mogguh
zal zo eens het lijstje opsnorren.
@ amira leuk twee parkiertjes. heb jij je TEFL?
voor de rest: geen nieuws, gisteren vroeg naar bed gegaan. moe en ook niet zo lekker. nu ff sporten en vanmiddag misschien nog wat doen…
mogguh
zal zo eens het lijstje opsnorren.
@ amira leuk twee parkiertjes. heb jij je TEFL?
voor de rest: geen nieuws, gisteren vroeg naar bed gegaan. moe en ook niet zo lekker. nu ff sporten en vanmiddag misschien nog wat doen…
:NETHERLANRaak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer
En de verjaardagen nog …
[COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Goedemorgen all.
Nou, na gister voor het naar bed gaan weer even een paar molletjes ingenomen en mag zeggen… goed geslapen en voel me al een stuk beter. Ga zo even lekker een heet bad nemen en dan moet het toch goed komen. Btw… wij hebben nog geen griepprik gehad.
@Bloem: He, wat jammer dan, maar hopenlijk krijgt je het vandaag met fohnen weer goed.
@Beps: Gezeliige avond gehad met J&H. En nu weer werken. Werkse. Hopenlijk niet al teveel zeurders.
@Raak: Ja hoor. Die familie (5 pers) blijft een maand bij mijn schoonzus en zwager in de achterhoek, maar een paar van hen zijn ook jarijg, zo ook van de week mijn zwager, waar we gister voor zijn geweest. Maar volgende week is het de hele dag met eten erbij enzo.
@Amira: Tja…toch fijn dat je de tijd nu goed doorkomt met je schoolbezigheden en je knutsel dingen. Ook ik ben er niet handig in, maar een knoop aanzetten, kan ik nog wel. :unibrow: Maar handenarbeid en tekenen enzo… vroeger op school al niet, is niets voor mij. Maarja… zo heeft ieder toch z’n hobby’s.
@MK: Ook al problemen met deze site gehad als het via een tablet gaat. Nou, daar kan ik nog niet over meepraten, want die heb ik (nog) niet en op de telefoon, vind ik het veel te veel werk met dat kliene toetsenbordje, maar ook dat… zal wel weer aan mij liggen. Hihihihi. Moet er niet aan denken, dat ik deze posting op de telefoon had moeten doen. :biggrin:
Fijne zondag all…
@roanna Nou het haken is iets waar ik van kan genieten en van mama had ik 2 grote bollen zpaghetti gekregen. Dat is eigenlijk t-shirtstof in repen gesneden dus echt heel dik wat het zwaar maakt om te haken maar tegelijk ook heel erg makkelijk omdat je de steken goed kan zien en je minder fouten maakt. Blij dat je lekker geslapen hebt en je je wat beter voelt. Een warm bad zal zeker goed doen
@bloem29 yep TEFL diploma dat is eigenlijk het enige werk waar je als yabanci hier in Turkije werk mee kan vinden dat ook nog een werkvergunning oplevert alle andere posities zoals it enz worden geblokkeerd en voorbehouden voor Turken. Toen ik een heel pak jonger was wou ik kleuterleidster worden maar toen moest je nog basis muzikale vaardigheden hebben enz (in Belgie) en mij werd afgeraden om dat dus te gaan doen omdat ik niet creatief en muzikaal genoeg was maaaaar nu komt mijn droom dus uit ik ben kleuterleidster
Ik probeerde net te reageren maar ‘te druk’… niet leuk hoor…
Ik te werk…
beppie ben je aan het werk nu? Da’s ook balen in het weekend wij zijn net thuis met 2 parkietjes
@amira: leuk 2 parkietjes…
@beps: werk ze nog eventjes of ben je inmiddels lekker thuis. Dinsdagavond trainen en dan woensdag lekker aan het wandelen…
@bloem: haartjes mooi in de verf
@viva: al weer een lekker vooruitzicht in 2013…
zo weekend helaas weer voorbij. Zou het lekker vinden als ik maandag ook nog vrij had maar helaas.
