Ttt deel 34

Nee, nada, nothing meer! :dag: Dag dus. Kijk maar even op hun site. :biggrin:

Ohh dat zijn hun dus!! Ja nou weet ik het wel weer!!!

Nou lekker als je daar je vakantie hebt geboekt voor de zomervakantie of herstvakantie… Is niks meer te krijgen!!! :mad:

Hoezo Cyn is alles volgeboekt dan??

Och, als je goed zoekt, is er nog zat te krijgen. Het is alleen de vraag, kun en/of wil jij dat er voor betalen? Ik weet nu al wel, dat ik niet meer zo vroeg boek. Die reis van Toos werd later voor €100 minder aangeboden en naast ons in het hotel zaten mensen, die 3 dagen van te voren een leuke reis naar Bodrum hadden geboekt.

Ik wil ook nog in het najaar en wacht mooi even, of ze moeten nu al met leuke aanbiedeingen komen. :unibrow::zon02:

verleden jaar kreeg ik in april een krantje van B*x reizen in de bus, gelijk geboekt, bleek dat toen we gingen in augustus mensen in het zelfde hotel zaten die hadden 3 weken van te voren geboekt, en betaalden het dubbele van wat wij hadden betaald, is toch te gek voor woorden.

Oooohhh ik ben blij…
ik moet volgende week donderdag op vrijdag mijn zoon en schoondochter naar schiphol brengen…ben ik lekker donderdag al vrij…ff kijken…

NOG 3 DAGEN WERKEN…en dan vakantie!!!:evil::tongue::wereld:

Heerlijk vooruitzicht he Viva!!! :zon:

zalig … ben het echt zat

zoooo ikke ben ook weer terug
had vorige week die schoenen gekocht, maar zaten een beeeeetje ruim, dus die jongen maatje kleiner besteld en vandaag wezen passen…
heb die verschillende paren wel 100x aan en uit gehad, maar goed, heb dus 42,5
42 te klein, 43 net ietsje te groot… wilde eigenlijk met 1 schoen 42 en 1 schoen 43 weglopen, maar daar trapte ie niet in (helaaaas)

anyway, puntje bij paaltje, de schoenen die ik al had weer mee terug naar huis genomen (i know, te gek voor woorden :smiley: :D) met een stel extra zooltjes
maar goed, ook ff 8 shirtjes gekocht bij een andere winkel a € 4,95 per stuk! hoef nog maar 1 bh te hebben en heeel misschien nog 1 broek, maar ikke ben qua kleding helemaal ready voor de reis…

@ mk, ik hoor in principe binnen nu en 6 weken over mn verlofaanvraag, maar ja, dan is het al lang en breed geweest, de ene keer hoor je iets na een dag de andere keer na 2 weken, afwachten afwachten. denk dat het afgekeurd wordt, maar dan kan ik proberen te ruilen met mensen (je moet eerst een afgekeurde verlofaanvraag hebben eer je ruilverzoek goedgekeurd wordt) echt afwachten dus

en nee ze heeft de reis niet gewonnen, maar ze gaat toch, en ikke hoef alleen de benzine te betalen. we gaan met 4, dus dat valt wel mee, en 2x een stokbroodje kost ook niet zoveel. ze heeft een camperbusje en daarin slapen we dan… lijkt me wel super gaaf om er toch nog heel ff heel stiekem tussenuit te knijpen, maar ja, elke euro is er eigenlijk eentje te veel, maar goed, maakte me toch al zorgen over het geld, kan ik er beter maar iets leuks mee doen…

@ cyn, wanneer gaan die mensen nou eigenlijk dan?
@ turkijelover, fijn dat het een mooie dienst was, toch blijf je dan heel de dag zo huilerig, niet?
@ viva, lekker aftellen, very nice!

GEFELICITEERD MET DEEL 34!!!

Zo heb net een doner pizza naar binnen gewerkt en ik zit me een partijtje vol, maar lekker hhhmmmmmmmmmmmmmm. Niet te filmen!
Even bijlezen!

@ beppie, weer boven water :unibrow: was hij ook zo blij om jouw te zien? is hubs weer weg? wanneer komt ie weer terug??

nou ja Bloem tussen nu en 6 weken, dan is volgens mij de tour al afgelopen toch…

Turkije lover…nog gecondoleerd meis…vervelend altijd…maar ja het hoort bij het leven he veel sterkte

oke ik ben weer bijgelezen!!!

groetjes jac

ja viva, daarom zei ik dat ook zo

viva als ik je lijstje zo bekijkt krijg je het nog druk in juli.
Maar wel met leuke dingen!

Hubs nog niet weg, dus nog ff wachten. Hij gaat over 30 min en komt morgenmiddag weer thuis… Vanmiddag was gezelli, en :redface: :redface:
Zijn ook naar de motorzaak geweest voor zn fiets, die daar nogsteeds stond. En NOG NIET gemaakt was… Nu heeft hij een andere uitgekozen… En dus ook nog gezellige dingen saampjes gedaan…

Tot zo

Viva en Bloem ja die dingen horen nu eenmaal ook bij het leven,maar wij als vrienden sluiten het makkelijker af dan zijn vrouw en zoons natuurlijk,maar ook zij gaan het redden we zullen ze steunen waar we kunnen.

Beppie,helemaal blij je hubbie weer te zien,nog 1 nachtje alleen en dan issie er weer.

Bloem,dat is toch ook niet normaal dat je wel 6 weken moet wachten op een verlof aanvraag.Maar als ik jouw goed begrijp vindt je het toppie als je kan gaan,maar als het niet kan vindt je het ook niet zo erg dan hou je weer wat euro’s in de pocket alle beetjes helpen.

Jac…ja ik heb nog genoeg voor de boeg voordat ik in het vliegtuig stap…gaat het wel lekker snel

ik heb het andere topic ff omhoog gehaald, echt sneu voor die mensen die bij economy holidays hebben geboekt…

@ beps, klinkt goed!!

@ turkijelover, ja idd, lijkt me leuk, maar als het niet kan, nou ja, niet getreurd, heb ff het wereldreis-financiele plaatje bijgewerkt en word er niet vrolijk van, maar goed…komt vast allemaal wel goed!!