Ja ze mailt net dit: Vakantie wordt niks, sorry… E. (haar vriend) en ik gaan half april naar de Dominicaanse Rep en gaan dit ook zsm al boeken…
En dus ga je zeker niet??? Niemand die je ‘mee kan hebben’ …
Nou op dit moment niet nee… Het is niet zo dat ik niet alleen naar M. wil hoor… Maar als meneertje (wat ik ook begrijp) 5 dagen moet werken in die 9 dagen… Dan ga ik daar niet alleen in een appartement zitten wachten… Dat is niet zo gezellig…
Maar ik verzin wel wat…
En ze zou ook zondag komen eten, maar die afspraak is ze ook vergeten, en ze heeft inmiddels wat anders… Dus heb mams maar gevraagd of ze wil komen gourmetten… Anders zit zij toch alleen…
Fijne vriendin Mexx weet je gelijk hoe de vlag hangt. Dit heeft Damber ook haar vriendin Jaloers op haar omdat ze nu een vriend heeft…hoe krom kun je denken…ze heeft geen contact meer met haar, omdat zij vind dat je niet iedere dag elkaar hoeft te zien (zij heeft al 2 jaar een relatie maar alleen in het weekend als het hem uitkomt) jammer jammer jammer zo hoeft het niet…maar ja als je moet kiezen tussen je relatie of je vriendin tja dan komt die vriendin er bekaaid af.
Ik was er helemaal klaar mee denk ik. Straks is het uit met die vriend, en dan ben jij weer goed… Sterkte meis
Nou, ik denk er net zo over. Lekker gaar laten koken in d’r eigen sop. Maarja… het is niet leuk voor jou. :kus:
Och jee… ik zie dat ik nog maar 5 maanden en een paar dagen hoeft te wachten. Dat gaat al lekker snel zeg. lol2 >>>
Oh maar zo denk ik er ook over hoor meiden!!! Vind het alleen echt niet tof… Eerst keihard roepen: BOEKEN meis!! Leuk, heb er weer zin in! En nu er sinds 28 december!!! een lover in beeld is dan willen we niet meer…
Ik lach me rot als het over een maand uit is, zij samen een reis geboekt hebben en daar dan ook vette annuleringskosten uit komen!!! Lijkt me geweldig!!! :biggrin: En dan mag ze niet meer met mij mee!!
Ik weet nog niet hoe ik het ga doen! M. weet pas half/eind april of hij vrij krijgt, en zo ja… hoeveel dagen… En dan beslis ik wel wat ik doe…
En anders ga ik mooi naar Alanya… Zat mensen om te pesten daar
![]()
@Mexx: allereerst GEFELICITEERD!!! ik ben erg benieuwd hoor hahaha. Wel even laten weten he!
En die vriendin tja ik heb ooit in het verleden zoiets meegemaakt…
@beps: goed nieuws van paps!! Lekker!
Soepen nog niet binnen?
@bloem: hoe is het in budapest? Volgens mij staat er een aardig windje wat ik zo zie nu op tv.
En inderdaad alle kansen pakken als deze zich voordoen!!! Hou ons op de hoogte he uit budapest! Here Budapest calling with the last results hahaha
Ikke vandaag naar dorp geweest met Xandor. Hij moet natuurlijk aan alle geluiden en de mensenmassa wennen. Maar ik kwam niet vooruit iedereen wilde hem aaien ed.
En 1 vrouw vroeg slechts mag ik hem aaien? Nou dat vond ik top! Want stel je voor dat ik hem aan het opleiden was? Maar goed dat ben ik niet dus iedereen mocht hem knuffelen!
En nu is hij bek af! Hij ligt me hier te ronken hahaha zo lief!!!
Zojuist met M. Samen besloten om niet naar tr te gaan in mei! Dus wil iemand me uit het lijstje gooien?
Misschien ga ik wel een stedentripje doen met mams dan… New york??? ![]()
Allereerst iedereen nog de best wensen voor 2012.
Sorry dat ik zolang niet van me heb laten horen. Veel gewerkt de laatste weken. Ook de laatste weken een aantal vervelende dingen meegemaakt. Oma met kerst opgenomen in ziekenhuis en zit nu voorlopig in een gastenkamer in een verzorgingstehuis, mijn schoonvader heeft prostaatkanker en wordt de 20e geopereed en afgelopen zondag ben ik door min knie gezakt. Uiteindelijk vanmorgen naar de dokter geweest en er zit nog wat vocht in de knie en de meniscus heeft een tikje gehad, moet nu dus met krukken gaan lopen.
Nu even bijlezen
@koliboli: gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!
@beps: alles goed met je vader, gelukkig wordt hij goed in de gaten gehouden
@viva: sterkte met je vader, lijkt me inderdaard moelijk om zo’n handtekening te zetten
@cyn: wat raar zeg van je vriendin, vind dat ze gewoon met je op vakantie had moeten gaan
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
Mexx,jammer dat ik je uit je het lijstje moet halen,dus als M weer weggaat is niet bekend wanneer je hem weer kan zien?? Maar wel een mooi alternatief misschien naar NY met je mams.
Mogge all
Mexx : dat is geen leuk vooruitzicht meis dat je straks afscheid moet nemen zonder een nieuwe datum te weten dat jullie elkaar weer zien. Misschien vreemde vraag hoor maar waarom gaat je Mam niet mee naar Turkije ipv NY ?
Moeilijk hoor… Sterkte meis…
Ik ondertussen weer op(wakker is een groot woord haha) En op richting werk. Vanavond naar de fokker met puppieknuffelen… heerlijk
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
Volgens mij heeft C het uitslapen gevonden,de hele week pas rond half 8 wakker en nu slaapt hij nog :). Hopen dat dit het begin is,maar niet te vroeg juichen.
juich heeeeel zachtjes…