Vanaf de zijlijn is het makkelijk beslissen, maar als je echt moet tekenen is het toch anders.
Ik denk dat het de juiste keuze is :kus:
@Viev: Ff iets anders: Kreeg een mailtje dat ze bij Eiwitpoeder eind vd week ook soepjes ed krijgen!!! Ik ga zeker bestellen haha lijkt me helemaal makkelijk zeker voor op het werk!!
ppff heb het er warm van. ben nu in het bezit van 2 prof. cameras +lenzen, hopelijk lukt het om het allemaal mee te krijgen door de check-in op de luchthaven… dat wordt nog wel even peentjes zweten. ingecheckt en alle belangrijke dingen aan het uitprinten. nog ff werken morgen, konijntje doen, tas pakken met alle spullen en dan een beetje op tijd naar bed proberen te gaan maar dat zal wel niet lukken…
Ohhhhh spannend hoor!!!
Beps ik had het ook gezien, kreeg ook die mail, tomatensoep, en championnesoep.
goedemorgen all
Beps : had de mail ook gehad maar ik gebruik altijd opkikkertjes ![]()
Bloem : dat zal wel goedkomen hoor bij de douane, je perskaart bij de hand houden, wel superspannend hoor
mogguh
@ raak ik krijg mn media accreditatie pas in budapest natuurlijk…
ppff wel een beetje stress hoor, altijd die restrictie’s, ergens wel logisch maar aan de andere kant, ik ben nu 25 kilo lichter dan vorig jaar… telt dat dan niet?!! hahaha
**Bloem29: 5 t/m 10 januari Budapest **![]()
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
Bloem : oeps dacht dat je die opgestuurd kreeg, dat is dan wel weer lastiger, geen schriftelijk bewijs dat je hem hebt ? Jaaaaa, misschien mag je door die 25 kg nu wel meer handbagage meenemen hahaha
Ook goedemorgen.
@Bloem: Inderdaad wel even weer spannend dan. Enneh… dat witte skipak…klinkt echt heel mooi. Ik hoef nog niet te zwaaien he, want je gaat morgen toch pas weg?
@TRL: Jij lekker een dag off en naar de Ik*a. Ook altijd wel gezellig met dit weer een dagje daar doorbrengen.
Over soep. Nou, ik heb momenteel die van de appie (bospaddestoelen) 2 halen, 1 betalen met bonuskaart en gratis bingokaart, maar dat zal wel niet tellen he!! lol2 Maar die is wel heul lekker!!!
Ze verzinnen ook van alles, maarja… als het helpt. Ik zag die reklame van AD die vanaf zaterdag van start gaat en waar je begeleid kan afvallen met een bepaald dieet, maar vooral oefeningen.
@Verder … iedereen een fijne dag. Komt vast nog wel ff aanwaaien. :dag:
Ik neem ook altijd opkikkertjes(of iets dergelijks!) Maar vergeet niet: Ik eet mijn ‘warme’ eten op t werk. En daar kan ik niets bakken ofzo. Dus ik zit altijd aan SLA…SLA…SLA…
Nu kan ik ipv een shake ook een hete chocomelk, of een cappu of een soepje nemen: Lijkt me ZALIG!!! Heb deze week EINDELIJK de repen kunnen bestellen(zooo vind ik die fijn… eerst 2 dozen, en toen via de aanbieding nog 3 haha…ben TE erg…) En dan eind vd week een hete choco denk ik en 2 soepjes…JAMMIE!!(maakte het wel eens zelf met bouillon, gepureerde groenten en cocosshake… soort van thaise kippensoep zeg maar…)
Hier verder niet veel bijz… werk, schapjes, en verder niets…
Opkikkertje met fijn gesneden prei is ook goed te doen. Beps
Goeiemorgen meiden!!
Alles goed hier? Hier alles zijn gangetje, weer aan het werk en verder niet echt veel nieuws!
Tot later! :dag:
Beps je kunt ook augurk met ham nemen he meid
Lekker beps. Iets warm kan net dat beetje zijn waar je trek in hebt voor de afwisseling. Hier ook weer gewicht kwijt ondanks de biertjes, champagne en 1 koekje (ZOET) en allerlei foute dingetjes. Maar wel buikpijn en geen goede stoelgang dus weer streng op dieet, al zal dat in budapest ook niet altijd kunnen
@raak nee er is een verschil tussen een perskaart, soort bankpas van overkoepelende org waarmee je je identificeert als fotograaf. Dit is bijna onmogelijk voor mij om nu te krijgen en per evenement moet je dan (ook) nog accreditatie aanvragen. Dat is gewoon een toegangskaartje om je nek met meer toegangsmogelijkheden dan de tribune
Heb alleen best stress van het hele incheck gedoe dat ik het denk ik toch niet ga doen. Mocht de camera van mn paps lenen als extra erbij. Super fijn maar geeft zoveel incheck stress brrrr is t misschien niet waard.
Meiden, tussendoortjes is niet het punt. Nu werk ik vanavond bijv tot 23 uur. warm gegeten om 15 uur(ong dan, iig voor mn werk) en dan moet ik om 22 uur nog een shake…BAHBAHBAH… totaal geen zin in zoet dan. Die neem ik meestal niet dus, en dan 1-2 gekookte eieren. Maar voldaan ben ik niet, dan blijf ik trek hebben als ik thuis kom…
Nu met een shake-soepje… dat is dan EN hartig EN een shake voor het slapen(ben zoet zat, wil HARTIG!!!)
Bloem : misschien gewoon ff bellen naar Schiphol of mag wat jij wilt, anders krijg je wellicht spijt als je achteraf hoort dat het wel mocht
Beps : snap het wel hoor, maar ik neem zowiezo nooit zoete shakes, alleen de lemon lust ik maar, ben ook veel meer van de hartige trek, zorg dat ik altijd wel wat groente met pepers en noten heb staan, tussendoortjes neem ik nu nooit en vind ook die repen niet te pruimen hihi
Mexx : hoe is het met de vragen meis, gebeurt er nog iets ???
Raak: nee vaag he! Het is erg stil! maandagavond zou een nieuwe vraag online komen, maar heb niks meer gehoord… Heb Fleur ook al gemaild gisteren, maar ook daarop geen reactie!
@bloem: spannend hoor!!! Maar komt vast goed! Maar snap je wel hoor, zou ik ook hebben.
Ik had het zelfs toen net de eticket op de wereld kwamen. Zou dat wel allemaal goed gaan…
@beps: wil HARTIG!!! En ik ben deze week vrij
@viva: snap helemaal je gevoel. Ik maak dit regelmatig mee, omdat ik in de ouderenzorg werk.
Knuffel!!!
@TRL: veel plezier bij de I*kea. Lekker neuzen en evt kopen???
iedereen een fijne dag!
Bloemmie idd ff bellen. Weet je hoe en wat.
Shakes ik proef het gewoon niet meer klok hem gewoon naar binnen. Alleen cocos vind ik ranzig zo chemisch. Ik neem de augurk de zure he die mag. Niet als tussendoortje hoor maar als maaltijdje tussen alle shakes in ik ben terug naar fase 2 dus zit weer gewoon aan de 5 a 6 shakes per dag.