Turkisch Tea Time deel 6 2012

:NETHERLANRaak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden

En de verjaardagen nog …

[COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy

Ik ook wakker. Rupsje zo te werk. Ik de middag en avond. Meld me straks weer

Goedemorgen.

Inderdaad, TRL zal er al wel zo’n beetje wezen en onderweg zijn met de bus . Mmmmm… heerlijk zeg.

En kijk aan… wie er bovenaan het zeeeeer korte lijstje staat? En dat zelfs 2 x. Hihihihi.

Verder even weinig te melden. Heb alles gelezen, van het loos alarm, hondje die het goed doet op de training, spierpijn van het intensief sporten tot en met dat rupsje en Beps weer aan de bak moeten vandaag.

Ik krijg zo weer koffievisite en verder denk ik een rustige dag met de dagelijkse dingetjes. Oh ja… kokkie vond het bed (aan zijn kant) heerlijk gisteravond. Behagelijk warm. (s’Nacht niet aan) Nou, hij ook blij, ondanks dat ie toch weer zo slecht geslapen had. lol2

Fijne dag all en tot ergens maar weer.

Zo ik ben op het werk. Druk druk. De moeder van een collega overleden… altijd een bepaalde ‘stress’ op het werk.

Nog vandaag en morgen tot 23 uur…

GRRR HELEMAAAAAAL niet jaloers op TRL… Echt niet…

Ik ook niet. HELEMAAAAAL NIET.

@Mexx: Jee, wat leuk dan weer. Hopenlijk gaat het weer lukken, maar zie niet in, waarom niet. Heerlijk weer saampies de winter door. :wub:

Nou giga druk…

@Mexx: Helemaal top zou dat zijn… kom je dan eindelijk op de thee?? hahaha…

Ik heb gister met baasje gesproken. Ze vind dat wat voor mij belangrijk is moet gebeuren. En is dat in het hoogseizoen(januari) dan is dat maar zo… :wink: Helemaal blij… nu hopen dat de artsen een GO geven en dan is het nu nog 3,5 maand wachten…

Wij zijn goed aangekomen,hadden wind mee dus 2 uur en 55 minuten gevlogen.vanmiddag nog gezwommen,maar het,water is best,wel koud…en uit de zon ook wel,verder geen klagen,28 graden vandaag,sorry dames.we hebben hele mooie kamer geen uitzicht op zee,maar volgens mij is de kamer wel nieuw,alles wit ,mooie sanitair super op de eerste verdieping.

Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer

Mooi wijfie!!! GENIET!!! Gewoon zalig!!!:kus:

Trl; goed zo!! Genieten he!!

Beps: moet vast lukken… Kan ik daarna mooi Pizza eten met M. In het centrum…zooo die was lekker!! :stuck_out_tongue:

Ik ga slapen, lange dag… Dus ben op!

Thanks,c ligt nog uitgeteld naast me,was gisteren ook een lange en vermoeiende dag,hij geeft niet meer snel toe aan zijn vermoeidheid,maar begint dan juist meer te stuiteren.nou laat hem lekker liggen en zie wel hoelaat hij wakker wordt.en dan hopen dat er nog bedjes zijn bij het zwembad,het is nog druk hier.volgens mij hebben de duiters herfstvakantie.het zonnetje schijnt al weer lekker :slight_smile:

Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer

Mogge
Beps : hopen dat de GO snel komt, fijn dat ladyboss ook een ok heeft gegeven
Mexx : wil wel een pizza gaan eten bij Beps met M
Trl : lekker aan het genieten, mooie kamer en uit de zon beetje fris, maarre gewoon 28 graden, hier nu precies 1 graad hahaha verschil moet er zijn

En de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy

mogguh

En de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy

Goedemorgen.

@TRL: Fijn dat alles goed is gegaan en jullie nu een mooie kamer hebben en of het nu wel of niet uitzicht op zee heeft, boeiend. Ik ga er altijd vanuit… wat zit je nu toch op het balkon en nu helemaal nu het al zo vroeg donker is, zie je toch niks. Als je er speciaal voor moet betalen vind ik wat anders. Nou, geniet er maar lekker van, want het zoiezo een stuk warmer dan hier, al schijnt hier hetzelfde zonnetje. Hihihi.

@Beps: Mooi dat ze op je werk met je meedenken. Maarja… het kan ook haast niet anders toch!

@Mexx: Kijk aan. Plannen zijn er dus… komt goed.

Ik vanmiddag even naar de fysio en daarna met de familie uit de straat een poosje naar de achterhoek, want zusje van kokkie is jarig en heeft ons uitgenodigd om te komen eten vanavond. Nou, ik schuif wel aan hoor!
Hoor net van kokkie dat onze thermometer buiten 4 graden aangeeft. Brrrrr… Fijne dag all. :dag:

Goodmorning holland…blehhhhh ik heb het koud…zal wel aan mij liggen, heb hier op kantoor de verwarming gewoon aangedaan.

Beps…fijn meis dan baas met je meedenkt.
Bloemmie spierpijn
Tlr. geniet met C. van het zonnetje…ook ik zou niet willen ruilen:cheer:
Roanna jij niet stiekum je voetjes bij kokkie in bed gestoken??? hahahha

Zo gisteren naar paps geweest met knuffel afijn de foto staat op fb…hij kende haar wel, weet niet hoe ze heet, vond het geloof ik wel leuk dat ze erbij was…voor de rest heeft hij niets, maar dan ook helemaal niets gezegd tegen mij. Ging vervolgens zitten slapen…nou ja ben er weer geweest…

@Viva: Weer een lijstje en ik maar denken en maar zoeken… waar sta jij dan? Ik dacht, je staat er zeker alweer tussen… maar nog niet dus. lol2 Dubbel op vandaag. Heeft je collega het weer leuk in GU gehad?

ja heerlijk gehad, maar ook in deze week wel regen en echt mega onweer…dus het weer loopt nu echt terug.

Roanna kan nog niet boeken staat er nog niet op:mad:

Roanna : hahaha ik had ook al zoiets van : zoek het verschil :slight_smile: Gefeliciteerd met je schoonzus en fijne dag enne tuurlijk : eet smakelijk voor vanavond
Viva : ik heb hier ook al paar dagen de verwarming aan hoor, is echt rond het vriespunt als ik opsta ! Jeetje vervelend he als je vader nix zegt maar aan de andere kant als hij zo ziet te zeuren tegen je of schelden is het ook niet leuk:kus:
Zo, ik net een overnachting voor vanavond geboekt op de SS Rotterdam. Daar wilde J al zo’n lange tijd eens rondneuzen. Had ook nog een aanbieding om daar te eten, kreeftenmenu en daar zeggen wij ook geen nee tegen, dus wij zijn ook onder de pannen vandaag en morgen. Foto’s zullen vast en zeker volgen :slight_smile: Hoef niet in het lijstje hoor want sta al dubbel bovenaan haha