Turkisch Tea Time deel 6 2012

@Viva: Klopt. Ik had ook al hier en daar zitten kijken en dan niet perse voor GU, maar er is al best veel boekbaar bij verschillende TO, maar kijk de prijzen eens. Echt niet !!! :mad:

Oh, dat is dan wel jammer voor je collega, maar het belangrijkste is toch ook wel, dat ze het weer fijn hebben gehad.

@Beps: Oh ja… gister zei je dat je bij Batihan alles zelf moet pakken, maar ook tijdens de lunch en het diner? Want dat wordt bij GU nog wel netjes bediend, maar de rest van de dag… zelfservice.

Pfff… ik showeren. :dag:

@Raak: Ik las zoiets op FB daarnet, maar ga je vandaag al? Leuk, leuk. :wereld: Ik heb hier ook weleens op geboden… maar werd altijd overboden en het moet wel leuk blijven toch. Nou, lekker genieten hoor!!!

ps… heb nu ook even de verwarmming aan hoor. Hihihihi.

heb de eerste prijzen gevonden roanna bij WTC. en Arke…bij suntrip ook.

Vind de prijzen ERRUG tegenvallen… Niet dat ik al boeken wilde(eerst maar eens kijken hoe alles loopt) maar wel gluren natuurlijk,…

Raak jij ff eruit vanaf/vannacht: let’s rock the boat lol2

roanna al lekker prijzen aan het vergelijken altijd leuk toch.

C durft eindelijk alleen van de hele hoge oranje glijbaan hier,erg leuk.vanmorgen naar het vogeleiland geweest,kan me niet meer herinneren dat het zo’n klim was haha

Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer

Hihi… hoe een paar maanden schelen he TRL!

Hier nu wat minder druk :slight_smile:

kkkkkoudddddd!!!..verwarming hoog aan hierbinnen…ff lekker naar de kapper geweest, hubs krijgt een hartverzakking van wit/blond naar espressobruin hihihihihi.

Ik ook bij de kapper geweest, flink stuk eraf en ook een beetje donker erdoor.

Foto!!!

Ikke ook naar de kapper geweest. 1e praktijkopdracht van de kappersopleiding en mn kapster in spe was nerveus. Alleen kleuren duurde gewoon dik 3h hahaha maar goed. Nu egaal bruin/ blond ipv die rare vlekken die ik had na mn laatste bezoekje. Kreeg nog een bon in de bus voor kapperszaak, knippen en verven 24,50. Maar das vast niet voor highlights, kleur is nu goed maar mag wel een beetje extra spunk erin. Ff kijken hoe we dat gaan doen/ betalen (nee igg niet meer zelf)

Iedereen in winterkleuren…

ik nu weekend

:NETHERLANRaak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden

En de verjaardagen nog …

[COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy

mogguh

druk…haast… doeii!!

Hello!!!
Stil hier, ik nog een goed uurtje werken en dan weekend.

zoals ik al voorspelde hubs schrok zich de blubbers hahahaha, moet erg wennen,heb geprobeerd een foto van mezelf te maken maar dat ging niet helemaal lekker dus zal straks nog een poging wagen.

Iedereen druk druk druk…ik meld me weer, heb verder niet veel te vertellen.

Goedemorgen. :paranoid:

Inderdaad… iedereen in de herfst tinten. Ik ook sinds 2 weken al, maar ga volgende week even kortwieken.
Zonet even nieuwe dekbedden met hoezen op ons bed gelegd. Had altijd zo’n grote 2 persoons, ( zoooo zwaar met verschonen ) maar nu lekker ieder voor zichzelf en makkelijk met verschonen.

Verder even niets te melden. Mooi weer hier, dus is mijn humeur (meestal) ook goed. Fijne dag all.

Zo net terug van het ziekenhuis voor de hart-echo. Zag er goed uit.
Rupsje zo naar Duitsland voor een kleine week. Geen zin in maar ook prima. Weekend volop werken, dus… Maandag ook nog e dinsdag komt hij weer thuis.

Iedereen een :kus:

Roanna,bij batihan moet je idd alles zelf pakken soms wordt drinken aan je tafel bediend als je dat wilt.

Viva donker ben benieuwd.

Wij ff op de kamer kan c ff bijkomen zit al vroeg in het zwembad vandaag volop zon en rond de 29 graden.morgen op zoek naar het smurfen dorp zoals c het noemt in soke

Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer

TRL: leuk!!! Veel plezier!! :slight_smile:

Zo ik even eten op het werk… Moet tot 9 uur vandaag… Daarna nog even langs mams… Die heeft een tattoo laten zetten… Ben wel erg benieuwd! :slight_smile:

zo dames ik kom nog ne keer piepen ik lees niet alles terug maar trl veel plezier. Mexx nog even volhouden en je mag nr je mams toe. beppie blij te lezen dat de hart echo goed is. Verder iedereen die naar de kapper enz geweest is gule gule jullie zien er vast schitterend uit

Bijna iedereen naar de kapper geweest.
Ikke ook haha heb nu violet. was eerst verkeerd gegaan. de kleur die ik kreeg was fuchsia rose haha stagaire had het gedaan en vond het vreselijk, kapster trouwens ook. Maar goed kan gebeuren. nu is de kleur goed.
@trl lekker aan het genieten!
@beps echo goed. hubbie naar duitsland…
@roanna en lekker gegeten bij
schoonzus
@mexx en had moeders een mooie tattoo?

Ik nu al lekker weekend haha