Turkisch Tea Time deel 6 2012

@beps: hubbie is weer thuis
@bloem: goed om te lezen dat het beter gaat met je heup
@viva: daarin tegen heb jij last van je schouder…
@raak: had een lekker zonnetje in het zuiden
@roanna: had even niets te melden
Nou ik wel hoor MAANDAG is weer voorbij! hahahahaha

Nee hubbie is er nog niet hoor, MORGEN pas…

Nu op het werk… de telefoon doet raar… zo irri…
Zo naar huis, vlees al in de vriezer gelukkig…

zo dames nog even snel online vandaag erg drukke dag aangevallen geweest door een van de kleine mormels (eentje met special needs zou eigenlijk in een speciale school moeten maar ouders vertikken dat zucht) doet serieus zeer mooie blauwe plek ook grrrrr. Morgen is het kirmizi gun oftewel rode dag alles staat in het teken van rood moet nog snel wat liedjes enz bij elkaar zoekn

Ik wakker, hondjes uit, vriendin ophalen en naar zuslief de kapster. En als ik dan straks thuis kom is Rupsje daar#can’t wait!!

Mogge
Beps : vandaag lekker je haartjes weer tiptop laten doen en dan snel naar huis want Rupsje is er dan weer
Trl : welkom thuis, helaas is het ook voor jou alweer voorbij, vast en zeker veel te snel
Jac : is helemaal blij dat de maandag er weer op zit, morgen is de week alweer in 2en he
Bloem : gisteren een lekker relaxed avondje thuis, van de week superdruk verder
Amira : oei dat klinkt minder, een blauw oog. Sommige ouders zijn zooo eigenwijs he. Veel plezier op “rode dag”

Mogge…

Op de een of andere manier lukt het lijstje kopieeren me niet, dus dan vandaag maar even niet, of iemand anders moet het een keer doen. Gelukkig is onze vaste mederwerker hiervoor, morgen weer terug.lol2

@TRL: Welkom terug en zal het even wennen zijn. Maar… het gaat er van de week ook hier goed uitzien. Oke… geen 30 graden… maar wel mooi herfstweer. (zeggen ze)

@Beps: He fijn. Vandaag je hubs weer thuis, maar nu eerst je eigen weer in de verf laten zetten. Zie je er weer punctueel uit, als hij thuis komt. :wub:

Ik ben gisteravond even naar de kapper geweest en het zit weer heerlijk kort. Ben er weer blij mee en tegelijk een afspraak voor in december gemaakt.

Verder sluit ik me overal weer even bij aan… want ga zo showeren, want krijg zo weer koffievisite. Latersssss en een fijne dag allemaal. :dag:

Ben ik gewoon vanochtend niet langsgeweest?? Was denk ik nog nie helemaal wakker dan… Vreemd

Hier aan de oppas, knuffel is een beetje ziek…snotteren, zeer oortje en hoesten…en oma is moe…echt moe, beetje zere keel en alle gewrichten doen pijn, beetje griep onder de leden denk ik…en ik heb het koud.

:NETHERLANRaak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer

En de verjaardagen nog …

[COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

hier het gevraagde lijstje…hier lukte het wel…vind de site nog steeds ruk…op de laptop gaat het wel, maar op de desktop, tablet en telefoon is het zwaar k*T…je komt wel op ttt maar niet op de laatste pagina, dan krijg je weer reisweb, of die engelse site…applicatiebeheerders moeten beter aan de bak hierzo, en anders hadden ze het beter kunnen laten zoals het was.

rode dag was leuk. Heb de psycholoog aangesproken voor die ene jongen hij gaf me zo een dreun niet op mijn hoofd dus niet op mijn oog maar op mijn ribben. Daar heb ik een grote blauwe plek. Verlede week had ik een lint over mijn nek hangen van een spelletje neemt hij de 2 einde trekt die in tegengestelde richting en blijft trekken. Had hulp van 2 leerkrachten nodig om hem te stoppen. Dit is niet zomaar een incidentje meer. Niet zomaar een klein te verhelpen probleem. Hij mag niet knippen want dan probeert hij in andere kinderen hun handen te knippen. Hij slaat schopt etc niet alleen de leerkrachten maar ook de andere kids. Ik vind het niet meer verantwoord.

Verder niet veel nieuws

viva verzorg je maar goed ziek zijn is niet leuk!

Wij weer veilig thuis zo’n 20 graden verschil ,maar vindt het nog wel meevallen… Van de week wordt het nog warmer in kusadasi.

Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer

@TRL: JAAAA en hier ook he vrijdag 22 graden! :slight_smile: Fijn dat je weer in NL bent. Heeft C het leuk gehad?
@raak: jij snapt me! hahaha
@viva: beterschap :slight_smile:

Ik eigenlijk weinig nieuws. Morgen trainen, verjaardag en oppassen en dat allemaal na 15:30… pfffffff

Jac c heeft het super gehad,echt een waterratje haha de glijbanen waren zijn favoriet.

Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer

Sorry hoor meiden, echt druk druk druk!!

Trl, welcome home!

Viva, beterschap!!

Amira, oei…dat is niet echt normaal nee!! :frowning:

@TRL: super!!!

Was helemaal vergeten te zeggen dat ik toch maar een offerte heb opgevraagd voor de zomervak… erg he nou ja sommige zijn me al voor :wink:

Fijn Tlr. dat je het zo fijn hebt gehad in kusa…en idd de zon heb je meegenomen.
Ik hoop dat de voorspellingen uitkomen…ben dat herfst weer al weer meer dan zat
Amera das niet normaal hoor zo’n kind…voor hetzelfde geld pak hij een ander kind met zo’n touwtje
en zijn jullie als begeleiders te laat…onverantwoord…dat kind moet verwijderd worden en misschien
wel naar speciaal onderwijs, als dat al in turkije aanwezig is. Vreselijk moet je toch niet aan denken.
Mexx jij druk druk druk.
Beps al weer verenigd met Rubbie.

ach ja en ziek is een groot woord ben niet fit, maar ook niet ziek…alleen doet alles me zeer.

Hahahha Jac niks offerte, heb gewoon geboekt…als je trouwens vaker bij cor en don geboekt hebt dan kun je nadat je de boeking via internet hebt gedaan, bellen naar de klantenservice…dan kijken ze of je vaste klant bent, en dan krijg je 10 euro per persoon extra korting…is toch een visum…nietwaar.

Viva, oh echt!? Wat grappig…

Mexx,lekker druk beter toch…

Viva,ja hoorde dat we het echt getroffen hebben met het weer,in Side,Alanya en bodrum heeft het bijna de hele week geregent.