boodschappen doen.
Inderdaad, zo te zien hebben jullie echt niets te doen he? Nou, ik ook niet hoor! :biggrin: En ik zit nog geen eens op het werk! Werk? Was da? :eek: Moet er nog even niet aan denken.
ikke moet er ook niet aan denken ![]()
maar ja, mijn baas wel :eek:
schaats vriendinnetje mailde me
of ik mee ga, weekendje paris, aankomst tour de france op de champs…
heb vrij gevraagd maar vrees dat ik het niet krijg, aan de ene kant lijkt het me super, aan de andere kant 500 miljoen bezwaren…
maar goed, als het me lukt dan ga ik, anders niet getreurd…
Dat zou inderdaad wel super zijn… Maar wel ook weer extra kosten wijffie…
het kost mij alleen maar uren
een geheel verzorgd weekendje tour de france in paris!
Doen Bloem, doen. Super, magnefiek! Wie wil er nu niet een weekendje naar Parijs? Nou, ikke wel hoor!.. Als je tenminste dus vrij kan krijgen he!
:dag:
Klinkt heel leuk bloem, maar dan moet je nog meer overuren draaien pffffff
@ mk, nou ja, ik moet die uren dan idd elders nog ff werken, zit daar wel idd een beetje tegenaan te hikken, maar aan de andere kant, er ff tussenuit, ff iets leuks, ff 3,5 dag alleen maar dikke lol, geinen en kloten…
denk dat me dat wel goed doet voor de laatste eindsprint…
@ roanna, ja mits ik dus de donderdagmiddag en vrijdag vrij krijg, maar ja… druk hiero! veel op vakantie, tekorten etc etc, weinig mensen ook om te ruilen maar ik wacht het ff af hoe het loopt
Kijk als het alleen maar uren kost, en je zou weg kunnen, lekker gaan!!! :dag:
ja
en ikke ga nu ook lekker weg ![]()
@ cyn, heb je die mensen al kunnnen bereiken?? misschien moet je toch open blijven om ze vanaaf nog te bellen ![]()
kun je alweer in je systeem?
Ja het systeem doet het sinds 5 minuten weer!!
Nee nog steeds niks… Dus ga het blijven proberen tot 18.00 uur en anders morgen weer!
Bloem,doen joh,lekker ff wat anders en geheel verzorgt heeft ze dat gewonnen ofzo.Zal voor je duimen dat je vrij kan krijgen.
Cyn,balen dat je die mensen niet te pakken kan krijgen zeg,wordt wel kort dag zo of niet?
Ik net terug van de crematie,was een mooie dienst,vriend heeft ook nog even gesproken was een moeilijk moment.
@Turkije-lover: Oh, ik was je vergeten sterkte te wensen. Fijn dat het een mooie dienst was. Als nog sterkte gewenst met het verlies van die vriend.
Trouwens hebben jullie gelezen, dat Economy Holidays het financiel overmogen heeft aangevraagd bij SGR? M.a.w. zijn dus failliet. Zat er eigenlijk ook al wel een beetje in.
Dank je Roanna,t was de vader van een vriend van mij waar we afscheid van hebben genomen.
Goh zullen wel weer een hoop mensen gedupeerd zijn dat ze niet op reis kunnen nu?
@bloem
Wanneer krijg je te horen of je vrij kunt krijgen.
Moet je dan helemaal niets betalen aan dit uitje???
Wat is Economy Holidays?
Cyn,dat is een reisorganisatie.
Ja ok… maar wat bieden ze aan?
O.a Turkijereizen. In een vorig topic is daar nog aandacht aan besteed, over overboekingen en problemen met Aegean Dream Resort.
Nu niks meer :unibrow: