:dag:
Mexx,leuke verjaardag gehad?
TRL: jazeker!! Lekker verwent, tv, geld en kadobonnen enzo… Dus heerlijk! ![]()
@viev Budapest was zo goedkoop dat 2 fotos genoeg zijn voor vlicht+hostel. Nu 1 extra en ook op de voorpagina is lekker extra
Ook mn winterjas verkocht trouwens. Voor een schijntje maar broer wilde hem niet en mn vader was ie te groot dus dan maar beter eeg dan dat ie blijft hangen.
Zo ist…
Ik de schapjes in huis, creabea geweest met foto’s en een tshirt(baasje had een tshirt gekregen met tekst, en wilde er iets mee… Zo eten en werken tot 23 uur…
OH Ja… heb ik toch op Marktplaats voor een turks restaurant in Amsterdam kortingkaartjes besteld. 3 gangen(koude en warme Mezzes, lams-mixed-grill en een toet van baklava/ijs/fruitsalade…) voor 29 euro voor TWEE personen… JAMMIE!!!
Dus ik binnenkort met een vriendin en haar man uit eten haha
Zo he he eindelijk bericht van sony…heeft even geduurt maar dan heb je ook wat, wat een gedoe werd vanmiddag gebeld. De tv wordt gecrediteerd bij expert in krimpen nou ja het is niet zo heel ver hier vandaan en wij mogen dus een andere uitzoeken, er is iets mis met dat ding, morgen hoor ik er meer van. Leuk een tv kopen en dan de zaak failliet dan moet een ander het dus overnemen, dit duurt dus eeuwen maar ik ben blij. Ik heb zo ondertussen wat met garanties. Pffffff…net voor ik de tekefoon opnam was ik bij pearl om mijn bril te laten stellen die zat namelijk te duwen op mikn neus. Breek die vrouw mijn neusvleugeltje er vanaf. Bril heb ik in oktober gekocht, zij zoeken is het montuur tijdelijk niet leverbaar pffff moest ik een ander montuur uitzoeken en worden de glazen over gezet. Hij is fijn dus nu wachten tot hij klaar is zal niet zo heel lang duren, had ik nu dus een bronzen.met gekleurde pootjes krijg ik nu een blauwe van mexx met bruin. Moest ik 8 euro bijbetalen. Hihihihi en zo heb je dan weer een nieuwe bril, dat is de tweede keer dat me dat gebeurd. De mensen denken zo ondertussen dat ik net zoveel brillen als onderbroeken heb,
Bloemmie dat is nog eens leuk zaken doen.
Beos jij je verlof opmaken en ook nog aan het shoppen
@viva
Jij hebt ook altijd wat hè… ![]()
Js dat kan je wel zeggen wordt er ondertussen gestoord van!!!
wel fijn dat je een nieuwe tv mag uitzoeken. hopelijk daarmee de problemen verholpen. wel achterlijk dat je die 8 euro bij moet betalen, kijk als het nou 50 euro was geweest ok, maar 8 euro terwijl zij een dikke vette fout maakt, jij 2x naar de winkel kan, evt. parkeerkosten… tskkk
Ach ja maak er maar geen drama van het montuur wst ik nu dus krijg was 8 euro duurder
Roanna waar zit je?
mogguh!
nieuwe dag en dan: weekend! pfew
Moge
Ikke wakker, nageltjes doen straks…
Meld me weer, lekker dagje freubelen iig niet werken ![]()
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
Goedemorgen weer vrijdag dus druk!!!..iedereen een fijne dag.
Viva,sterkte dan maar met de drukte
beps,een freubel dagje ook wel lekker toch?
Roanna,??? alles goed?
Zo nog een half uurtje en dan weekend,kijken of C opgeknapt is die was niet zo lekker vanmorgen,vanmiddag komt zijn vriendje spelen en dan door naar huis van zijn vriendje want we eten daar met een klein groepje,bij andere vriendin kon het vandaag niet door omstandigheden.
Mis Raak ook: Waar zit je???
Die zijn vast samen stiekem naar Bonaire ![]()
Hallo Dames,
Nee hoor ben gewoon hier ![]()