@Viva: Ik vind het ook sneu, en anderzijds, zij zochten en dachten voor minder hetzelfde te boeken… en dat gaat nu eenmaal wel eens fout! De direkt sellers kwamen samen met de goedkopere vliegmaatschappijen als paddestoelen op, en zo gaan ze ook weer weg(zij die het hoofd net boven het maaiveld houden, zij die doorgroeien redden het wel!!)
ja hun geld krijgen ze wel terug via de sgr, maar op korte termijn nog wat te boeken,…ik vrees dat dat niet lukt voor de meesten.
ja maar kijk eens naar martin*ir toch geen kleintje die moet het hoofd ook bieden aan de prijsvechters.
Sneu hoor om zo je vakanti in het water te zien vallen.Hoop toch dat deze mensen nog wat anders kunnen boeken.
ja hoop ik ook voor ze, maar voor dat je je geld terug hebt, geen idee hoelang dat duurt, je moet het wel hebben om nog een reis te boeken voordat je je andere geld terug hebt.
@Viva: Dat met Martin zie je toch een btje verkeerd. Die hebben gezegd die strijd niet te gaan vechten en dus vliegen ze daar niet meer op. Zij konden niet garanderen dat dit kon blijven doorgaan zonder dat dit ongelukken ging veroorzaken… Je kunt niet onder de prijs gaan zitten dan ga je failliet, en Fly Air is daar een voorbeeld van. Je moet vooruit en geen winst, of gelijkstand is achteruitgang!!!
ben zo weer terug, ff hubbie zijn haar knippen…
oke , voorzichtig he… anders loopt hij VOOR SCHUT!!! haha
@ BEPS jij bent te erg!! hzhahahaa
ikke ga ff de oogies dichtdoen
zwaai
ciaociao
goedenavond allemaal!!!..![]()
hallo Brenniej…gezellig dat je er weer bent
bloem truste
Idd viva de tijd gaat wel snel zo.
nou ik ga er ook weer vandoor wekker gaat weer om 6 uur.
Welterusten voor straks. Ga zo lekker een filmpje kijken op net5
Groetjes jac
Goedenavond
Hoi Brennij. Gezellig dat je er weer bent. Als je daar zin in hebt, bep maar lekker even mee.
@Viva: Welke bloempot gebruik je daar nu voor dan? Die korte dikke, of die lange smalle? :unibrow: Krijg je hubbie zeker wel weer een snel kapsel of niet dan? Mijn manneke was nog even bij de Turk in het hotel geweest en is bijna kaal nu. Maar wel snel hoor! ![]()
![]()
Nou Roanna, voor mannie die kleine dikke met de tondeuse voor de rest gewoon de kappersschaar…
ja, in turkije kunnen ze er wat van, hubs ook een keer geweest had de laaste dagen zijn baard iets of wat laten staan, echt gaaf zo’n heel smal lijntje over zijn kin super scherp geneden zeg maar…heeft hij zo’n 4 maanden vol kunnen houden toen werd het een golfslaglijntje zeg maar.
en echt kort geschoren koppie…pluimen met vlammen in zijn oren…goh wat heb ik toen gelachen zeg.
kregen we ook nog een massage…hij en ik…en werden we echt getild zeg maar kosten 55 euri…ff naar de kapper.
@Viva: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
ja lach maar is echt waar…maar was wel lekker hoor die massage, echt keihard op je hoofd wordt er dan geduwd…en je schouders…volgens mij lagen mijn armen op het kaptafeltje…
ik ga er mee stoppen voor vandaag…voor iedereen welterusten…
tot morgen…iedereen…
doei…Viva
Joehoeeee!
Jullie geloven het niet maar ik ben helemaal droog gebleven vandaag in Walibi!! En de drukte viel errug mee, meerdere keren in vanalles geweest! Poolen was ook erg gezellig, ik was natuurlijk weer de Bobbin…
Een bescheiden 20 pagina’s in 1 dag hebben jullie gekletst… Sorry voor het egootje, ben errug moe en uitgeput. Heb ook niet zoveel stem meer ![]()