@MK: Wel heel vroeg hoor… Je moet het volhouden tot morgen, dus flink knijpen:hihi:
@Bloemske: Kusssss en sterkte voor weer een dag…
Ik ben lekker wakker. Zalig geslapen, zo een korte werkdag en dan WEEKEND!!!
Meld me vast nog voor ik te werk ga!
@MK: Wel heel vroeg hoor… Je moet het volhouden tot morgen, dus flink knijpen:hihi:
@Bloemske: Kusssss en sterkte voor weer een dag…
Ik ben lekker wakker. Zalig geslapen, zo een korte werkdag en dan WEEKEND!!!
Meld me vast nog voor ik te werk ga!
Alles leek wel pijn te doen in mijn hele lichaam, lag maar te draaien en was klaarwakker. Dan maar eruit, kon hubs nog ff verder slapen.
Krantje al uit, journaal al gezien en alle herhalingen van gisteren op tv ![]()
Morgen,
ik ook weer wakker half dagje en dan ook weekend,hoop dat het weer beter wordt.
Mk,korte nacht dus voor jouw,nog 1 dagje en dan 07-07-07:king:
Bloem,dus je had het echt nodig dat slapen.Je werkt zo hard dus je hebt het verdiend;)
@MK: Vroeg he, heb ik ook vaak… en wat je zegt, dan er maar uit. En als het dan tijd is bakkie koffie naar hubbie en dan opstaan… als dat gebeurt vraagt hij al: Was het vroeg???
MAAR…de dag duurt dan HEEL lang
Ik heb nog wat administratie liggen dat ik nog op orde moet brengen, lekker voor de tv met Wimbledon. En anders kan ik alvast aan de verjaardagstraktaties voor M. beginnen voor het kinderdagverblijf. En als ik geen zin heb, dan doe ik gewoon niks. Straks om 10.30 nog langs de verloskudige.
Wanneer is M jarig?? Doen jullie het maar 1 keer per jaar ofzo hihihihi… dure maand gaat dit dan worden, 2 kinderverjaardagen, feestjes EN vakantie… Gnagna…:D:D
16 augustus, je zou het haast denken hè
![]()
En nu om de bevalling op te wekken :nod: :nod:
Ik ga eens ff mezelf in de werkmode krijgen… aankleden enzo, oorlogskleurtjes…tasje klaar met eten…
Tot zo
zo
banden vol met wind! fietsen ging een stuk makkelijker
wind mee, droog, het begon te regenen toen ik op het station was, en droog toen ik uit de trein stapte…
jeeeee
Werk ze Askim
Gisteravond weer geen internet. Wie van jullie zit ook bij Case**. Waardeloos!!!:mad:
Niet bij kunnen lezen nog. Nu geen tijd.
Fijne dag gewenst.
@Veel sterkte voor Brenda.
Nog 15 dagen:wub::zon::zon02:
@Fransijn: Daarom zitten wij bij XS*all… Ik word daar nl ook zo ge-irrr… Daarom maar wat extra betalen… Maar wel altijd online…
ik heb via de kabel… geen problemen meer gehad
tis zowaar al de hele tijd min of meer droog… wat een luxe!
Zo dames tot vanmiddag… Hubbie is dan thuis:wub: en ik weet niet of ik me meteen meld haha
zou ikke ook niet doen!!
Soms moet je ook een beetje geluk hebben toch!
@fransijn
Wij hebben Multik**el en bijna nooit problemen.
Goede morgen!
@MK
Veel succes straks bij de verloskundige! En zou het dan morgen? Afwachten dus …
@Fransijn
Nog 15 dagen!!
@Brenniej
Krijg je al een paar dagen niet uit mijn gedachten, dus denk extra aan je vandaag! Heel veel sterkte meissie!
@Bloem
Eens droog toen je uit de trein kwam dus? Hier nu ook wat zonnig. Hopen dat ie blijft.
@Beps
Veel plezier met hubs, en … laat hem voorzichtig zijn met je blauwe plekken ![]()
zon…?
wasda!? hahahaa, nee grauw en grijs, maar zonder plu droog over gekomen!! jeeee
@ marion, hoe is het allemaal bij jou dan? trek je het nog een beetje?
is J. weer een beetje gekalmeerd na de drukte van de sleepover?