Ik gekeken naar de prijzen voor 2013… en nee niet alleen ADR ook andere plekken en hotels goed he hahaha
van alles gezien en me lekker gemaakt maar nog even afwachten verder.
Heb zin om nog een weekendje ofzo weg te gaan. Gewoon even niets. Lijkt me zo lekker! hahaha
Nou fijne avond iedereen!
ach koliboli binnen een paar dagen is het immers al terug weekend
hier zijn de kanarietjes http://amira.ophetweb.nu/index.php/nieuwe-vriendjes-de-parkietjes/
Ik werk juist als anderen niet werken…Maar dan werkt mijn man meestal ook dus prima oplossing haha…
Nu even eten en dan weer verder bellen…
awh ze zijn leuk amira!
hiero ff naar het bos geweest. 1.5 uurtje gelopen, heel rustig en viel niet tegen. voelde de heup wel maar het gaat al stukken beter. yeaaa er is licht aan het einde van de tunnel, had het niet verwacht en dit is wel een heel positieve opsteker.
trouwens beps. vanavond film met richard geere en mirai volgens mij
half 10, net 5, hachi
Ik wist het!!! Die hebben we thuis! JANKEN!!! haha
:NETHERLANRaak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer
En de verjaardagen nog …
[COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
mogguh
Goedemorgen meiden…weer op kantoor.
Pijn in mijn schouder, en pols rechts en links pijn in mijn elleboog…lekker dan geen idee wat het is zal wel weer overgaan voordat ik een jongetje wordt.
Ja heerlijk geboekt, kan maar vaststaan.
Voor de rest niet veel beleefd en niets te melden, dus echt maandag. Bah!!!
Goedemorgen.
@Viva: Misschien toch wat overbelast laatst met het werk bij je zoon thuis. Inderdaad… gaat wel wel over… dat wel… en anders gewoon even weer op vakantie gaan. Hihihi. Je hebt groot gelijk hoor, als je toch al weet wanneer je kan gaan en waar je heen wilt.
@Bloem: Ook goed te lezen, dat je heup aan de betere hand is.
Verder weet ik ook even niets, want heb ook niets meegemaakt ofzo…Dus zeg maar weer…nog 26 tegaan. lol2
Fijne dag all… en kom vast nog wel weer ergens tevoorschijn.
Haha ik zag t Roanna!
ikke wakker, morgen komt Rupsje thuis!!! Pfff zwaar…
zo werken, dan vlees ophalen voor de honden, vriezers inrichten, bed, 6 uur op, 7:30 weg en door naar m’n zus… En dan als ik thuis ben is Rupsje er weer!!!
kus voor iedereen, te moe om alles te onthouden … Boeken, wandelen, haartjes, TRL morgen thuis…
Mogge vanuit een :zon02: zuiden ![]()
Beps : bijna Rupsje weer thuis, nog maar 1 nachtje volhouden
Bloem : dat is zeker positief nieuws, nu maar opletten dat je geen te belastende dingen meer doet
Roanna : jij niet veel te vertellen behalve dat we nog wel even door moeten kletsen he hifi
Viva : oei dat klinkt toch wel als een overbelasting maar is eigenlijk wel al laat daarvoor, gewoon even in de gaten houden
Kleinkids zijn hier blijven slapen want het is herfstvakantie en hebben hier gisteren met een paar vriendjes Ted gekeken
Is maar goed dat we 3 laptops hebben en 1 ipad hahaha
Hier vandaag over de 30 graden,zal wel wennen zijn morgen in nederland,het is hier nu ook echt druk smorgens vroeg al handdoek leggen.nu ff op de kamer,straks nog ff de stad in,laatste dag is altijd de mc vóór c.morgen in 7 uur worden we opgehaald. ![]()
Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer
Jammer dat het alweer zo snel voorbij is. Nu herfstvakantie hier dus zal wel druk zijn in TR
Verder geen nieuws. 1 avondje thuis en chill. Neuwe aflevringen greys anatomy. Rest van de week amper thuis dus tja ![]()