Turkisch Tea Time 2012

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem

Bloem : gaat jouw vlucht wel door ?
Viva : naar de kapper, waait meteen weer door elkaar hihi

Valt weinig.door elkaar te wssien raak heb niet zoveel maar genoeg om k.t te zitten

Raak,volgens mij is Bloem wel vertrokken maar met vertraging als ik op de site van Eindhoven airport kijk

Mogge.

Ja, wat een wind en een regen en dan met name in de vroege ochtenduren. Gewoon enge geluiden buiten.

@Beps: Nou, hopenlijk goede berichten, voor zover dat mogelijk is natuurlijk. We duimen weer,.

@Viva: Ik ben eergister hier op het wc even naar de kapper geweest en heb het nu echt weer heel kort. Normaal ga ik altijd in de stad (veel voordeliger) maarja… het zat en vooral met die wind, geen kan meer op. Was net Beatrix.

@Raak: :dag:

@Mexx en de rest… weer werken denk ik. :dag:

@TRL: Zat van de week nog even te kijken bij arko en het is maar goed dat je al geboekt had, want nu is jou kamer niet meer te boeken en zou je die duurdere moeten boeken, zag ik. Heb je ook al even bij Wizzair gekeken voor Budapest? Kan al voor €50 he, als je een beetje flexibel bent met de dagen en uren van vertrek.

Nou ladies… hier verder niets bijzonders of spannends…dus tot laters weer. :dag:

Woehoeeeee ik heb de puzzeltocht gewonnen!!! Krijg volgende week te horen wat ik gewonnen heb! :smiley:

Mexx,Gefeliciteerd !!! SUPERRRR ben benieuwd wat je gewonnen heb,moeten ze zeker nog bedenken aangezien ze het nog niet weten :slight_smile:

Roanna,helaas kunnen we niet flexibel met de dagen zijn,we willen graag vrijdagmiddag/avond weg en zondagavond weer terug. En Ik zag die prijzen ook bij Ark* dus toch op tijd geboekt :wink:

De sponsor komtmaandag terug van vakantie… dus dan hoor ik meer! :wink:

Mexx : goed hoor !!!

@Mexx: Gefeliciteerd. Goed zeg!!! :cheer: :cheer:

Nouja en de prijs? Je had toch altijd al wel een slaapzak, rugtas, kompas, zakmes, luchtbed of zoiets dergelijks willen hebben? lol2

Leuk voor je hoor!!!

Mexx,weet je niet wie of wat de sponsor is kan je misschien alvast een idee krijgen :slight_smile:

Gefeliciteerd mexx!

Ikke veilig opgestegen en in budapest aangekomen. Net mn perskaart opgepikyten de boel een beetje aan het verkennen. Vanmiddag wordt er weer geschaatst dus nog ff wachten. Ook een interessant contact ontmoet dus probeer mn kansen te benutten als ze zich voordoen

Roanna: haha ja nou! Heb dat echt erg nodig! :wink: :biggrin:

Bloem: Enjoy!

Wel grappig dat ik net weg ben en alweer bovenaan sta. :cheer:

Mexx goed gedaan.
Beps spannend hoe en wat met paps.
Roanna ik ook lekker kort weer. Goede klodder met jamjam erin en de pruik is windbestendig.
Bloem veilig aangekomen en nu de boel aan het verkennen.
Net nog ff naar de winkels geweest. Had voor damber nog twee leuke beren voor in de kerstboom ze heeft een berenboom maar je moet dat gewoon bij elkaar sprokkelen want er is niet zoveel.daarin te krijgen nu toevallig bij de bloemenzaak ook nog met 70% korting

http://img.tapatalk.com/5354c5c4-b7df-58ee.jpg

Ik weer thuis, en eigenlijk met goed nieuws, hij mankeert eigenlijk ‘niets’ behalve die ijzerstapeling. Het aderlaten levert wel veel voordeel op, zijn ijzergehalte is met 25% omlaag gegaan zonder dat hij bloedarmoede heeft gekregen. Nog 3 afspraken en de 3de meteen een afspraak bij de internist.
Hij is verder echt gezond, goede bloeddruk, hartslag en alles verder nagekeken en ok

Blijft dat ze wel via DNA gaan onderzoeken of hij de erfelijke variant heeft, opdat mijn zus en ik weten of wij ook ‘risico’ hebben… we wachten weer af…

@MEXX: GEFELICITEERD!!! Spannend en we wachten af…(ehhh wat was nou het antwoord op die vraag over die taal…)

@Bloemmie: Ik ben er hoor, kom maar op met je berichtjes…:slight_smile:

En toen… ff blank
Meteen mezelf een ‘klein’ kadootje gegeven, heb een nespresso gekocht(voor de ‘aparte’ koffie…) hopelijk komt George mn cups ook omwisselen lol2lol2lol2

Beps: aboriginals… :wink:

Kijk dat dacht ik ook op een bepaald moment, maar kon de info er niet over krijgen…

Ik had ook via WP wat gevonden, maar zat er totaal naast.

Zo, vanmiddag schapjes gedaan, alle deuren hier beneden gesopt en ook al gegeten.

@Beps: Oh meid, dat zijn toch al weer betere berichten, al is het dan met het bloed nog niet helemaal goed, maar ik vind dit al heel positief. Goed dat jullie je ook even laten testen. Je weet maar nooit waar het goed voor kan zijn.

@Bloem: Goed en wel aangekomen en nu genieten van het schaatsen aldaar.

@Viva: Leuk een berenboom. Heeft ook niet iedereen. Ik zal er ook eens opletten. Ik zie alleen even niets op dat fotootje bij je post, maar kan aan mijn (oude) pc liggen.

@Mexx: Ja, dacht ik ook al. lol2 lol2 Misschien nog een paar geitewollensokke erbij. Nouja…je krijgt het ook maar he!!! Hihihi. Wie weet is het wel een leuk reisje ofzo. Ik ben benieuwd!

Roanna: ach ik vind het al grappig om te winnen, en anders… dan is er altijd nog marktplaats :wink: