@ raak klinkt gezellig
@ roanna owh jesses natte voeten. niet leuk. hebben ze ook electrische dekens met alleen het voetendeel verwarmd|? lijkt mij ideaal, zal eens gaan zoeken
leuke avond gehad, al is het elke keer anders. maar goed, telefoonnummer gekregen voor een date, gaan we zien wat ervan komt. maar mn ex-meneer appte me… of ik langskom… zal wel gezellig worden. vraag me wel af hoe of wat, want we hadden het toch een soort van ‘uit’ gemaakt, dus tja… we gaan t zien :dag:
t was gezellig. vertrouwd zoals hiervoor, maar ik zie het wel hoe het verder loopt. weinig verwachtingen, maar t was wel een fijne avond
@ trl ik zou gewoon warme kleding aandoen, spijkerbroek, trui en/of vest. dan heb je dat igg mee. verder gewoon zomerkleding voor overdag en dan dus je lange broek met tshirt 's avonds evt. met vest.
Bloem,kan toch niet 1 broer en trui meenemen voor s;avonds hahaha nee hoor komt wel goed.
Mexx,oke vestjes heb ik niet,dus maar een jasje denk… en anders vind ik daar wel wat.Hoop dat we smurfendorp kunnen vinden haha de meeste turken aan wie ik het vraag kennen het niet
nee een broer zou ik niet meenemen nee. maar hoelang ga je dan? maar goed, je snapt de strekking van mn verhaal vast wel.
ik ga maar es slapen. iets te laat geworden
@TRL. Ik heb gister in de oranjerie nog wel een grote smurf gezien. Weet eigenlijk niet goed wat het in Kusa is. Een soort van pretpark ofzo? Nou, jullie vertrekken lekker vroeg, dus een hele dag nog voor je, als je aankomt. Prettig wel. Zou inderdaad voor de avond wel een jasje of vestje meenemen, maar ik ben ook weleens deze tijd geweest (ADR) maar had het toen nog niet nodig, maar sloeg het wel altijd om mijn middel, voor het geval dat.
Hopenlijk hebben jullie allen een goed weekend gehad. Ik in ieder geval wel. Nu weer op naar een nieuwe (werk)week en dan is het zo weer vakantie voor ons. lol2
Mogge
Roanna : ik kan er nu gelukkig weer op. Maar kreeg de hele tijd melding : eerst inloggen of aanmelden ivm drukte:( en ik stond gewoon aangemeld pfffff hahaha nu opgelost schijnbaar
Bloem : telefoonnummer voor date en gisteren gezellige avond met ex meneer, komt vast allemaal wel goed
Trl : oh je was naar A’dam dan, dus vandaag maar inpakken en gewoon iets warms meenemen. Iedere avond zelfde jasje valt niet op hoor, andere broek en shirt eronder en klaar !!! Superveel plezier voor jullie en goede reis
Beps : weer aan het werk vandaag
Mexx : is altijd zo lastig he dat gemis :kus:
Beps:kus: en fijn zulke buren je zou ze toch :mad: nee dat is zwaar aso
Bloemmie jij een leuke date gehad en dan ook nog exmeneer nou veel om over na te denken.
Jac mooi gedicht hoor, zelf gemaakt of eerlijk gepikt???
Raak jij kan niet op de site komen las ik ergens…ik wel geen problemen. Van de week kwam ik wel op reiscafe maar niet op ttt…vreemd allemaal.
Tlr. jij alvast een hele fijne vakantie ga er lekker van genieten, volgens mij is het 's avonds wat fris dus een lange broek en een vest mee lijkt me zo.
Roanna jij natte voeten…getsie…nou ik heb ook een el. deken heerlijk warm…en sommige kun je ook alleen het voetgedeelte van aanzetten hoor.
Mexx jij vandaag nog vrij geloof ik…
En ik ben geradbraakt, wat een vreselijke bende…ze zijn 11 a 12 weken in de weer geweest, dus de benedenverdieping waar de slaapkamers en badkamer zijn stond helemaal vol met meubelen van het woongedeelte, incl. het mega terrarium voor griezeltje Rex, dus je kan eigenlijk nergens goed bij, dus eerst alle meubels naar boven gesjouwd door hubs en zoon die schoon gemaakt. De woonkamer, keuken, toilet de gang alles gesopt…alles oranje van het schuren, incl. de muren die proberen schoon te maken dat lukte dus niet goed, allemaal oranje vegen…ook nadat alles gezogen was, ook de muren, dus toen alles schoon ingericht…vervolgens beneden de slaapkamers en badkamer ect helemaal spic en span gemaakt…(wat een vreselijk harenbende met een kat zeg) gelukkig is nu alles schoon, toen weer naar het woongedeelte en toen de muren met pure chloor gereinigd ja toen was het oranje er helemaal vanaf…maar ondertussen heb ik geen handen meer over…dus ik ben MOE!!! blehhhhhhhhh, en nu komt het ergste nog de vloer is helemaal niet goed, verkeerd geschuurd dus niet in de lengte richting over de planken maar over dwars, en het aanleggen van de nieuwe planken is niet goed gegaan, dus hebben ze er pasta in gesmeerd, het ziet er dus niet uit… woensdag gaan zoonlief, de aannemer, de voorzitter van de vve, de man van het vloerenbedrijf en de verzekeraar bij mijn zoon in huis om de tafel…deze vloer is onacceptabel gemaakt…dus wordt vervolgd, maar je kunt met een gezin niet 12 weken of langer opgepropt zitten…dus als alles nog een keertje gedaan moet worden, nemen ze maar een verhuisbedrijf, een opslag en een schoonmaak bedrijf in de arm…alles op kosten van de architect/aannemer, want zo’n bouwfout moet wel goed verholpen worden, maar ze zijn er te makkelijk over geweest, als iets lekt moet je het gelijk maken en niet 6 weken wachten tot de houten planken geleverd zijn…vervolgens tot de conclusie komen dat alles veel te nat is (ja logisch als je iets 6 weken laat lekken). Dan 4 weken de boel laten drogen, dan een of ander bedrijf in de arm nemen die klungelwerk aflevert terwijl je er zelf niets over te zeggen hebt…en anders wordt het de geschillencommissie…pffffffff
JEMMIG!!! VIEV!!! Ik weet dat mijn zus een huisje gehuurd had. Daar konden ze in op kosten van de verzekering. Dicht in de buurt bij hen, en dus kon het hele leven gewoon doorgaan. Alle extra (aantoonbare) kosten kon zij ook bij de verzekering indienen. Dus de kinderen naar school/de bus/werk ed brengen omdat ze in de avond niet door het donker naar dat huisjespark konden/mochten ed…
Gewoon opzouten die gasten