Turkisch Tea Time 2012

Heb weer alles gemist dus. Niemand gezien, maar ook niet gekeken(gewoon geen tijd en te moe sorry!)

Nu kapot, leuke dag, te kort maar wel genoten. Veel gelachen

Ik ga naar bed: TE MOE :dag:

@Linda: Woonde je oma in nog zelfstandig en als ik vragen mag… hou oud is ze?

@Beps: Nouja… als je het dan maar leuk hebt gehad. En nu naar bed. Ja, ja…:slapen: Weltrusten dan. :dag:

@roanna: tuurlijk mag je dat vragen. oma is 86 jaar en woont nog steeds zelfstandig ze wil graag terug naar haar eigen huis maar dat is niet meer verantwoord dus afwachten hoe dat allemaal gaat lopen

@Linda: Dat is al echt op leeftijd dan he. Maarja… wat je zegt, beter dat ze dan nu in de gaten gehouden wordt. Beterschap voor je oma.
Van je schoonvader nog nieuwe ontwikkelingen, of is dat ook allemaal weer afwachten?

@roanna: afwachten, zoals het er nu naar uit ziet wordt hij volgende week donderdag opgenomen en volgende week vrijdag geopereerd

@linda
Dat is een hele leeftijd en dan nog steeds zelfstandig.
Spannend voor je schoonvader.

@beps
Ik heb ook niet echt schaatsen gekeken en denk dat het iets van journaal was ofzo.

Hihi

Sow echt een superdag gehad. Had minder geld over dan ik dacht maar voorruit. Fotos staan op FB en als ik zeggen maar, zijn zeeeeer de moeite waard.

Bij t wachten op de ceremonie stonden ineens de heren naast me. Dus was al bang dat die camera niet enkel op hen gericht was. Heb zelf nog niet gezien maar goed. Over 4 uurtjes richting vliegveld over 6 h de lucht in. Kort slaappie doen dus. Ciaoo

@mexx: gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag

1 like

Lang zal ze leven in de Gloria!!!

http://www.hieppp.nl/WebRoot/StoreNL3/Shops/62226820/4AE9/F273/B683/B6F1/152E/C0A8/28BD/0B67/Garden_Girl_Bord.jpg

Zo wat een rare ochtend… Rubbie weer te werk na 1 maand thuis te zijn geweest, ikke lekker geslapen.

Straks werken…En zie ineens dat ik over 5 maanden bijna op vakantie ga(JEMMIG!!! wasda nog lang :retard:)

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem

**Mexx,Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst.**Al lekker verwend door M :wink: ?

Thanks!!! M. Wie is dat? Die slaapt nog haha!!

TSSSSS is hij een jaar hier met je verjaardag, geen ontbijt op bed…:slight_smile:

Goedemorgen all. :dag:

Ja, ja… er is er 1 jarig HOERA,HOERA!!

Meid, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van, juist nu je askim er is.

Daar hoort een:

bij. Leuk voorjaarsblommetje.:cheer:

@Viva: Knuffelse weer vandaag. :wub:

Verder iedereen een fijne dag verder nog.

:dag:

Mexx happy birthday too yo!!!
25 lentes toch als ik het goed heb.
Ik aan het knuffelen de lieverd…
Iedereen een fijne dag.

Viva; sttttttt niet zeggen!! :wink:

Gefeliciteerd Mexx!! Fijne dag met M en veel kadootjes en leuke dingen ! Hieperdepiephoera!

@mexx: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! GENIET ERVAN SAMEN MET M!!! :smiley: