Roanna : hoeft niet per definitie overheen gelezen te worden maar ik bv krijg altijd ww geopend op de laatste pagina en lees niet altijd terug of er eventueel nog post op de vorige pagina stond. Misschien doen wel meer meiden dat. Nu krijg je dus, in mijn ogen, geforceerde reakties en dat kan toch nooit de bedoeling zijn:mad:
Hier staat er nog steeds een, weleenswaar waterig, :zon02:
Beps : werkse en voor strakjes veel plezier met J&H, vind het zo knap van dr dat ze nu zelfs in het donker gaat rijden ! Morgen veel plezier in de Efteling, maarre zou wel een regenjas meenemen hoor
@Raak: Het is al goed zo!!!
@Beps: Mocht ik je vandaag niet meer spreken… geniet van je ouders en het nieuwe apparaat. Hoop dat het zal smaken, maar daar twijfel ik haast niet aan en morgen veul plezier op de (b)Efteling. Was nog van je werk nietwaar , als ik het goed onthouden heb en anders… neem het me niet kwalijk. Oh ja… in vind het ook erg stoer van je moeder hoor. Chapeau voor haar!
@MK: Ik kan ook niet breien hoor. Nouja… met 2 naalden zal het nog lukken, maar niet zo’n mooi exemplaar. lol2
Ik denk dat Bloem zich ook prima vermaakt daar, want wij krijgen hier toch ook zeer mooie beelden door van het schaatsen en vooral de omgeving.
Oh ja… we hadden nog bloem en krenten over en nu had kokkie vanmiddag nog oliebollen gemaakt en ze waren eerlijk gezegd nog lekkerder dan vorige week. Hihihi.
Ohhh lekker zeg zou willen dat ik in de buurt zat met die bollen…Wij idd zo aan de koffie…
Heb mama geprezen en geschopt haha:
Geprezen omdat ik haar een topper vind, dat ze zo alles oppakt, en doet. Kost veel energie, en veel moeite, maar het lukt en ze heeft er lol in…
GESCHOPT: Heb je nu al die jaren die arme ouwe man ALLES laten doen terwijl jij het ook kon: GEMENERIK!!! lol2lol2lol2
Ze komen zo
Neem morgen een regenjas mee(heb een leren jas dus komt goed. En daarna een buffet, ben benieuwd… Nou goed
Niet mopperen meiden, want dat brengt niets goeds mee…zien we elkaar weer een jaar niet, en wil niet weer elkaar op ‘zo een manier’ treffen :)!!!
Roanna,nog een keer lekker aan de bollen,moet kunnen toch.
Beps,veel plezier alvast morgen in de efteling.En ze doen het toch maar mooi die ouders van je…
wij vandaag naar de bioscoop geweest,1ste keer voor C…Alvin and the chipmuncks leuke film
@trl
Ik ben er woensdag geweest, leuk hè.
@roanna
Nog een keer aan de oliebollen.
@beps
Ouders op bezoek, gezellig.
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
MK,hij is idd leuk…
Dames: :dag:!!! tot laters wij onderweg…
goedemorgen meiden.
Hier weer tot de orde van de dag, achter mijn bureau, zo geen zin in maar ja moet maar he. nu nog niets te doen dus we wachten af.
Roanna jij nog een keertje aan de bollen geweest moet toch kunnen die kramen staan hier nog overal en nergens.
Mk naar de film geweest en Tlr. ook kijk eens aan. Gezellie.
Linda hoe gaat het met oma?
Raak jij ook weer aan het werk???
Mexx jij een dropmonster in huis en niet naar turkije…pffffffff niet leuk van je vriendin.
Beps jij onderweg naar de efteling toch???
Zo meisjes werkse allemaal
Goeiemorgen!
Iedereen een fijn weekend gehad?? Ik gisteren lekker met mams en M. Een fijne zondag gehad… Lekker gegourmet! Vandaag werken en morgen lekker vrij en s’avonds uit eten!
Iedereen een fijne dag! X
Goedemorgen. :dag:
@Mexx: Jullie vermaken je zo te lezen prima he en dat is toch een goed teken. Geniet nog van de tijd dat je askim bij je is. :wub:
@Beps: Je zal het wel niet lezen… maar toch een fijne dag daar in de Efteling.
@Viva: Ja, het normale leven en ritme is weer begonnen he, dus de potten moeten weer gevuld worden. lol2 Hier staan voor zover ik weet geen bolle kramen meer, althans niet meer hier in de wijk en ook niet bij de Introtuin.
Raak nog niet gespot vanochtend en alle anderen zullen het ook wel druk op het werk hebben, maarja… de dag is nog jong!
IK ga showeren en dan ff aan de koffie. :dag:
Beps; have fun!!!
Roanna; vermaken ons inderdaad erg goed…ook wel eens niet maar dat hoort erbij haha!
Hi ladies
Ff kort. Ek is voorbij. Veel fotos gemaakt en leuk gehad maar heb nog zoveel te leren… Ppff. Maar goed. Vandaag een vrije dag dus ik ga Budapest in. Ciaooo
zo en hier ben ik ook weer hahaha een dagje niet geweest. Kan zo gebeuren.
@Beps: super van je moeder!!! En ook goed van die schop hahaha
En hoe was de efteling?
@viva: was ook weer aan het werk en had geen zin! Hier net zo een hoor!! ![]()
@roanna: heeft het eigenlijk toch goed voor elkaar maar heeft vroeger ook vast momenten gehad van GEEN zin hahaha. Of zeg ik nu iets heel doms???
@bloem: lekker budapest in! Of inmiddels geweest. Nog wat gekocht?
@mexx: gaat lekker uiteten hmmmmmmmmmmm
@bloem
Ik heb je nog gezien op tv.
@MK: Wiij ook en zelfs een paar keer. Ik had het haar nog gewapt. Ze zei… owh… mijn hemel.
Ze was echt duidelijk in beeld he!!! Leuk hoor!
Bloem niet gezien op tv, ik heb er nog speciaal op gelet.
Zo de eerste werkdag weer overleefd pfffff, morgen weer knuffeldag
@Jac: Helemaal niets doms aan. lol2 Ik had zeker vaak geen zin in werken en vooral de laatste maanden na alle veranderingen had ik het daar niet meer naar mijn zin en ik vind het nu… best zo. Maaargoed… ik was natuurlijk ook geen kostwinner zeg maar, dus kon er ook gemakkelijk mee ophouden. Vroeger werkte ik echt alleen voor de hypotheek en om nog eens leuke dingen erbij te doen, maar daar was al een tijdje geen sprake meer van, dus dan kan je wat makkelijker ophouden. Enneh… ik ben de jongste niet meer, dus hoef ook niet meer zo nodig. Hihihi.
@Viva: Nou, ik zat naar de huldiging te kijken en voordien heb je dan shots van de tribunes er dergelijke en ja hoor… daar stond ze. Echt een paar keer vol in beeld ( om dat alles nog ff duurde) met zo’n paarse/rose jas aan. Haar opgestoken en druk aan het fotograveren. Later weer in Studio sport… Leukkkk.
@bloem: ik heb je ook op tv gezien!
@viva: naar omstandigheden gaat het redelijk ‘goed’ met oma. ze begint zich steeds meer op haar gemak te voelen in het comlex waar ze nu tijdelijk verblijft. ze praat meer, ze lacht meer en begint ook grapjes te maken. wij vinden het veel spraakzamer worden dan ik schat zo het laatste half jaar in haar eigen huis waar ze helemaal alleen is. toch zegt ze iedere keer als je weer komt dat ze naar eigen huis wil. ze wordt hier 6 a 7 weken geobserveerd en krijgt dan een indicatie voor een verzorgingstehuis en kunnen we haar ergens laten inschrijven. wel heeft ze nog steeds heel erg veel pijn in haar rug. gister ook weer. echt zielig. vandaag zou de dokter daar weer langs komen en mijn moeder gaat er morgen weer naar toe en zal dan wel vragen wat er gezegd is