Turkisch Tea Time 2012

Een berenboom! Wat gaaf!

@beps goede berichten dus! Misschien of en toe aderlaten en dan geen zorgen meer? Kan hij bloeddonor worden?

Hiero over chillen. Over 1 uur afgesproken met mijn ex collega. Zo leuk. De laatste keer had ik haar na 1 jaar in nl terug naar huis gebracht en daar afscheid genomen. Was aug 2009 denk ik. En dan zie ik haar nu weer!

Net even boodschappen gedaan. Eitjes, komkommer, tomaat, vlees en kaas, honing en fruit. Kan ik mooi gezond ontbijten en wat snacks meenemen naar de baan! Toch gezond zoveel mogelijk aan mn dieet houden! Heb overal lekker internet dus ik kan lekker op de hoogte blijven

Beps : goed nieuws gekregen, komt dus gelukkig helemaal goed en jullie ook meteen door de molen
Viva : leuk he zo’n bereboom en als je ze nu ook nog eens voor een mooi prijsje kunt kopen, dubbel mazzel dan he en ook jij weer een lekker kort koppie
Roanna : jij flink aan de sop geweest en ook een korter koppie, wel een beetje koud dan aan je hoofd zeker offe kom je ook gewoon niet naar buiten met die storm
Mexx : wie weet wat voor een mooie prijs je gewonnen hebt enne iig ook de eeuwige roem he niet te vergeten haha
Bloem : jij heerlijk overal internet en dus hoef je niets te missen, nu naar je collegaatje, zal ze wel heel leuk vinden, bezoek uit Nederland. Fijn hoor dat je gewoon je dieet voort kunt zetten zeker nu je er zo’n baat bij hebt he

Whahahahaha kom ik net tegen:

http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/375422_216914661728201_100002290069031_470968_1748293074_n.jpg

Aderlaten elke 2 wkn voor zolang als nodig is. Nee geen donor, daar nemen ze niet steriel genoeg voor af blijkt, maar hij is er vanaf zeg maar. Men heeft meestal een ijzerwaarde van rond de 50, paps had 950!! En t kan altijd nog veel hoger zeg maar. Nu na 3 keer aderlaten terug naar 730. Dus eerst weer 3 keer en dan weer waarden prikken en de arts bezoeken

Wh zo. Trouwens lekker van de nespresso. Ik zet t altijd voor mijn ouders (bij mn ouders)

Ik heb lekker gegeten met ex collega. Zo leuk om haar weer te zien!! Echt geweldig. Alsof er niets verandert is en tegelijkertijd ook best wel veel. Zo leuk

Net ff thee gedronken met twee jonge australische gasten. Mmmhh nice eye candy! Hahah nu zo lekker slapen

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem

Beps,dat zijn goede berichten van je vader.

Bloem,in gesprek met een mooie canadees :wink:

Viva,beren gescoord voor de berenboom :slight_smile: en weer een kort koppie.

Raak,mooi foto op je fb.

Roanna,ook weer een kort koppie en gesopt…

Goedemorgen!!!
Weer vrijdag!!!
laatste dagje vakantie. wat een weer vannacht zeg ik dacht dat de ramen eruit zouden waaien. Ik ben niet snel bang maar dit was niet normaal.

Ook ik wakker… nog niet helemaal, eerst een bakkie koffie!!!

Tv aan paniek in groningen ivm dreigende dijk doorbraak

Dat was gister ook al, water nu hoger, maar risico nog net zo…
Toestanden met al dat water…eerst in limburg ed, nu dus juist in Groningen(was in Dort ook een stress moment over water vannacht hoorde ik)

Mogge, dacht dat ik hier al gepost had :slight_smile:
Bloem : leuk hoor zo’n fijne avond en dan nog iets leuks om naar te kijken ook in de vorm van australische boys :slight_smile:
Viva : hier was het afgelopen nacht gelukkig al een stuk minder
Trl : dankjewel
Beps : ja nueen andere wind en dan komt het noorden aan de beurt, geen leuke beelden om te zien he en dan al dat vee nog, jeetje moet je gewoon toekijken en kan verder niets dan, hoop dat het meevalt allemaal

Goedemorgen.

Ja, wat een toestanden om en met dat water he. Vooral daar richting Groningen en Delfzijl. Vele zijn vannacht en vanochtend al uit hun huis gehaald, omdat de dijk siepelt.

@Viva: Dat hadden wij gisternacht. Ik ben er nog uit geweest om te kijken, maarja… je ziet natuurlijk niets, maar wel heel eng. Hele rare geluiden

@Beps: Hebbie nog wel plaats dan om nog een koffieapparaat neer te zetten? lol2 Nouja, gelijk hebbie… je eigen zo nu en dan verwennen, moet zo nu en dan kunnen.

@Raak: Of ik nog wel buiten kom met mijn korte koppie? Elke dag nog. Weer of geen weer, maar ons dagelijks loopje doen we altijd. Dan maar even de muts op, maar gaan doen we nog en dan meteen de schapjes meenemen en soms het gescheiden vuil even in de containers doen. Scheelt enorm. Hoef nu nog maar 1x per 2 maanden de kliko buiten te zetten. Weer een loopje dus. lol2 Nee, we blijven wel in de benen hoor.

@Mexx: Zo is dat. Altijd leuk om iets te winnen. Vind ik ook hoor, alleen gebeurd zo zelden. Hahahaha.

@TRL: En? Hoe staan de kastjes nou? Op of naasr elkaar?

Zo, de koffie bijna op en dan even boven aan de rituelen. Heb nog veel te doen vandaag. :wink:

Laterssssssss :dag: Gelukkig nu aardig rustig buiten. Pfffff…

@Bloem: Heel veel plezier daar en geniet niet alleen van het schaatsen, maar ook van al je kontakten die je zo onderhand aan het opdoen bent daar. Wie weet waar het nog eens goed voor is!!! Enjoy!! :dag:

Roanna,ze staan nu naast elkaar,maar wil vanmiddag nog even kijken opelkaar :slight_smile: en misschien zijn hele kamertje wel ff omgooien,maar ja dan komt het bed voor het raam te staan,beetje lastig denk…zijn kamertje is helaas niet groot.

Mexx,jij al wat van je vriendin gehoord?

TRL: nope…

TSSSS echt ik vind het zoooo min van haar(begrijp heus dat als ze een lover heeft dat je twijfelt of je wel wilt gaan, maar om na 2 dgn meteen ‘af’ te zeggen,…)

Ze gaat dus niet mee mailt ze net… Dus… ik mag op dit moment even uit het lijstje… :frowning:

Mexx,belachelijk zeg… Maar goed is het nu zeker dat je niet gaat dan?