Mexx van harte met je verjaardag!! Een hele speciale dit jaar zo samen met je liefje.
Zijn er nog dames die farmville spelen? Een 'vriend’van mij staat op level 457 wist niet eens dat er zoveel level’s waren hahaha
mogguh
weer een nieuwe dag hiero maar manman wat een troep is het hier! geen doorkomen aan, weet wat me te doen staat vanmiddag, maar eerst werken, sta er vandaag alleen voor… oeps
@ trl ikke maar zou er eigenlijk mee moeten stoppen. kost echt veels te veel tijd
Brrr ik heb t koud!!!
Nu op naar de dagelijkse beslommeringen
@Bloemmie: Succes vandaag dan ![]()
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
Bloem,ik doe het ook niet meer,vond er niet veel meer aan…
Pfff me een uur vergist vanmorgen,schijnbaar is de klok op me telefoon stil gaan staan een uurtje.C was vanacht bij me gekropen en toen hij vanmorgen wakker werd en ik keek op me telefoon was het half 6 dus ik zeg nog een uurtje slapen,wat hij dus niet deed.Om half 7 eruit gegaan nog lekker lang gedoucht en toen zag ik op de keukenklok 8 uur staan…Wowwww nog even checken op teletekst en toen dus haasten… PFFFF De biologische klok van C werkt dus goed .
goedemorgen meiden…brrrrrrr wat vind ik het koud buiten, zou eigenlijk niet mogen met deze temperatuur maar ik vind het echt niet lekker.
Tlr…gelukkig een wekker zonder batterijen in huis hahahaha.
Bloemmie een puinhoop hoe komt dat zo??
Ik weer aan het werk…is het nog geen twee uur?
Viva,hahaha ja idd. Maar als de klok op me telefoon niet goed staat en ik daarvan uit ga schet het niet echt op he hahaha
Mexx,leuke verjaardag gehad? Leuke kadoos gekregen?
Ik dus gelukkig niet alleen hierin. Vanmorgen zelfs even de kachel aan gehad
@beps: het niks aan vinden dat het zo koud is. Viva vindt het ook niet prettig en ik moet zeggen. IK OOK NIET!!! zon i love it!!! ![]()
@mexx: fijne dag gehad? Heeft M het nog goed gemaakt ![]()
Verder ish et hier rustig geweest! Ik wens iedereen een fijne avond ik ga met de kleine naar de dierenarts voor de volgende puppyshots!!!
Hoi hoi
@jac en hoe gaat het met de kleine? Al zindelijk
@trl dat is raar van je telefoon. Als t de gewone wekker was kan de stroom uitvallen maar jetelefoon?
Hiero lijkt het wel lente hoor dames. Vogeltjes druk in de weer en veel lawaai. Die winter komt denk ik niet meer
@viev die troep gaat helemaal vanzelf. De kerstspullen staan er nog. 4 fototassen met kabels en lenzen etc. verder alle formulieren met printjes en lotingen. Dan nog kleren die ik besteld had en nog deels terug moeten. De was… Do I need to go on!?
Eerst eten halen want heb hongerrrrr
@bloem: ja hij is zindelijk! En het slapen in dde bench gaat ook goed. Hij is alweer bijna 10 weken. En groeit als kool hahaha.
Enne wat is je gerechtje geworden?
Bloem,telefoon was gisteren uitgevallen toen ik na bed ging heb ik de oplader eraan gedaan en hem weer aangezet,denk dat dat het probleem was…Heb wel vaker vreemde dingen met deze telefoon.
De dames die het koud hebben,maak je borst maar nat,het schijnt nog kouder te worden.
Ik vandaag kaartjes gekocht voor de show van Ernst,bobbie en de rest in februari
.Verder kon ik vandaag niet in het ritme komen doordat uurtje wat we later waren pfff dus niet veel gedaan op het werk…Gelukkig is het niet druk…
kool+kaas en nootjes. lekker hoor,. morgen spinazie ovenschotel. merk dat ik de laatste maand slecht eet, weinig beweeg en laat naar bed ga. igg goed eten, komt de rest vanzelf… (huis is overigens nog steeds een bende, zal eens iets gaan doen,…)
Ik op tijd naar huis gegaan. Nog 30 vakantie uren, die moeten deze maand op(ivm het contract op 1/2) dus… op is op haha…
Nu ff chillen
mogguh
weer wakker, en goed ook, in bed ff email lezen en had een email uit noorwegen. ze zeiden dat ze alleen 1 foto konden gebruiken, maar wat blijkt, ze hebben er toch 3 gebruikt waarvan 1 op de voorpagina! yeaa… vet. hopelijk krijg ik de kranten snel. en natuurlijk factuurtje sturen.
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
Bloem,wat gaaf zeg.
Wakker maar nog niet helemaal…
Bloemmie: gaaf weer. Jammer dat t er maar 3 zijn. Maar zo wordein de reisjes wel betaalbaar hihi. Nu op naar je droom: Canada!!!
Morge meiden, ik weer achter mijn bureau nog een paar uurtjes en dan weekend, en dan zit de eerste werkweek er van dit jaar weer op…
Wat is het koud buiten zeg, ongelofelijk.
Iedereen werkse.