Ttt deel 34

Goedemorgen all:smirk:

Vandaag lekker vrij…maar moet nodig wat doen in huis,dus dwarrel hier af en toe langs…

MK…o fijn is dat zo vroeg wakker…vanmiddag ben je helemaal brak…en dan is het morgen ook nog 7-7-7 :lol:. Straks verloskundige…misschien helpt ze het wel een beetje op gang:drugged:

Beps ojee, dan heb je dus echt een mega klap gemaakt, voor het zelfde geld breek JIJ wat in plaats van dat het bad ietsjepietsje is gebroken.

Marion…ook al weer vroeg erbij…J. al vakantie??

Bloem…een beetje geluk mag je toch wel eens hebben toch…de eerste keer deze week dat je droog over bent gekomen.

Brenniej. sterkte meis vandaag, ik denk aan je.

en voor de rest iedereen, werkse…sopse…hangse…ect…:smile:

@viva
Wie weet, ik hoop het.

@beps
Echt flink aangekomen dus in dat bad. Volgende keer maar goed voorzichtig doen.

@miere
Ik zat gisteren net aan je te denken, je was al een paar dagen niet geweest, begon me al een heel klein beetje zorgen te maken.

@cris
Lekker droog dus in Walibi, gelukkig maar!

Hier grauw en grijs geen zon,troostig weer dus.Hmmm in gedachten in Turkije maar ja zal nog moeten wachten.

Marion,is het shirt van J al binnen of had je die nog niet besteld.

Viva,heerlijk een dagje vrij,nog wat leuks doen of alleen de huishoudelijke taken?

@Bloem
Kan tegen een stootje hoor, is ook wel nodig hier :smile:! J. loopt weer een beetje in het gareel na het logeerpartijtje, tenminste voor zolang het duurt, hij moet weer erg wennen aan de vakantie, structuur weg dus weer regelmatig nukken.

@Viva
Hij heeft nu vakantie dus.

@Turkijelover
Is nog steeds niet binnen, zijn maat was niet op voorraad. Ben benieuwd dus wanneer het komt. Wachten al sinds de meivakantie.

Nou vandaag stort ik me maar op de huishoudelijke taken, en de boodschappen…ik heb eigenlijk vanavond nog een verjaardag maar moet ik naar Tiel lekker naast de deur NOT…maar hubs heeft pieperdienst dus kan eigenlijk niet…ik zie wel…dochter gaat wel maar pas om een uurtje of 9, onze schoondochter zou meerijden, want zoonlief komt vanaf de kazerne in stroe daarnaar toe…hubs kan zo bij zo niet…die moet binnen 1 uur op de basis zijn…nou dat red je dus niet vanuit Tiel…

tjonge jonge het stormt hier bijna…

brrrr heb het koud!! lange mouwen, lange broek, heb mn jas maar aangedaan, zo kil

@ marion, ja dat weten we idd dat je wel tegen een stootje kunt, maar het kan geen kwaad om te laten merken dat ik aan je denk!

@ viva, lekker een dagje vrij! nog 3 dagjes niet vrij en dan 6 weekjes, toch?

wat een kl**tenweer, het lijkt wel herfst…

Marion dat is ook jammer dit weer en J. lekker vakantie, want moet je in hemelsnaam doen met die knul

Ja Bloemmie, heerlijk, woensdagmiddag om 15.00 uur gaat de vlag bij mij uit…6 1/2 week geen geouwehoer…heerlijk

Bloemmie een beetje opgeknapt en hersenspinsels een beetje geruimd???

zo ff aan de:was:en de

http://cache.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_ironing.gif

en daarna

http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_bathing.gif

@ marion, ja dat weten we idd dat je wel tegen een stootje kunt, maar het kan geen kwaad om te laten merken dat ik aan je denk!

Is heel lief van je hoor :kus:

[quote=“bloem29, post:286, topic:30348”]

brrrr heb het koud!! lange mouwen, lange broek, heb mn jas maar aangedaan, zo kil

[quote]

deze is voor jou Bloem omdat je, al een dansende banaan hebt, nu een voor als je je maar zo zo voelt.

http://www.allesgratis.net/images/bewegende-emoticons/vlaggen-bewegende-emoticons/206.gif

ik ga weer even verder…pfff…(geen zin)

Goedemorgen all.

Ik ook niet! Nergens geen zin aan. :mad:

@ viva, hahahaa, hij is echt tha bomb!

@ roanna, hoe komt het?? after holiday dip??

helemaal voor Bloemmie, ik zag hem en moest aan jou denken…

Ik denk het Bloem! Als je alleen al hier naar buiten kijkt, krijg je accuut een depri gevoel.:finger: Ben ook een bietje misselijk!

Ga zo maar eens even lekker een warme douche/bad nemen, miischien helpt dat.

Vandaag nog vakantie en dan… blehhhhhhhh :puke:. Maargoed, ook nog weekend en morgenavond een bruiloft van kennissen van ons, die dus 07-07-07 gaan (2e keer) trouwen.

Werkse he Bloem en al de anderen.

Zo meiden, ik ben er weer!!!

Weer aan het werk…

Probleem is net opgelost, klant blij, ik blij!:hihi:

Nog nieuws?

x

Oh, gelukkig Cyn. Iedereen weer blij dus. :vak02:

Hoe hebben jullie het nu opgelost, klant naar het andere hotel, en blij dat hij niet in de legionella hoeft te zitten???