Turkisch Tea Time deel 6 2012

Zo thuis…

viva: lekker hoor, groot gelijk.

Wij gaan zien wat volgend jaar gaat worden. Eerst maar eens de eerste afspraak in het SV-ZH afwachten. Dan gaan we voorzichtig het jaar inplannen…plannen he, je weet verder nog niets haha

Mogge ladies :slight_smile:
Viva : kijk zo ziet het lijstje er al weer wat gezelliger uit, leuk hoor. Ik heb eigenlijk ook wel zeer benieuwd naar een donkere Viev :)))
Roanna : jullie er nog niet uit waar je volgend jaar heen wilt, maar het uitzoeken is ook al voorpret toch
Bloem : heerlijk aan de hamburgers gezeten en nog een beetje werk verricht, toen koud en lekker te bed, groot gelijk
Beps : ja voor jou is het nu wel allemaal spannend en wat onzeker he, maar komt vast helemaal goed:kus:
Zoooo ik heb net de foto’s van A zitten bekijken, die was 4 dagen naar onbewoonde eilanden geweest in Venezuela, ben zwaar onder de indruk, ik wil ook hahaha. Als wij in Bonaire zijn komt een heel goede vriendin en een heel goede vriend van hun ook logeren, dat zijn muzikanten, super goeie ook nog eens, verheug me daar op, wordt iedere avond een feestje
Straks naar de voetbal, maar 1 inhaalwedstrijd want het is hier herfstvakantie. Fijne zaterdag all :dag:

goeiemorgen iedereen

nog eens online. Sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb maar met school enz komt het er weinig van om even gezellig te komen kletsen maar omdat ik het toch wel een beetje heel erg mis zal ik gewoonweg vaker moeten komen. Ik ga maar even terug aan de zpaghetti haak al doen mijn pootjes er zeer van want boy oh boy wat is dat zwaar haken zeg

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon1.png

Re: Turkisch Tea Time deel 6 2012:NETHERLANRaak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer

En de verjaardagen nog …

[COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Goedemorgen all.

Had net ook het een en ander hier getypt en zie nergens de knop meer voor plaatsen en dat kopieeren ging al niet goed.

Nou, fijn weekend weer. Geen zin om alles opnieuwe te doen en ach wie weet, komt het in de loop van de dag nog. :dag:

mogguh girls

niet echt vroeg naar bed gegaan maar ok. wel lekker geslapen.
nu eruit, richting kapper

man man wat hebben we gisteren gelachen met elkaar. word er de laatste tijd een beetje triestig van, want tijdens de lachbui, dan haal je nog eens een keer adem, en dan denk ik, wow dit voelt goed, en dan meteen denk ik: weet niet wanneer de laatste keer was/ laatste keer is alweer veels te lang geleden. er valt zo weinig te lachen de laatste tijd… vroeger lachtten we elke dag wel meerdere keren op het werk… komt nu zeker niet meer voor…
ga denk ik op zoek naar een clown als date ofzo… wat was het heerlijk om zo te lachen. broer en ik waren echt grappig en adrem met z’n tweeën. en dan twee ninos erbij die zitten te giechelen, moeder die loopt te schaterlachen en mn paps met tranen in z’n ogen… hahaha, was nice.

ging trouwens nergens over, as usual hoor…

Bloem : juist als het nergens over gaat is het gevoel zooooo heerlijk he. Hoe zit je haar ???
Roanna : jij ook alweer alles voor j met de korte achternaam zitten typen pfffff

Goedenmiddag.

@Raak: Ja, hopenlijk gaat het nu beter. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar sinds die veranderingen vind ik het hier niet prettig posten en lezen meer.

@Bloem: Ik heb het dus al even via FB gezien en ik vind het werkelijk heel mooi geworden zijn. Echt een herfst kleur.

@Viva: En? Heb je die anderen al mee kunnen krijgen, of moeten ze er nog over denken?Hihihihi.

Pffff… heb straks nog een verjaardag en heb er eigenlijk helemaal geen zin in, want ik moet er de volgende week ook weer naar toe voor nog een verjaardag. Bij onze familie in de achterhoek hebben ze bezoek uit Indonesie voor 1 maand gekregen en worden al de verjaardagen gevierd. Bijna ieder weekend wel een en dat een maand lang. Bah, bah… maarja, meestal als je er bent, wordt het vaak toch nog wel gezellig. Maar voel me niet helemaal oke. Alles doet me zeer. Miss een griepje onder de leden?

