Raak hoe bedoel je groenten met pepers en noten je eet dat los van elkaar of heb je komkommer met pepers en doe je daar nootjes doorheen
Viva: goed bezig weer!!! Hier lukt het niet zolang M. hier is… Dus op 20 februari ga ik beginnen met fase 1! Tot 12 maart, want dan ga ik naar Mexico haha ![]()
Mexx je kunt ook nu beginnen met overdag als je werkt de shakes te nemen en dan eet je s avonds gewoon met m. Maar dan zonder aardappels of rijst.
Viva : neem de groente met de pepers en noten er doorheen, sla of broccoli of mix van div groentes (wok)
Als ik mn dag neem, zoals ik het met mijn werk heb, dan sta ik rond 9 uur op, shake, om 11.30-12 shake, 15 uur(14-15) warme hap(groenten, met vlees) en dan rond 17 uur shake… 20 uur shake…23 shake… en dan kom ik dus thuis zoals jullie dat hebben, nog even zitten. Kom ik toen aan nog 1 shake…maar dat kan niet teveel shakes plus dat ik dan geen zin in chocolade oid heb(ik proef het wel, en vind het ook ranzig haha) dus… Dan een champignonsoep lijkt mee heerlijk… Of die hot chocolade in de ochtend… ja ik zie het dus wel zitten(BAHH zoet…)
En op naar mn werk
Hopelijk heb je ze gauw in huis beps! Lekker soepen en shaken
Bellen heeft geen zin want ik weet dat het niet mag. Alleen de ene keer zijn ze strenger dan de andere. Zie vaak dames nog met extra handtas lopen maar zul je net zien dat ze mij eruit pikken. Of dat ik op de heenweg geluk heb en terug pech, sta ik daar…
Hallo TTT dames en misschien heren…
Bij deze wil ik jullie een gezond, mooi , gelukkig en alles wat wensbaar is wensen voor 2012!
Groetjes Kim
@Kim: Bedankt en jullie natuurlijk van hetzelfde gewenst.
@Bloem: Ik weet niet hoelaat je morgen weggaat, dus doe het nu alvast, heel veel plezier in Budapest en geniet er weer van. Hopenlijk kom je weer met mooie foto’s terug. :vak01: Goeie reis ook.
De rest van de meiden… jullie weer heel veul succes in het nieuwe jaar met jullie die-eten en dat het resultaat er weer naar mag wezen. ![]()
@Beps: Werkse nu. :dag:
dank je roanna, ik vertrek morgen vroeg, paps haalt me om 06.30 op om richting de airport te gaan (eindhoven)
ga zo eens even kijken wat ik mee ga nemen…
Bloem,alvast een hele goede vlucht en veel plezier en succes in Budapest. Mag ik vragen met wie je vliegt?
@bloem
Veel plezier!!
dank jullie dank jullie… ok, nu kan ik opgelucht adem halen… wie wat bewaard die heeft wat, spullen niet in handbagage koffertje, maar in rugtas, dat is 9.7 kilo en het koffertje nu als incheckbagage, beetje proppen, past allemaal best… pfew… nu kan ik met een gerust hart op reis.
ff de website klaar maken voor vertrek en dan richting bed
@ trl vlieg met wizzair.
Bloem fijne reis!
Bloem : fijne reis en veel plezier, dat je maar met schitterende foto’s terug mag komen !
@Bloemmie: VEEL PLEZIER!!!
Ik ben nog op het werk, morgen dus vroeg met J&H naar het ZH. Hij mag weer 1/2 ltr bloed geven. En daarna naar de Internist, en de uitslagen. We zijn benieuwd…
Skit verslapen. Arch haasten maar ik red t wel!
Meiden kijk uit vandaag als je de weg op moet, is niet prettig buiten ![]()
Bloem : oeps verslapen maar hoop dat het nog allemaal goed komt
Beps : naar het zh met J. hoop dat de uitslag goed gaat zijn, zal duimen
Morrege!!,
Bloemmie heel veel.plezier.
Pfff wat een weer zeg.
Voor de test niets te melden hier zo ff naar de.kapper.
Pppf wat een storm. En ik moet daarin opstijgen?! Jaiks. Gelukkig mooi op tijd op de airport. Ff koffie drinken en dan door de douane. Ciaooo