Trl : lijkt er nu wel op he, alles komt vanzelf goed dat zie je
Goedemorgen ladies.
Ik wil eigenlijk alleen maar even zeggen wat we even dwars zit nu. Linda probeert weer een beetje mee te praten, ik weet wel , dat ze soms lange tijd niets van zich laat horen of zien, maar verteld ook even nare dingen die haar de afgelopen tijd hebben bezig gehouden en jullie ( sorry dat ik zo zeg) lezen er waarschijnlijk zo overheen, of lezen het helmaal niet.
Ik had het gisteravond laat even gelezen, maar zo s,avonds laat heb ik vaak geen zin meer om in te loggen, dus dacht doe ik morgen wel even.
Maar nee… jullie ratelen gewoon door en niet een, die even een woordje voor haar over heeft en haar even een hart onder de riem steekt.
Sorry… ik ben nu even beetje boos, maar tevens verdrietig. Zo waren wij toch niet?
Ik kom later nog weer eens even op de thee.
@Linda: Dat is allemaal niet mis dan, zo even allemaal de laatste weken. Hoe is het nu met je Oma en dan dat van je schoonvader. Is toch ook niet mis. Dan jij zelf nog op krukken… kan er nog wel bij dus. Nou, heel veel sterkte en beterschap met alles en iedereen en probeer je haaks te houden.
:dag:
Roanna, ben het wel met je eens… Ben zelf nie meer online geweest gisteravond, dus heb ook echt niks gezien!
Linda; sterkte!
Raak; mijn moeder kan geen hele week vrij waarschijnlijk, en wik wel naar turkije, maar dan wil ze mijn pa ook mee… En die krijgt geen vrij…
Trl; we zien elkaar in september dan weer!
Mexx,dat wordt dan een lange tijd,maar wat raak zei is misschien wel een oplossing dat je moeder mee gaat in mei naar Kusadasi…
Linda,sterkte,ik heb er inderdaad overheen gelezen,sorry.
Roanna,er wordt wel vaker niet op personen gereageert…
Raak,ik hoop het.Hij werd kwart voor 9 wakker ![]()
Zo net de kamer van C helemaal verandert bed langs het raam gezet,kasten nu weer naast elkaar ertegenover…
Goedemorgen meiden.
Roanna je hebt gelijk. We hebben niet gereageerd maar dat zal een reden hebben. Natuurlijk is het flauw dat niemand echo geeft. Eerlijk gezegd heb ik het ook niet gezien.
Iedereen een fijne dag.
@trl
Eindelijk een beetje uitslapen.
@Roanna
Helemaal gelijk!
@mexx
Nu helemaal niet meer naar Turkije, jammer dat het zo moest lopen.
@Linda
Wat een ellende allemaal en alles tegelijk, sterkte ermee!
Ik heb het niet gezien vanmorgen, en nog niet, omdat ik op het werk zit en meestal niet terug lees…
Komt vanavond of anders morgen …(sorry druk)
@mexx: gaat iets nieuw zoeken en wie weet wat eruit komt!
@beps: is druk geweest. HOe was het bij de puppy’s of moet je nog gaan?
@bloem: hoe is het in budapest?? Nog leuke dingen gebeurd?
@roanna: je mag natuurlijk alles zeggen wat je dwars zit. En natuurlijk mag dat iedereen doen.
Ik verder geen nieuws. Morgen nog 1 dagje vrij ![]()
Oh meiden ik ga zo naar de puppy’s, dus meld me nog maar MOEST deze met jullie delen:
Hij is er weer: De gebreide broek lol2lol2lol2
@beps: wat een mooie foto!
Is wel wat voor M…
hebben ze ze ook in extra small? :unibrow:
@mexx": mss kan die wel op speciaal verzoek gemaakt worden?
Sorry ik kan niet breien…
Beps mooie foto van rubbie
Kan die niet even mee naar deze bladzijde?
Hilarisch!!! lol2 lol2 Of schrijf je dat met een y? Nouja, whatever.
Nou, voor hier mag die ook best een maatje kleiner. lol2lol2
Nou de billen paste niet goed, en de slurf moest nog ‘iets’ aangepast… (Natuurlijk langer lol2…in zn dromen)
Ik heb een gezellige avond gehad, leuke pupsels van 2 weekjes jong, net de oogjes open. Een klein ventje en vrouwtje. En dat vrouwtje is wel een heeeeel groot meisje zeg, groter dan haar broer, en steviger, sneller bij de hand… hihi… krijgen ze nog iets mee…
en nu weer fris en fruitig…NOT…naar mn werk…
(en nog steeds niet bijgelegen)
Vanavond J&H op de koffie(nespresso proeven haha) H wil ook eens in het donker rijden, en deze weg kent ze
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
Goedemorgen,
Beps : bekend modelletje hahaha, heb er van de week al een heel gesprek over gevoerd en gezegd dat we nog wel wat oude paroontjes hebben liggen
Mexx : voor zover mij bekend zijn ze in 5 maten beschikbaar xs-s-m-l en xl,
turlijk zit er op de xl wel een meerprijs ivm de wol :))))))
Trl : jij weer de kamer van C omgegooid en nu weer ff ruimte genoeg
Viva : vadaag ziet het weer er ineens een stuk vriendelijker uit he, geen wind, hier zelfs een flauw :zon02:, kunnen we tenminste weer normaal naar buiten zonder een coupe speciaal op te lopen he
Roanna : meis tuurlijk mag je alles zeggen wat je wilt, maar denk echt niet dat hier iemand express overgeslagen wordt hoor. Als er 's avond laat gereageerd wordt denk ik dat dat wel vaker niet gezien/gelezen wordt de volgende dag
Linda : jeetje wat een hoop ellende allemaal bijelkaar, vaak hoor je dat juist ook he alles tegelijk, sterkte ermee
MK : wil je simpel patroontje hebben dan, met maar 2 naalden om het te leren ?
Jac : geniet van je daagje vrij
Bloem : nog heerlijk aan het foto’s maken in Budapest, fijne dag weer
Linda: wat een toestanden…
Ik weer te werk, dan dus J&H. Morgen Efteling…
Goedemorgen dames.
@Raak: Dus als iemand s, avonds laat (19.56 uur) een berichtje plaatst wordt er door de vroege vogels of de andere dames waaronder mijzelf, de volgende dag gewoon overheen gelezen en men gaat verder met de dingen van de dag. Jammer. Maargoed, ik heb het inderdaad even aangekaart en van sommigen heb ik mail, wapjes hierover gekregen… en wat mij betreft is het goed zo. Ik bemoei me nergens meer mee!!!
@PS: Beps… ik heb even nagemeten… doe maar maatje xxs. ![]()
@Raak: Hier ook eindelijk weer eens een beetje rustig weer, maar een :zon02: zie ik nog niet.
Iedereen een fijne dag nog verder. :dag: