Hier ben ik!!!
Sorry maar 1 januari was een drukke dag. Xandor ophalen en verjaardag nichtje! Maar na een onrustige nacht van oud en nieuw waar ik die buren van mij wel wat aan kon doen GRRRRR Die stomme bonnie kwam volgens mij nooit over die oceaan pffff. Na 03:00 was ze er eindelijk hahaha.
Maar goed om 11:30 had ik de pup in mijn armen! En moest het koopcontract lezen/tekenen/even kletsen ect en toen ging hij mee naar huis.
Wat een toppertje. Het is net een beertje!! Zal morgen even foto’s erop zetten.
Maar ik ben helemaal verliefd op hem!!! Hij luistert eigenlijk super en aporteren vindt hij erg leuk al! Nu nog het slpaen 's nachts hahaha heeft zowat de gehele nacht gepiept. Ondanks speeltjes uit zijn nest zeg maar. Ach ja is ook best eng allemaal.
Maar nu ligt hij te slapen…
Het zindelijk worden gaat al goed moet ik zeggen. Hij loopt naar de deur, begint te blaffen en jac is in de benen en hij doet het netjes in de struiken en niet op straat. Maar goed ongelukjes kunnen nog gaan gebeuren.
Maar verder echt een toppertje en zoals eerder gezegd morgen foto’s!!!
@mexx: wel balen hoor!!! @bloem: jippie toch naar budapest! @roanna: niet naar de VB @beps: ook niet tenzij ze mag werken voor WW. Ene van die overheerlijke nootjes afblijven hahaha
Ik ga dit jaar ook niet hoor. Geen zin en geen reden om te gaan.
o en ik vergeet het helemaal!!!
Iedereen de beste wensen!! Gezond en reislustig 2012 toegewenst!!!
@ jac klinkt goed, al is zo’n 1e nacht wel zwaar natuurlijk. ben je nog een beetje vrij om lekker veel tijd met hem door te brengen? stoere naam ook
hiero beetje stress. skibroek die ik ook in feb. heb gekocht past niet meer, kleinere broek past ook niet meer. heb dus alleen spijkerbroek met thermo broek, maar toch maar ff online geshopt voor wat warmers, morgenavond komt het binnen en hopelijk zit er voor een klein prijsje iets leuks bij.
het vriest niet in budapest, maar heel de dag aan de baan, kan aardig koud worden, dus vandaar…
Goedemorgen meiden…wat een weer het lijkt wel herfst vandaag met paps naar de dokter het zal mij benieuwen wat er uit komt.
Bloemmie geshopt vanavond passen dus.
Mexx jij weer een ronde verder.
Jac te druk voor foto en heeft weinig nachtrust.
Roanna heeft een zwitserleven gevoel.
Mk al weer gewoon aan het werk.
Beps eet nog even al het fruit op en gaat dan gezellig mee shaken.
Raak mooie foto hoor op fb een behoorlijke jas uitgedaan.
klaarwakker, mailtje gelezen op mn phoon met goed nieuws! die noorse fotograaf die ik ontmoet had in finland, had een mailtje gestuurd over het EK. misschien komt er een fotograaf v/h noorse persburo, maar zo niet, dan zou dat wel eens erg prettig voor mij kunnen zijn! joepie!
Ohhhh spannend Bloemmie: Goed voor het aanvullen voor Canada!!!
Hier ook zulk noodweer, de hondjes hebben meteen op het eerste gras gepiest en wilden naar huis:Te nat en Te veel wind…
Ik vandaag middag/avond dus…meld me ergens weer
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill 28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
Goedemorgen dames, wat een butweer zeg, word hier depri van
Viva : succes vandaag, je zult zeker wel nieuwsgierig zijn wat er uitkomt en of hij er dan ook iets mee gaat doen natuurlijk. Ja he flink wat kwijt, de teller staat nu op 28 kg, ga rustig verder, gaat nu met zo’n 2 kg per maand
Bloem : lekker spannend dus, hoop voor jou dat de fotograaf niet kan
Beps : jij vanmiddag weer aan de bak, snap dat de hondjes niet verder wilden lopen
Trl : dankjewel, dacht stuur ff foto anders herkennen jullie me strakjes niet lol2
Roanna : heeft het denk ik heeeel druk want heb je al ff niet gezien :)))))
Nou, de herfst is hier ook vandaag begonnen. Wat een butweer… Ik denk dat die mensen op de wijkmarkt weg waaien met hun kraampjes.
@Jac: Leuk, eindelijk dan weer een lang gekoesterde wens. Veel plezier ervan.
@Viva: Nou, ik hoop het ook voor je en dat hij het dan zelf ook beseft wat er met hem aan de hand is. Sterkte ermee!
@Mexx: Wat l8llig van die vriendin en ze heeft haar mening nog niet bijgedraaid? Jij nog in de race voor die bamboefiets of voetreis Nieuw Guinea. Succes bij de laatse loodjes.
@MK: weer aan het werk. Bij jullie is alles ook weer normaal begonnen.
@Bloem: Jeetje… dat is dan ook weer wat van je kleding. Hopenlijk past de nieuwe wel, want anders wordt het wel krap aan om nog wat te krijgen of anders ff daar kijken als je daar tijd voor zou hebben. Het is al bijna zo ver. :cheer:
@Beps: Toch weer aan het werk geweest en ook vandaag weer op het rooster. Zijn je officiele werkweek(uren) al ingegaan?
@Raak: Zo, veel complimenten gehad over je prachtige foto op FB en niet alleen hier maar ook daar. Enneh…alvast aan het oefenen voor ook het zwitserlevengevoel. Heerlijk gevoel hoor kan ik je zeggen. En in jou geval, die zo nu en dan even die reklamespot opzoekt, al helemaal. Heerlijk hoor! :zon02:
@TRL: Jij blij dat alles ook weer normaal is en weer aan het werk en nu uitkijken naar weer een heerlijke vakantie in Batihan.
Zo meiden, dit was het wel zo’n beetje. Ik drink me koffie op, showeren en dan weer zien wat voor spannends deze dag ons weer brengt. (not) hahaha. :dag:
Doordat eea op een korte niet door te voeren is, krijgen we per feb ons contract. Maar dat kan ook nog met terugwerkende kracht op 1-1 ingaan(nu lag het UZB weer dwars, hun ‘melkkoe’ al 3 jr lang loopt ineens weg, daar draaide het hele kantoor bijna op…) Dus… we gaan rustig verder :)!
Roanna,idd ik ben blij dat alles weer normaal is. Alhoewel ik oud en nieuw leuker vind dan de kerst hoor :). Waarschijnlijk ga ik eind februari nog met vriendinnen een weekendje naar Budapest,als we een leuk prijsje kunnen vinden,die hadden we wel,maar het is weer duurder geworden.