Ttt deel 34

@Viva: Weltrusten dan maar weer. :unibrow: Ik ben ook nog zo lekker :tongue: gemasseerd vorige week. Mmmmmmmmm…heerlijk. De stress werd uit mijn tenen getrokken. Echt waar!

@ Cristina: Oh, da’s mooi meegenomen dan, dat jullie het droog hebben gehouden. Hier was het ook de hele dag droog. Weet niet hoe het bij de anderen was.

@Cris: Mooi dat je zo genoten hebt vandaag. Het was ook heerlijk weer…

Meiden ik had toch van dat bad verteld…nou het is nog iets erger dan ik gedacht had. Ik zit onder de blauwe plekken(ik kon ze niet zien maar hubbie vandaag wel…) :redface:EN…het bad(een emaille bad) is dus ontzet… Als mijn kleine kontje iets te hard in dat bad komt…dan komt er zo’n deuk in, dat het na het putje zelfs iets omhoog is gekomen met zo’n bijna breukje…:redface::crybaby::crybaby:

Zo en nu naar bed…ben doodmoe van zo’n vrije dag :unibrow::evil:

@Bep: Dat meen je niet! Oh, ik zie het helemaal voor me. :unibrow: :unibrow:

Nou, jij ook truste dan maar! :slapen: Slaap lekker.

Goeienavond meiden, even een berichtje van hier.
Hoewel, eigenlijk heb ik niet zoveel te vertellen.
Maar ja, ik wil me toch even melden.
*Nou ja, mijn hubbie gaat dus in september alleen een weekje op vakantie naar Turkije, grappig he. Omdat ik dus met Marjan ga naar Marmaris, wil hij ook nog een week. Nou, ik vind het best. Heb hem voorgesteld om alsnog samen te gaan maar dat wil hij dus niet, nu. En hij gunt me m’n vakantie met Marjan, zegt hij, en hij vind het niet erg om alleen te gaan. Nou ja niet helemaal alleen, samen met iemand anders die ook graag naar Turkije wil, en alleen is. Dus gaan ze samen. *
Gisteren geboekt, dus het is nu definitief.
Verder voor mij werken…
Gisteren wel vrij geweest, want we hadden dinsdagavond een bruiloftsfeest van vrienden van ons. Gisteren vrij was dus wel een goed plan, gezien de kater die gisterochtend in m’n hoofd rondsprong!!!
**
Marjan heeft het heel erg naar haar zin weer in Marmaris (pas de 3e x dit jaar!), maar ze heeft wel veel pijn aan haar heup, vind ik wel zielig voor haar.
**
En over 3 weken trouwt mijn (stief)dochter dus, dus er is nog wel wat werk aan de winkel, maar we hoeven gelukkig geen levensloop enzo te doen, daar heeft iedereen in de familie een hekel aan. Maar wel wat aan versiering doen enzo, en het huis moet natuurlijk spic en span zijn. Voor kleren zijn we gelukkig al klaar, das een zorg minder.
Nou meiden een heel verhaal toch nog geworden, als je geen zin hebt om het lezen sla het maar over!
En…sorry dat ik niet reageer op jullie allemaal, ik lees wel (bijna) alles, maar vergeet gauw wat bij wie hoort :redface:.
Alleen MK, sterkte meis, nog even volhouden, 7-7-7 moet wel een erg gelukkig kindje worden!!!
Dikke XXXXXXXXXXX Mar

zo weer thuis van lange dag werken en weer bijgelezen

@ Beps: ojeej, nog meer schade! Doet het nog pijn of is dat redelijk over?

Oh ja mag ook weer in het vakantielijstje ga van 22-26 oktober naar Ermelo als vrijwilliger met een stichting die vakanties organiseert voor kinderen en jongeren met een beperking

MK: 12 juli - uitgerekend

:turkey:Fransijn: 21 juli - Side:TURKEY:

Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos

Linda je staat erbij

kwam toch nog even slaapwandelen hier, maar nu ga ik dus echt…welterusten allemaal

Dank je Viva slaap lekker tot morgen

Miere,leuk om wat van je te horen en zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin en zo hoort het ook.Lekker druk met feestjes en tussendoor heerlijk genieten.Mag ik vragen wat voor werk je doet daar???

Linda,hoe was het ijs eten gister en nog wat van J gehoord?

Cris,dus jullie hebben het goed getroffen met het weer.

Beps,dus de val was erger dan je dacht en dan ook nog het bad ontzet.Jammer dat je hubbie er vanavond niet is anders kon hij je lekker verwennen,of heeft hij dat vanmiddag al gedaan.

groetjes en weltrusten

@Cris
Wat een geluk dat jullie het droog hebben weten te houden, hier heeft het regelmatig geregend en niet zo’n beetje ook.

@Miere
Wanneer ga je samen met Mar naar Marmaris? Jullie staan nog niet in het lijstje!!

@Beps
Jeetje … heb je echt een rotsmak gemaakt zeg

@turkije-lover: ijseten was gezellig, J. nog niet weer gesproken

Truste allemaal tot morgen

@ Marion, we gaan zo goed als zeker (eigenlijk zeker) op 18 september, maar we hebben nog geen tickets geboekt, vandaar nog niet in het lijstje! Als Mar terug is gaan we boeken.
@Turkije lover, ik zit in de bedrijfscatering, net als Roanna, en in het weekend ook nog in de horeca, café-restaurant, in de bediening.
XXX Mar

Ik ben ook nog even afgedwaald. :zon:

@Miere: Leuk je weer even hier te zien. Zo te lezen, de rust nog niet helemaal terug gekeerd thuis. Nouja, ga jij toch ook nog ff lekker een weekie weg met Mar ofzo! Richt je gedachten nu maar even op het feestje, wat jullie nog tegoed hebben. Hou je haaks he! :wink:

@Turkije-lover: Ik denk dat Miere het je zelf wel kan vertellen wat voor werk ze doet, ( Miere is online, zag ik) maar ze werkt bij dezeldfe werkgever als ik. We werken in de catering, alleen ik werk parttime en Miere fultime. En ik natuurlijk in A’doorn, bij ff A,doorn bellen.

Zo, ik denk dat ik er nu ook maar in kruip. Weltrusten allen en tot morgen weer. :dag:

Owww Miere ik dacht dat je ook nog aan het werk was in Turkije,mar dat heb ik dus verkeerd begrepen :wink:

Linda,jammer maar wie weet morgen of in het weekend.

Ik ga nu ook mijn bedje opzoeken :slapen:

zooo helemaal kwik en fit enzo,…
wat gaan we doen>??? viel net echt om van de slaap en dacht, een tukkie moet kunnen! ikke ga zo ff weer verder, want moet toch mn tandjes poetsen en alles op slot doen etc… maar daarvoor was ik net echt te moe!

@ miere, waar gaat je man heen dan? weer ortakent? of zou je hem op vakantie met mar gewoon onderweg tegen kunnen komen??

@ beps, jaiks, das echt niet tof dus! en nu? maak me vreselijk zorgen om jou, off course :hihi: maar hoe is het met het bad :smiley: overleeft die het of nieuwe?? :smiley: :smiley:

@ de rest, blank bank… ikke niet meer weet

zwaai truste allemaal!

:idea::idea: Zo eerst de lampjes maar weer aan :idea::idea:

is dat niet een beetje vroeg MK??

kon je niet verder slapen of heb je helemaal niet geslapen?
ikke als een roosje, maar helaas, veels te kort, ook weer koud nu en geen zin!
een lange dag vandaag, hopelijk gaat ie makkelijk voorbij