Turkisch Tea Time deel 6 2012

hallo, ikke ook weer thuis van een paar supergezellige dagen. Hier niet veel nieuws behalve dat we allemaal al wel de winterkleuren hebben maar de bomen nog niet. Wat was het een zalig weertje, heb gisteren gewoon op het zonnedek gelegen met een wijntje :wink: Vanmiddag nog even met mijn moeder naar mijn zus geweest, nu moe, duik de bank op :))))

Beps : was nog vergeten te vertellen dat ik vandaag de volgende melding steeds kreeg, misschien kun je eens navragen : Beste reiziger,

Op dit moment is het zeer druk op onze site. Probeer het svp over een uur nog eens.

Onze excuses voor het ongemak.

Stichting Wereldwijzer Reisforums

PS: in de tussentijd kun je eventueel ook naar het Engelstalige reisforum Traveljunks.com.

Vreemd of niet ???

@Raak: Ja, wat een weertje hebben we toch gehad he. Heerlijk hoor en dan op zo’n groot schip. Net echt he!!!Was het natuurlijk ooit ook. Jullie in ieder ook weer een paar leuke dagen gehad.
Btw, die melding krijg ik regelmatig als ik alleen even hier en daar wil lezen zonder ingelogd te zijn en als het dan (waarschijnlijk) druk, is krijg ik die zelfde melding en dan wacht ik meestal een poosje of ik log even in en dan kan je wel meelezen. Maar ik ga vast niet naar die engelse site.

@Beps: Oh, gelukkig is dat weer in orde. Ja, is toch altijd wel weer spannend hoor. Ik weet er alles van. Ik mag over 2 weken weer, alleen weet ik niet wat ze van plan zijn dit keer, want kreeg alleen een afsprakenbrief voor de controle ICD en meteen erachter aan, bezoek cardioloog, terwijl ik dacht ook echo. We zullen het zien.

@Jac: Heerlijk nu al weekend. Heb je vast wel verdiend!

@Viva: Ik kan me je hubs voorstellen met die haren van je. Vond hij het wel wat, of moest hij er eerst aan wennen zeg maar? Hoe gaat het nu met je lenzen? Gaat het al beter?

@Amira: Ondanks de drukte, toch even op de thee geweest. :dag:

@Mexx: Oh, wat spannend dan voor je moeder. Had ze al tattoo’s?

@TRL: Geniet.

hey ladies
of hola guapas! hahah

lekker spaanse les gehad, volgende week niet, herfstvakantie. besloten mezelf te trakteren op de kapper. heb hier een bon voor 4.5 korting op wassen, knippen, fohnen en nog 5 euro op alles boven de 20 euro. daarnaast 10% welkomstkorting. ff gebeld wat het allemaal kostte en dat meisje zei: van mij mag je alles combineren, dus zaterdag afspraak voor blond met rode strepen en knippen.
verder nog 1 dagje werken en dan weekend!
ben echt pissig vanwege iets op het werk maar kan ik hier niet delen ivm herkenbaarheid. nog maar es tot 100 tellen.

@Bloem: Como està usted? Lijkt me ook een mooi kleurtje wat jij wilt laten doen. Nou en als je dan voor een prikkie kunt, altijd doen. Ik mag maandagavond om 6 uur weer, maar dan bij een huiskapper, die ik inmiddels gevonden heb. Ik hoef alleen knippen, kleuren doe ik weer zelf, maar is nu nog niet nodig.

@TRL: Oh ja… nou, bij GU moet je ook alles wel zelf pakken, maar tijdens het eten (lunch en diner) wordt je altijd bediend, net zo vaak je maar wilt. Als het glas leeg is, komen ze vragen of je nog wilt, maar de rest van de dag ook niet hoor. Ook zelf halen/pakken.

Ik heb vanavond nog ruim een uur het rondje Maten gelopen met een buuf. Tja… want morgen voorspellen ze regen.

:NETHERLANRaak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden

En de verjaardagen nog …

[COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy

mogguh op deze regenachtige dag :frowning: ff duimen dat het zo droog is en ik kan fietsen

@ roanna muy bien, gracías y tú?

Mogge
Bloem : denk dat je de auto hebt moeten pakken. Zo te lezen gaat je Spaanes wel lekker :slight_smile:
Beps : jij ook gelukkig weer goede berichten
Viva : zal zeker wel schrikken geweest zijn voor H, zo’n hele metamorfose. Jij lekker al weekend
voor iedereen een fijne dag :dag:

Goedemorgen op deze druilige dag.

@Bloem: Muy bien, gracias. Nou, hier is het nog niet droog.

Nouja… verder heb ik niets te melden, dan dat ik zo even aan de rituelen ga en vanmiddag als het droog is even naar het WC die een behoorlijke metafose ondergaat en de nieuwe parkeergarage opent met een klein feestje. Dus misschien ff kaike daar.

Fijne dag all… en tot ergens weer. :dag:

Ik zo wandelen met iemand met en andere shiba. Die heeft na het verlaten van het nest geen andere shiba meer gezien. Ben heel benieuwd.

Alleen t weer. Pffff

Wel wezen fietsen. Stuk warmer geworden. Druk aan t werk.

Zo naar een vriendin. Ff bijkletsen, en gezellige avond. Niet e laat naar huis, ik moet morgen weer werken.

Zo was ze dan weer…vanmorgen een hele lap tekst hier neergezet op de tablet…kan het niet meer terug vinden…dus maar ff overnieuw…

Beps fijne avond gehad, en hartecho gelukkig goed.
Roanna nieuwe dekbedden, gemak dient de mens.
Raak lekker weer gehad, op de boot en lekker genoten dus.
Tlr. geniet lekker van het warme weer.
Jac fucsiaroze wat zal je geschrokken zijn.
Mexx nog steeds naar je zin op het werk en mams een tattoo.

Tja de lenzen wen er langzaam aan, voel ze niet meer zo erg, maar de sterkte is niet goed, het lezen is te sterk…dus woensdag moet ik weer terug voor controle dus zal wel weer een ander paar worden besteld…en zo blijf je dus bezig.
Vandaag de tuin winterklaar gemaakt, alle tuinmeubelen weer eruit en schoon gemaakt dus we zijn klaar voor de kou.
Vind het trouwens toch niet warm…heb de kachel aan.
Hubs moet errug wennen hoor aan het donkere haar…hahahaha.

:NETHERLANRaak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer

En de verjaardagen nog …

[COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Zo het lijstje even aangepast vond het zo leeg worden…hihihihihihii…heerlijk weer geboekt…:cheer::wub::vak02:

Hihihihi… ik wou net op FB zeggen… heb je het lijstje al aangepast en zie hier. Leuk joh… Met wie en wat gaan jullie?
Zo ziet het lijstje er al weer wat beter uit. Ik was vanmiddag ook hier en daar op zoek geweest, maar ook naar andere bestemmingen, maar ben er nog niet uit.

Voorlopig nog met zijn tweetjes…hihihii maar ja je weet maar nooit he.

Ik bedoelde eigenlijk… met wie ga je, met welke TO, maar ik denk dat ik het al weet, want heb net even gekeken daar en mag zeggen… hele vriendelijke prijzen. Hihihihi. Leuk hoor Viva…Wie weet krijg je die anderen ook wel weer mee. Heerlijk idee weer.

Cor en Don…via Gazipasa

hi ladies

weer thuis. was gezellig. lekker hamburgers gegeten. ff boodschappies gedaan en weer een mysteryshop gedaan. nu ff rapportjes invullen en dan gauw slapen. te koud, geen zin om de kachel nu nog aan te doen…