Fijne avond piepels.

Goeie middag ik kom ook nog eens piepen want ik mis het hoekje hier wel hoor dames. Ben druk met school en lesplannen maken en hermaken. Verder nu ook begonnen aan een mand haken in zpaghetti zwaar maar mooi. Deze middag hadden we bezoek en vanavond krijgt manlief bezoek dus ben ik weer verbannen naar de slaapkamer. In ieder geval ga ik echt proberen hier vaker te komen want ik mis het namelijk wel

@raak
Ik had dat laatst ook, op de ipad een heel verslag en alles weg, daar word je niet blij van…

@bloem
Echt mooi geworden je haar!

@viva
Vakantie weer geboekt, nog iets te vroeg om af te tellen, maar wel een heel leuk vooruitzicht!!!

@amira
We hadden je inderdaad al een tijdje niet gezien. Nu druk bezig met haken.

Wauw Bloemmie!! Prachtig!!!

ikke thuis, gegeten, J&H komen me ff gezelschap houden.

Dank dames

Helaas is er nix meer van over na een fietsttocht in de stromende regen maar ok, morgen maar weer fohnen. Ga vandaag ff nergens heen. Geen zin en geen geld

@roanna ik zou dan niet gaan. Niet lekker is een goed excuus en je weet dat je ze volgende week toch ook weerziet.
Ik vind het nieuwe forum ook nix. Andere fora hebben nu ook hetzelfde, kan er moeilijk aan wennen. Op de telefoon geen enkel probleem ermee hahaha

@amira ja gewoon tijd maken hoor! Hahahah wat voor klasje heb je nu? En wat voor lessen geef je? Soryy ik heb echt nix met het knutselen wat je doet dus kan er nix zinnigs op zeggen

Nou, ik ben ook alweer thuis, want had en heb het zooo koud. Na 2 molletjes te hebben ingenomen ging het wel weer, maar het was me daar te druk en als je je dan al niet lekker voelt, dan kun je beter wegwezen. En idd… volgende week weer, dus we zien het wel.

Ik maak zo mijn WW zakje ff klaar en ga er denk ik, maar eeen op tijd in.

Tot morgen all. :slapen:

Moet zijn… een keer op tijd erin. Ik wilde de pagina aanpassen, had ik gedaan en kon weer de knop voor terug plaatsen niet terug vinden. Zal wel weer aan mij liggen… maar vind het hier echt k*t . Heeft niets met jullie te maken hoor. lol2

We kunnen trouwens 30 min lang onze posten aanpassen…

ik in bed… Moe en last vh lijf…
tot morgen

ik geef engelse les aan 6jarigen in de kleuterschool. Ze krijgen 15u engels per week en dat is best veel.

Mogge : dames ligt niet aan jullie want we vinden denk ik eerlijk gezegd er allemaal nix aan hier sinds de nieuwe lay out er is :frowning:
Roanna : hoop dat je niet echt ziek wordt, groot gelijk dat je dan uit de drukte bent gegaan, volgende week beter he
Bloem : ook ik vind je je haar prachtig en dat föhnen zal ook met dit model best wel lukken
Beps : ff gezellig J+H op visite gehad, was je toch niet helemaal alleen he
Amira : zoooo dat is zeker veel voor kleuters 15 uur engels, zal de volgende generatie Turken vast beter Engels spreken he :))
Ook ik heb nix met frutselen, kan nog geen knoop aannaaien haha
MK : hatelijk is dat he als een heel verslag zomaar weg is en je kunt het niet terugkrijgen. Hoop dat het nog gaat wennen en net als bij Bloem werkt de app nu wel overal op dat is tenminste iets van verbetering he

Ik begin wel wat e wennen, maar daar houdt t mee op haha

zo weer werken. Morgen ook, en dan 2 dgn vrij. Ook ik de haartjes, dinsdagavond trainen en woensdag vrij met Rupsje en wandelen met de fokkervrienden. Pffffff geen zin…

nou raak das ook echt dringend nodig he. Ik doe 2 klassen en dit jaar zijn er geen turkse leerkrachten die engels geven een zegen denk ik want die spreken nl niet eens voldoende engels om een gesprek aan te knopen met ons (de 8 buitenlandse engelse leerkrachten)
vandaag gaan we inshallah 2 parkietjes kopen als ik mijn man wakker krijg