Turkisch Tea Time 2012

Roanna : was jou helemaal vergeten een superspannende dag te wensen :))))

OHHHH Jac!!! Wat een droppie!!!
Ben je vrij de komende tijd??

Owwwwhhh wat een beertje!! Too cute!

Jac: aaaaaah wat een schat!!! :wub:

Pfffff geen zin meer,morgen vrij genomen,even naar de ik*a

Zo weer terug van paps gesprek gehad met de arts bloeddruk veel te laag een hb gehalte van 4.6 veel te laag dus. Hij wil absoluut niet naar het zh voor verder onderzoek. ,
Dokter respecteerd dit maar moest mij erbij hebben ivm toestemming,ook status gewijzigd. Geen reanimatie, geen bloed,geen levensrekkende behandeling. Ik heb mijn handtekening er maar onder gezet. Wat moet ik anders.

Viva: Ik denk dat dit de beste/juiste keuze is! :kus:

Ja mexxje kunt nu eenmaal niet anders. Maar het is een rare gewaarwording. Beetje wrange nasmaak ervan ik heb die beslissing toen ook voor mijn moeder moeten doen.

@Viva: Als een van mijn ouders zo geweest zou zijn en ik moest het ook beslissen… had ik precies hetzelfde gedaan en ik weet zeker, mijn broer ook. Jij staat er dan wel alleen voor, maar ik vind het zo als hij nu is en zich gedraagt, de beste oplossing. Voel je niet schuldig, al is het dan je vader.

Kan ik me voorstellen hoor Viev!! Mijn moeder heeft toen ook dezelfde beslissing moeten maken, en die vond het ook erg moeilijk! :kus:

Viva : is de juiste beslissing hoor meid :kus:

niet leuk en idd een gewetensknager, maar ja, wat moet je dan doen. als hij nu al de hulp weigert die hij kan krijgen, hoe moet dat dan als het om reanimatie gaat… denk dat het ook de enige keuze is, maar neemt niet weg dat je je behoorlijk rot eronder voelt… :kus:

Dan steek ik dus weer anders in elkaar: Wij hebben mn vader laten nadenken voor hij aangaf: Alles doen wat kan en mogelijk is!!
Stel dat hij een kasplantje wordt, dat wil hij niet, maar dan kan hij niet meer terug…(uiteindelijk heeft hij gekozen voor alles uit de kast maar ik wil nog wel even door…)

Jouw vader wil niet, dus de juiste keuze!!! Hiermee respecteer je zijn wensen, en iets anders kun je dus ook niet lieffie :kus:

@Beps: Precies. Daarom is het ook het best om zoiets te bespreken als ze nog bij de tijd zijn. Gelukkig kon ik daar toen met mijn ouders heel goed over praten en zij gaven aan… als het zover komt… niets meer doen en vooral in mijn vaders geval op het laatst… niets meer gedaan.

Heel moeilijk allemaal… maar ook dit hoort bij het leven.

@Viva: :kus:

En weet dat soms de moeilijkste keuze wel de beste keuze is! :kus:

Ja dank.jullie wel hoor. En natuurlijk heeft hij er geen zin meer in en ik kan het wel nuchter benaderen maar toch die krabbel op het formulier die doet het hem.

Snap je best hoor wijffie… :kus:

Viva,geen gemakkelijke beslissing,maar wel de juiste denk ik,sterkte

ja ideaal is het natuurlijk als de ouders zelf kunnen beslissen, als ze nog genoeg bij de tijd zijn, maar als ik het zo hoor, is jouw vader toch best af en toe de weg kwijt en wat moet je dan? hopelijk kun je deze beslissing ook voor jezelf een plek geven. hart en hoofd he?

ikke gelukkig geslaagd, morgen gaat er een spiksplinternieuwe en hagelwitte skibroek mee in de backpack. misschien een beetje overdreven, maar ik ken mezelf, als ik het halverwege de middag ijskoud krijg, vind ik er geen ruk meer aan. en aangezien het om 5 uur donker wordt, 2-3 graden is en misschien zondag sneeuw, gaat ie gewoon mee/aan

nu nog even naar mn ouders, kijken hoeveel 2 bodies wegen en of dat in de handbagage kan/ mag met de lens en de laptop. zo niet, dan alleen een extra lens, zo wel, dan paps lief aankijken (scheelt wisselen tussen telelens voor de actie en gewone lens voor de sfeerbeelden)

Bloemmie mppi on het wit have fun meid