Turkisch Tea Time deel 6 2012

Ik ben inderdaad vrij… Net weer voor bloedonderzoek geweest…die troela heeft 6x mis geprikt in beide armen… En nu maar in mijn hand geprikt… Hele hand is nu dik en kan hem niet meer buigen… :frowning: dus ben weer blij…

NOT!! Sterkte wijffie…
Ik mag volgende maand ivm ‘de onderzoeken’ en in een vreemd ziekenhuis… ga het meemaken…

Thanks wijffie… Ik vind bloedprikken normaal niet erg, maar ben er nu echt van genezen… :frowning:

Viva,jeetje zeg wat een gedoe en bende en dan is het nog niet goed,balen dus en jij uitgeput… Sterkte.

Mexx,Bedankt. lekker dan dat bloedprikken not…

Beps,zal niks zeggen over de cola hahaha,las net wel op zoover ook iets over een barman …

Koffer gedeeltelijk ingepakt…Heb geen spijkerjasje meer… dus dat gaat het niet worden,maar ja er is vast wel wat anders.Zo nog even laatste dingetjes halen…en dan eind van de middag hoop ik toch wel de koffer dicht te kunnen gooien.

TRL: ik zie het… geen idee wie dat moet zijn geweest. Bedienen deden ze bij ons al helemaal niet, zelf halen :slight_smile:

Viva : jeeh meid wat een ellende allemaal en dan nog niet ok pffff. Je zoon kan ook een rekening indienen voor jullie uren schoonmaken hoor, wordt gewoon geaccepteerd, hij had ook een origineel schoonmaakploeg erop kunnen zetten en dat had aanzienlijk meer gekost. Kunnen jullie als troost misschien lekker daagje sauna ouzo om de ellende te vergeten :slight_smile:
Ik kon dus ook wel op reiscafe maar idd niet hier op ttt
Trl : al een eind eind gevorderd met inpakken, hij moet dicht zijn voor je vertrekt he haha
Mexx : balen zeg, was dan wel een klungel om het 6 x opnieuw te proberen

@TRL: Je gaat al vroeg weg dit keer, dus wil ik je hierbij alvast… een hele fijne vakantie wensen. Ga er saampjes weer lekker van genieten. Je hebt het weer verdiend hoor. Ook een hele goeie reis. :vak01:

@Viva: Meid, wat een toestanden en wat een pech hebben ze toch. Toen Damber al met het wegzakken van de tuin en nu je zoon weer in hun toch vrij nieuwe huis. Wat zullen zij balen. (en jij niet minder) Hopenlijk komt het zonder al teveel kosten weer goed.

@Mexx: Al weer een beetje bekomen van al dat geprik? Enneh… natuurlijk mis je askim. Logisch hoor!!! Zit het er nog in dat hij met de wintermaanden weer hier komt?

Verder weet ik het al niet meer… en kan niet terug scrollen op deze pagina…maar heb alles gelezen hoor en dacht ook wel dat ik bij was.
Vanmiddag toch maar even hier op het WC bij de sailor (aanbieding) zo’n electrische onderdeken gekocht. Nee… niet voor mij, maar voor kokkie. Nou, we gaan het zien en beleven vanavond. Als ik maar geen satestokje terug vind in bed. lol2

hey ladies

@ trl fijne vakantie! veel plezier en geniet ervan

Roanna, ja in principe 2december als alles weer goed gaat! :wink:

@TRL: Een hele fijne vakantie!! Wij zijn hier niet jaloers hoor :wink:
@bloem: veel om over na te denken
@viva: wat een gedoe zeg pffffff succes en sterkte
@mexx: wat een muts 6 keer misprikken… snap dat je er klaar mee bent
@roanna: heeft zondag een smurf gezien hahahaha

Ik gisteren naar zwolle geweest voor een hondenshow, wat een modder hahaha ik had geen schone broek, jas of laarzen aan. Maar mijn hondje deed het super! Hij werd geplaatst!! Dus helemaal blij.
Commentaar hij heeft nog een baby face hahaha maar staat er verder op het is echt een mannelijk type! haha lachen he. MAar goed ik ben blij dat hij geplaatst is en dat hij bleef staan!

Bedankt allemaal,vannacht rond 2 uur rijden we weg.C slaapt eindelijk,die liep al helemaal te stuiteren…

@trl
Heel veel daten en ook ex meneer nog gezien, dan vindt hij je vast nog heel leuk.

@Beps
Wat een aso’s zeg, dat is toch niet normaal…

@Viva
Wat een drama zo’n vloer, nu alles wel schoon, maar het ziet er nog niet uit.

@roanna
Natte voeten in bed, dan wordt het tijd voor een nieuwe zak.

@JAC
Vies geworden, maar wel met goede resultaten.

@raak
Een BBQ gehad, het zal voorlopig de laatste wel zijn geweest.

@mexx
Lek geprikt, heb jij lastige aderen of bakte zij er niets van?

@trl
Heel veel plezier in Kusa, geniet er lekker van!

Een collega belt zaterdagavond tegen 10 uur op of ik wist hoe de meldingen van ons alarm geregeld zijn? Uhh wat is er aan de hand. Haar man is bij de brandweer en hij kreeg de melding dat er brand was in ons kantoorpand. Ik een andere collega gebeld, die had een feestje. Hij had gelukkig nog maar 1 biertje op en is met een geleende auto naar kantoor gereden, maar er was gelukkig helemaal niets aan de hand. Brandweer en politie alles voor niets gekomen. Ik was wel heel blij dat niet alles weg was, we hebben al onze dossiers wel digitaal, maar mijn financiële administratie is toch grotendeels papier.

Uhhh MK,dank je wel,maar ik date niet en heb ook exmeneer niet gezien …

Haha das Bloemmie

TRL… Even zo dan :wink: HEEL FIJNE VAKANTIE !!!

ik lig te bed,… Tot morgen

@trl
Een beetje te snel getypt :smiley:

Hahaaa ik snapte wel dat t voor mij was

@mk schrikken! Maar beter vals alarm dan hoognodig

@jac trotse baas! Leuk

Ikke net een avond met nieuwe releases op de sportschool meegedaan. Heen en terug gefietst en 2h volle bak meegedaan. Heb nu al spierpijn!!! Afgelopen weken weinig gedaan dus was afzien. Hahaha

Goedemorgen
Trl : als het goed is hangen jullie nu al lekker in de lucht en straks aan het zwembad, veel plezier nogmaals
MK : pff dat is altijd schrikken he zo’n alarmtelefoontje, gelukkig met een sisser afgelopen
Bloem : zooo 2 h volgehouden, snap dat je dan spierpijn hebt

mogguh

jup, spierpijn: check. hopelijk kan ik vanavond nog lopen hahahahaha
fijne dag allemaal